Με άψογη φιλοξενία, τους χαιρετισμούς και την υποστήριξη όλων των τοπικών αρχών, παρουσία της Αντιπεριφερειάρχη κυρίας Λιονή, του Δημάρχου κυρίου Μαρινάκη, του Λιμενάρχη κυρίου Φ. Δασκαλάκη και του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κυρίου Μ. Αλεφαντινού, στο Ρέθυμνο, έγινε η απονομή των πρώτων νικητών του πρώτου μπράτσου, Χανιά – Ρέθυμνο, του CRETAN UNION CUP.
Τα πληρώματα ξεκουράστηκαν και περιηγήθηκαν στην όμορφη πόλη του Ρεθύμνου την Τρίτη 15/10, το βράδυ όλοι γιόρτασαν το CUCup με κρητικό πιλάφι και χορούς από τοπικό συγκρότημα και την Τετάρτη 16/10 εκκίνησαν όχι με τις καλύτερες συνθήκες, μιας και η άπνοια είχε απλωθεί στο Κρητικό πέλαγος, αλλά με πολλές ελπίδες να βρούν τον κατάλληλο αέρα στο επόμενο μπράτσο από το Ρέθυμνο για το Ηράκλειο που ήταν και ο επόμενος σταθμός του CUCup.
Έτσι από τις 10:00 που εκκίνησαν τα 15 σκάφη και με πρόωρες εκκινήσεις, παρά την χαμηλή έως ανύπαρκτη ένταση του ανέμου, από 3 σκάφη τα οποία επανόρθωσαν, η πρώτη πνοή ανέμου τους συνάντησε λίγο έξω από την Σκαλέτα στις 11:30 περίπου. Ο Στόλος έπλευσε τα 35 ν.μ της διαδρομής με τα πρώτα σκάφη να τερματίζουν γύρω στις 17:30 με συνοδεία πάντα της κανονιοφόρου «ΑΗΤΤΗΤΟΣ». Παράλληλα, 2 δεκάκωποι λέμβοι των Ναυτοπροσκόπων αποχαιρετούσαν το CUCUP από το Ρέθυμνο, κωπηλατώντας σε διαδρομή Ορτσα – Πρίμα.
Το πρώτο σκάφος που πήρε την «κανονιά» ήταν το σκάφος ΟΙΝΟΗ, ενώ φουσκωτά σκάφη με την Ελληνική σημαία και ναυτικά ηχητικά σήματα, παρέπλεαν εορταστικά γύρω από τα σκάφη που τερμάτιζαν, τους υποδέχονταν και τους συνόδευαν στο Ενετικό Λιμάνι , για να «δέσουν» και να ξεκουραστούν. Η Επιτροπή Αγώνα τερμάτιζε τα σκάφη στην είσοδο του Λιμανιού του Ηρακλείου και η Οργανωτική Επιτροπή με κρητικά κεράσματα και δώρα με κρητικά καλούδια, υποδεχόταν τα πληρώματα στο Ενετικό λιμάνι, έως ότου εξαντληθεί το χρονικό όριο κάθε σκάφους και μετά από την εγκατάλειψη του αγώνα από 2 σκάφη.
Και πάλι η υπομονή και η δεξιοτεχνία των πληρωμάτων δικαίωσαν την προσπάθεια τους, αφού οι αλλαγές του ανέμου ήταν πολλές και δύσκολες, από Βόρειο – Βόρειο Ανατολικό, σε άπνοια και μετά σε νότια- νοτιανατολική διεύθυνση.
Τα αποτελέσματα και στις δύο κατηγορίες και στο OVERALL της κούρσας διαμορφώθηκαν ως εξής:
1ος ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ ΙΙ κυβερνήτης Μανιουδάκης Κ. ΝΟΧ ΚΑΤ. Β
2ΟΣ ΓΛΑΥΚΗ III κυβερνήτης Μάμαλης Κ. ΙΟΧ ΚΑΤ.Α
3Ος ΟΙΝΟΗ κυβερνήτης Βιτσαξάκης Ν. ΙΟΗ κατ. Α
4Ος ΕL VIENTO GOODYEAR κυβερνήτης Κοβατζής Η. κατ. Α
5ος ΚΥΜΑΤΟΛΗΓΗ κυβερνήτης Παχάκης Γ. ΚΑΤ Α
6ος WATER GIPSY κυβερνήτης Μαραγκουδάκης Γ. ΠΟΙΑΘ
7ος ΑΛΜΥΡΑ κυβερνήτης Αλτσιάδης Δ. ΙΟΑΝ
8ος SIMERA κυβερνήτης Σμυρλής Σ. ΙΟΗ
9ος PANEFI II κυβερνήτης Μπαρμπόπουλος Μ. ΙΟΧ
10Ος ΜΥRIA κυβερνήτης Μαρίνος Σ. ΙΟΧ
11ος THALASSITIS κυβερνήτης Αγγελάκης Μ. ΝΟΣ
12Ος Τ . ΟURANOS κυβερνήτης Ξηραδάκης Α. ΝΟΣΥΡΟΥ
13Ος NEARCHOS κυβερνήτης Βασιλάκης Μ. ΙΟΡ
14Ος ΑΛΜΥΡΑ κυβερνήτης Ναναδάκης Δ. ΝΟΧ
15Ος ΑΕΤΗRA κυβερνήτης Γκότσης Α. ΝΟΧ
Την Πέμπτη 17/10 τα πληρώματα επισκέφθηκαν το ΕΝΥΔΡΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ και ξεναγήθηκαν στους χώρους του ενώ το απόγευμα μετέβησαν στο ΦΟΔΕΛΕ όπου ο Δήμος Μαλεβυζίου φιλοξένησε την τελετή απονομής του CUCup για το μπράτσο Ρέθυμνο – Ηράκλειο.