18.3 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Αναστοχαστικά: Κάτω τα χέρια από το αεροδρόμιο Χανίων, το λιμένα Σούδας, το αεροδρόμιο Μάλεμε, τα δάση, τα λιμάνια και κάθε δημόσια περιουσία

Ημερομηνία:

Εάν μπορούσε να παρασταθεί η εικόνα της χώρας με ένα γράφημα θα ήταν η εικόνα ενός πειραματώζου μέσα σε φάκα.

Οι υπεύθυνοι αυτής της κατάστασης αντί να προσπαθούν για την φυγή από αυτήν την δυσχερή θέση στερούν κάθε δυνατότητα διαφυγής και επανοφοράς στην κανονικότητα εκποιώντας την δημόσια περιουσία λιμάνια , αεδρόμια, δάση, παραλίες σε εξευτελιστικές τιμές στερούν τον μόνο δρόμο εξόδου από την κρίση . Την ανάπτυξη με προγραμματισμό και με κριτήριο της ανάγκες των πολλών και επιβαρύνοντας τις ζωές των εργαζομένων και το αύριο της νέας γενιάς.

Το μόνο που αισθάνονται διαπραγματεύσιμο απέναντι στους δανειστές –τοκογλύφους των αγορών είναι ο χρόνος παράτασης της ομηρίας σε 50ή 100 χρόνια , αφού προηγουμένως οι ίδιοι θα έχουν βολέψει το μέλλον τριών γενεών του στενού οικογενειακού και πολιτικού περιβάλλοντος από την είσπραξη τα ων «αργυρίων της προδοσίας »έχοντας εξασφαλίσει εκ των προτέρων την ατιμωρησία.

Ειδικότερα το να παραχωρούνται λ ιμάνια και αεδρόμια στους ξένους επενδυτές σημαίνει ότι εκτός από τα χαμένα κέρδη από αυτή καθ αυτή την διαχείρηση και εκμετάλλευση τους, παράδοση στρατηγικού χαραχτήρα τομέων της οικονομίας σε ξένα συμφέροντα που δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τα συμφέροντα της πατρίδας μας.

Ο τρόπος εκμετάλλευσης ενός αεδρομίου , ή ενός λιμανιού είναι καθοριστικός για τομείς όπως ο τουρισμός και η γεωργία αφού συναρτάται με τα κόστη των σχετικών υπηρεσιών και προϊόντων .

Για παράδειγμα η τιμολογιακή πολιτική του αεδρομίου Χανίων ευνοεί την χρησιμοποίηση του από αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους και συνακόλουθα άφιξη περισσότερων τουριστών σε σχέση με άλλα αεδρόμια ,το κόστος χρήσης των υπηρεσιών των λιμένων επιβαρύνει το κόστος των αγροτικών προϊόντων κ.οκ. και συνεπώς η ιδιωτικοποίηση τους ή μη είναι κρίσιμο θέμα για την Εθνική και την τοπική οικονομία.

Παρήγορο για τα Χανιά είναι ότι οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και οι εργαζόμενοι στο αεδρόμιο πέρα από κομματική ένταξη ομοφωνούν στην μη ιδιωτικοποίηση του αεδρομίου των Χανίων , του λιμανιού της Σούδας και στην υπεράσπιση της Δημόσιας περιουσίας σημαντικό επίσης θα ήταν να βοηθήσουν στην οργάνωση και κινητοποίηση του Χανιώτικου Λαού απέναντι στις συνεχιζόμενες προσπάθειες των κυβερνώντων για το ξεπούλημα τους για την εξυπηρέτηση των «δανειστών». Σε μια τέτοιο προοπτική είμαστε πρόθυμοι να υπερβούμε τις διαχωριστικές γραμμές και να ενταχτούμε στην κοινή προσπάθεια.

Νίκος Τζάρας

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ρωσία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των «ασταμάτητων» βαλλιστικών πυραύλων Oreshnik

Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό...

Η «επιστροφή» του ΠΑΣΟΚ

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί...