Τo φυσικό τοπίο, το κλίμα, η φιλοξενία, η φιλικότητα των ντόπιων και η ποιότητα των υπηρεσιών, είναι οι βασικότεροι παράγοντες που επηρέασαν ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Κρήτη ως προορισμό διακοπών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που διενεργήθηκε από το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου, για λογαριασμό των τεσσάρων Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Κρήτης.
Στην έρευνα, η οποία θα παρουσιαστεί το μεσημέρι του Σαββάτου, στα Χανιά, συμμετείχαν τουρίστες πέντε εθνικοτήτων – Γερμανοί, Άγγλοι, Πολωνοί, Γάλλοι και Σκανδιναβοί – που αποτελούν και την πλειοψηφία των επισκεπτών της Κρήτης κατά την περίοδο των διακοπών.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι εμπορικές αγορές της Κρήτης επηρέασαν το 33% των συμμετεχόντων, οι δύο βασικές πηγές πληροφόρησης για το ταξίδι τους στη Κρήτη είναι το διαδίκτυο και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, ενώ τα ξενοδοχεία έως τεσσάρων αστέρων αποτελούν την κύρια επιλογή καταλύματος, σε ποσοστό 40%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ