“Ανεπιθύμητοι στον τόπο μας η Γερμανική Fraport και το ΤΑΙΠΕΔ”: Συλλογή υπογραφών ενάντια στην εκχώρηση του Αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» των Χανίων

Κανένα σχόλιο

Η Ανοικτή Πρωτοβουλία Πολιτών ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου “Δασκαλογιάννης” των Χανίων με κείμενό της αναλύει τους λόγους της αντίθεσης των πολιτών που αποτελούν μέρος της στις εξελίξεις, δηλώνει ότι δεν αναγνωρίζει κανένα νέο καθεστώς ιδιοκτησίας του αεροδρομίου. To κείμενο αυτό, ήδη, σημαντικές προσωπικότητες του νομού το έχουν ενώ η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς.

Το κείμενο έχει ως εξής:

Η επιλογή της σημερινής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων να εκχωρήσουν το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων (και του Ρεθύμνου) και μαζί με αυτό, 13 ακόμη, περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας δεν είναι μία απλή πολιτική πράξη η οποία βλάπτει το δημόσιο συμφέρον αλλά πράξη η οποία εκχωρεί και παραδίδει τις πύλες εισόδου και τη ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, που είναι ο τουρισμός, στους Γερμανούς.

"Sponsored links"

“Sponsored links”
Η εκχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων ήταν ένα από τα λεγόμενα προαπαιτούμενα που έθετε η γερμανική ηγεμονία προκειμένου να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της ελληνικής οικονομίας. Επισημαίνεται ότι ήδη οι Γερμανοί ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος της διακίνησης των τουριστών προς την Ελλάδα διαμέσου του tour operator TUI ενώ ο «εθνικός» ιδιωτικός αερομεταφορέας αποτελεί ένα περιφερειακό βραχίονα της, επίσης, γερμανικής εταιρείας Lufthansa η οποία είναι και αυτή μέτοχος στη Fraport συνεπώς και στην κοινοπραξία Fraport-Κοπελούζος στην οποία εκχωρούνται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια για 50 χρόνια.

Η κατάσταση θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο εξαιτίας του τραπεζικού χρέους ύψους 7,5 δις που έχει ο ξενοδοχειακός τομέας μεγάλο μέρος του οποίου θα εκχωρηθεί σε ξένα funds εφόσον τα κόκκινα δάνεια του εν λόγω κλάδου είναι 2,5 δις ενώ τα καθυστερούμενα 3 δις επιπλέον.

Ως εκ τούτου το ζήτημα της εκχώρησης του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» των Χανίων και των υπολοίπων καθώς επίσης και των άλλων πυλών εισόδου που είναι τα λιμάνια συνδέεται με την εκχώρηση, επί της ουσίας, της δημόσιας περιουσίας και της ελληνικής οικονομίας.

Ταυτόχρονα όμως οι πολίτες της Δυτικής Κρήτης θα θιγούν άμεσα εξαιτίας της ανόδου των τελών αεροδρομίου κάτι το οποίο θα αυξήσει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Σύμφωνα με στοιχεία των εργαζομένων στα αεροδρόμια η αύξηση μόνο των φόρων θα φτάσει μακροπρόθεσμα από τα 12 στα 26,5 Ε ανά διαδρομή ενώ υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένες αεροπορικές εταιρείες να εγκαταλείψουν το «Δασκαλογιάννης» και να χρησιμοποιήσουν ως βάση άλλα αεροδρόμια. Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα πλήξει την τοπική οικονομία η οποία, σε μεγάλο βαθμό, στηρίζεται και στις εκατοντάδες χιλιάδες τουριστών που μεταφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους ενώ οι εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων στο αεροδρόμιο θα επιδεινωθούν ραγδαία όπως φαίνεται από την σύμβαση που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα.

Μόνη μας ελπίδα πλέον η δικιά μας κινητοποίηση για να περισώσουμε ότι μπορούμε. Το οφείλουμε στα παιδιά μας και στις επόμενες γενιές γιατί δεν μπορεί ότι δεν κατάκτησαν οι ξένοι με τα όπλα να το κατακτήσουν τώρα με εκβιασμό, απειλές και ύβρεις.

Η πρωτοβουλία μας είναι «δράση πολιτών» και αναπτύσσεται παράλληλα προς τις όποιες δράσεις φορέων της Αυτοδιοίκησης, επαγγελματικών ενώσεων, συλλόγων εργαζομένων και άλλων συλλογικοτήτων και στοχεύει στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση-ενεργοποίηση των πολιτών της Δυτικής Κρήτης.

Επισημαίνουμε ότι το Αεροδρόμιο αυτό και το όνομα που φέρει συμβολίζει τους αγώνες και την επαναστατική παράδοση του τόπου για ελευθερία και εθνική ανεξαρτησία.

Αγωνιζόμαστε για να παραμείνει το Αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» περιουσιακό στοιχείο του ελληνικού δημοσίου και του ελληνικού λαού πραγματικότητα που αίρεται από την συμφωνία της σημερινής κυβέρνησης.

Δεν αναγνωρίζουμε κανένα νέο «καθεστώς» ιδιοκτησίας ή λειτουργίας του Αεροδρομίου.

"Sponsored links"

Στηρίζουμε την προσφυγή σε ένδικα μέσα για την ακύρωση της «συμφωνίας εκποίησης» χωρίς να περιορίζουμε την δράση μας σε αυτήν.

Θεωρούμε ανεπιθύμητους στον τόπο μας, τη γερμανική Fraport-Κοπελούζος και το ΤΑΙΠΕΔ που συνιστά μηχανισμό εκποίησης της Χώρας.

Χανιά, 26 Ιαν. 2016

Υ.Γ. Η συλλογή υπογραφών θα συνεχιστεί και νέα ονόματα θα δοθούν στη δημοσιότητα τις επόμενες ημέρες.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ

Αγγελάκη Μαριάννα Αρχιτέκτονας

Αθητάκης Μάρκος Λογιστής

Αθητάκης Μανώλης Επιχειρηματίας

Αθητάκης Γιάννης Ελεύθερος Επαγγελματίας

Ανδρουλάκης Κώστας Μ/Μ Μηχανικός

Ανδρουλάκης Ορέστης Φοιτητής

Βασιλομανωλάκης Κώστας Φαρμακοποιός

Βουρδουμπά-Ορφανουδάκη Ηρώ Μηχανικός

Βολάνης Μανούσος Ερευνητής-ΕΘΙΑΓΕ

Γεωργουσάκης Αντώνης Εκπαιδευτικός

Γυπάκης Χάρης Συνταξιούχος

Δαμίγου Δ.. Εκπαιδευτικός

Δρανδάκη Άννα-Μαρία Επιχειρηματίας

Θεοδωράκης Νίκος Οφθαλμίατρος

Καζαντζή Ευαγγελία Οικοκυρικά

Κανάκης Λιλικάκης Έμπορος

Καραγιαννάκης Ιωάννης Ελεύθερος Επαγγελματίας

Καλλιγιάννης Κώστας Άνεργος

Καρακουλάκης Νίκος Πολιτικός Μηχανικός

Καραπατάκης Ηλίας Πρόεδρος Σωματείο ΤΑΞΙ Χανίων

Κοπανάκης Γιάννης Συνταξιούχος

Κουκλάκης Επαμεινώνδας Επιχειρηματίας

Κουρνιδάκης Νεκτάριος Αγρότης

Μαρκάκης Εμμανουήλ Συνταξιούχος

Μηλιαράκης Κων/νος Πρόεδρος εργαζομένων ΔΕΔΙΣΑ

Μουντάκης Μανώλης Ιδιωτικός Υπάλληλος

Μπιρμπίλη Ελένη Συγγραφέας

Μπραουδάκη Ελένη Πολιτικός Μηχανικός

Μυλωνάκης Μανώλης Φοιτητής

Νικολακάκη Ελένη Γιατρός/Νευρολόγος

Ντουκάκης Στέφανος Γιατρός/Παθολόγος

Ξανθουδάκης Στέφανος Ιδιωτικός Υπάλληλος

Ξηρουχάκης Γεώργιος Ιδιωτικός Υπάλληλος

Πανδή Καλλιόπη Πολιτικός Μηχανικός

Παπαδάκης Αποστόλης Δάσκαλος

Παπαντώνη Αναστασία Ξενοδοχουπάλληλος

Παυλάκης Ιωάννης Πρόεδρος Επαγγελματιών, Βιοτεχνών & Εμπόρων Χανίων

Περράκης Μιχάλης Συνταξιούχος

Πετράκη Ινώ Επιχειρηματίας

Σαρρής Γιάννης Επικεφαλής «Πρωτοβουλία Πολιτών-Πρώτα ο ‘Ανθρωπος»

Σκαράκης Ιωάννης Συνταξιούχος

Σταυρουλάκη Ζαχαρένια Μηχανικός Ορυκτών Πόρων

Τζομπανάκης Νεκτάριος Λογιστής

Τζοτζολάκης Όλγα Γ. Γραμματέας Εργατικού Κέντρου Χανίων

Τζοτζολάκης Μανώλης Γ. Γ. Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Χανίων

Τουρνάς Γιάννης Αγρότης

Τσουκάτος Γιάννης Αρχιτέκτονας Μηχανικός

Φαζάκης Γιάννης Οικονομολόγος/ Δημοτικός Σύμβουλος

Φαντάκης Χρήστος Αντιπ/δρος Εργατικού Κέντρου Χανίων

Φουράκη Κατερίνα Εκπαιδευτικός

Χαρχαλάκης Γεώργιος Εκπαιδευτικός

Χναράς Γιώργος Επιχειρηματίας

Χουδαλάκης Εμμανουήλ Ιδιωτικός Υπάλληλος

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις