11.8 C
Chania
Tuesday, November 26, 2024

Ανοιχτά Πανιά 2022: «Είμαστε τα σπίτια που μέσα τους ζήσαμε» της Κατερίνας Μαρκουλάκη – Ταινία ντοκιμαντέρ παρατήρησης, στο Θέατρο Δημήτρης Βλησίδης

Ημερομηνία:

Το φετινό πρόγραμμα του Δήμου Χανίων και της Κ.Ε.Π.ΠΕ.ΔΗ.Χ.-Κ.Α.Μ., που αναδεικνύει την πρωτότυπη καλλιτεχνική παραγωγή, τα «Ανοιχτά Πανιά 2022», επιχειρεί να συνεχίσει το δημιουργικό ταξίδι παραγωγής πρωτότυπων καλλιτεχνικών έργων που ξεκίνησε τον προηγούμενο χρόνο, δίνοντας και πάλι ιδιαίτερη έμφαση στις σύγχρονες πρακτικές.

15 πρωτότυπες καλλιτεχνικές δράσεις, με περισσότερους από 100 καλλιτέχνες απ’ όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, δραστηριοποιούμενοι σε ποικίλα πεδία τεχνών, κάνουν πανελλήνια πρεμιέρα, εδώ στην καρδιά της Μεσογείου.

Τα Χανιά το διάστημα από Αύγουστο έως Δεκέμβριο 2022, θα κατακλυστούν από χορό, θέατρο, εικαστικά, μουσική, κινηματογράφο, εκπαιδευτικά εργαστήρια και πολλά άλλα. Εμβληματικοί χώροι της πόλης, από το Θέατρο Μίκης Θεοδωράκης ως τη Συναγωγή ΕτζΧαγίμ, από τον Προμαχώνα Σαν Σαλβατόρε μέχρι τον Άγιο Ρόκκο, από τη συνοικία της Νέας Χώρας και των Ταμπακαριών, ως τους Τάφους των Βενιζέλων, τη Λίμνη της Αγιάς, τη γέφυρα του Κλαδισού, κ.ά., θα φιλοξενήσουν ξεχωριστές καλλιτεχνικές δράσεις.

Δέκατη τρίτη δράση: Ανοιχτά Πανιά 2022

«Είμαστε τα σπίτια που μέσα τους ζήσαμε»,
της Κατερίνας Μαρκουλάκη

Ταινία ντοκιμαντέρ παρατήρησης, μικρού μήκους στο Θέατρο Δημήτρης Βλησίδης, Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

Είσοδος ελεύθερη με κράτηση θέσης: www.chania-culture.gr

Ένα φωτογραφικό άλμπουμ, μπλεγμένο με θολές αναμνήσεις και εντυπώσεις ανθρώπων, σχέσεων και εν τέλει μιας ολόκληρης εποχής.Ένα οδοιπορικό στο χωριό της μητέρας της σκηνοθέτιδας. Το «Είμαστε τα σπίτια που μέσα τους ζήσαμε» είναι ένα ταξίδι αυτογνωσίας και αναστοχασμού πάνω στα όρια των έμφυλων σχέσεων, των οικογενειακών δεσμών και των κοινωνικών συμβάσεων. Μια διαδρομή ανακάλυψης των ιστοριών που δεν λέγονται, μια τελετή συγχώρεσης, συμφιλίωσης και αποδοχής.

Προβολή ταινίας:

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022, 20:30

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022, 13:00

Θέατρο «Δημήτρης Βλησίδης»

Είσοδος ελεύθερη με κράτηση θέσης: www.chania-culture.gr

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία – σενάριο – κινηματογράφηση: Κατερίνα Μαρκουλάκη

Διεύθυνση παραγωγής: Χριστιάνα Χειραναγνωστάκη

Βοηθός διευθυντή παραγωγής: Χρήστος Βασακάκης

Βασισμένο στο κείμενο της Όλγας Βερελή: the cemeteryis a forest

Χρωματική διόρθωση: Ορέστης Σεφέρογλου

Μίξη ήχου – μάστερινκ: Βέρα Χοτζόγλου

Μουσική: Δημήτρης Κοντούλης

Παράλληλες δράσεις:

  • Roundtable / Συζήτηση με τους συντελεστές της ταινίας, καλεσμένες από τον χώρο του κινηματογράφου και το κοινό.

Σάββατο10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022, αμέσως μετά την προβολή της ταινίας.

Θεματική της συζήτησης:

Το γυναικείο βλέμμα στην τέχνη και τον κινηματογράφο: Η μη-μυθοπλαστική αφήγηση ως εργαλείο της γυναικείας εμπειρίας στον κινηματογράφο.

Στη συζήτηση συμμετέχουν οι:

  • Χριστιάνα Χειραναγνωστάκη: Ντοκιμαντερίστρια & παραγωγός
  • Κωστάντζα Καψάλη: Ντοκιμαντερίστρια &phdcandidate
  • Όλγα Βερελή: συγγραφέας & εκδότης στο katsarida.pressproject
  • Αιμιλία Μηλού: Ντοκιμαντερίστρια
  • Πρωινή προβολή για σχολεία

Τετάρτη 7, Πέμπτη 8 και Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022, στις 10:00 και στις 11:15 το πρωί.

Οι προβολές απευθύνονται σε σχολικές τάξεις της Α’, της Β’ και της Γ’ Λυκείου.

Μετά την κάθε προβολή ακολουθεί συζήτηση με τη σκηνοθέτιδα και τους μαθητές.

Όποιοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να φέρουν την τάξη τους μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο email:anoixtapania2022@gmail.com

#anoixtapania

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γάζα: Στους 44.235 οι νεκροί από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς – «Κόλαση» η κατάσταση για τους άμαχους

Το ισραηλινό κράτος-δολοφόνος συνεχίζει τη γενοκτονική του πολιτική σε...