Στην επιστολή του στην εφημερίδα μας, πατέρας φοιτήτριας στη Θεσσαλονίκη επισήμανε τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπισε για να συνδεθεί το ρεύμα στο σπίτι της κόρης του.
10 ημέρες ήταν χωρίς ρεύμα επειδή οι γραφειοκρατικές διαδικασίες δε μπορούσαν να ολοκληρωθούν, παρά τις πολλές προσπάθειες που είχε κάνει για επικοινωνία με αρμόδιους.
Τελικώς, σήμερα, μετά και από ανάρτηση στην ιστοσελίδα μας επιστολής του πατέρα, βρέθηκε λύση στο πρόβλημα, καθώς οι αρμόδιοι της ΔΕΔΔΗΕ επικοινώνησαν μαζί του και κατέφεραν να γίνει η σύνδεση του ρεύματος.
Να σημειώσουμε ότι άμεσα μετά τη δημοσίευση της επιστολής λάβαμε τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της ΔΕΔΔΗΕ που έδειξε ενδιαφέρον ώστε να λήξει το ζήτημα. Προφανώς, αυτό είναι κάτι θετικό που δεν το συναντάμε συχνά σε ιδιωτικές εταιρείες ή φορείς του δημοσίου.
Όμως το γεγονός παραμένει. Χρειάστηκαν πολλές ημέρες, πολλά τηλεφωνήματα και προσπάθεια εκ μέρους του πατέρα της φοιτήτριας, για να λυθεί ένα απλό γραφειοκρατικό κώλλυμα.
Όπως μας επισήμανε και ο επιστολογράφος, “είναι αδιανόητο εν έτει 2024 που όλα είναι αυτοματοποιημένα να χρειάζεται πίεση και παρέμβαση για τα αυτονόητα”
Διαβάστε τι ανέφερε στην επιστολή του πατώντας ΕΔΩ.