30.8 C
Chania
Friday, June 21, 2024

«Δεν ξεχνάμε τον ρόλο κανενός» – Τα εξώδικα των σιδηροδρομικών για τα ανύπαρκτα συστήματα ασφαλείας πάνε στην ΕΕ

Ημερομηνία:

Τα εξώδικα που είχαν καταθέσει όλο το προηγούμενο διάστημα για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας γνωστοποιούν οι σιδηροδρομικοί στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Το Σωματείο μας, προωθεί τα εξώδικα που έχουμε καταθέσει προς τους αρμόδιους φορείς για τη μη λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σωματείων Μηχανοδηγών (ALE), προκειμένου να λάβουν γνώση οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τις επόμενες ημέρες θα δοθεί συνέντευξη Τύπου με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία γύρω από τις ενέργειες μας. Το 3ο εξώδικο που είχε σταλεί τον Σεπτέμβριο του 2021, όπου είχε πραγματοποιηθεί και απεργιακή κινητοποίηση», γράφει σε ανάρτησή του ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος των μηχανοδηγών.

Ο ίδιος από την πρώτη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη σημειώνει ότι η αιτία δεν είναι μόνο ένα ανθρώπινο λάθος, αλλά τα χρόνια προβλήματα που έχουν αναδείξει όλα τα προηγούμενα χρόνια οι εργαζόμενοι με τις ανακοινώσεις και τις κινητοποιήσεις τους.

Δείτε την ανάρτηση στο Facebook

Ο κ. Γενιδούνιας, σε χθεσινή ανάρτησή του, επισημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξεχνούν τον ρόλο κανενός, αφήνοντας ξεκάθαρες αιχμές για τον Χρήστο Ρετσινά, τον πρώην Διευθυντή Ασφαλείας και Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Την περίοδο που ο κ. Ρετσινάς Χρήστος (περιοδεύει τα κανάλια στοχοποιώντας μηχανοδηγούς) ήταν Διευθυντής Ασφάλειας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2015), η εταιρεία είχε εκφράσει την πρόθεση της να αυξήσει το όριο ταχύτητας στους συρμούς του Προαστιακού Αθήνας από 115 σε 160 χλμ/ώρα (εκεί δουλεύει 1 Μηχανοδηγός on board), ΧΩΡΙΣ να λειτουργεί η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και η φωτοσήμανση και το ETCS. Επειδή οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ τον ρόλο κανενός, το εξώδικο. Δεν το κάναμε ποτέ δηλώνοντας ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον παραλογισμό», έγραψε ο Κώστας Γενιδούνιας.

Η σχετική ανάρτηση

Τι είχε δηλώσει ο Χρήστος Ρετσινάς

Ο Χρήστος Ρετσινάς, σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ στις 3 Μαρτίου, είχε δηλώσει ότι από το 2020 αποφεύγει να μπαίνει σε τρένα, ενώ τάχθηκε υπέρ της διακοπής των δρομολογίων αφού «πρέπει πρώτα να γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν», σύμφωνα με τον ίδιο.

«Μέχρι το τέλος του 2020 υπήρχε ένα κέντρο παρακολούθησης κυκλοφορίας, δευτεροβάθμιος έλεγχος – ο πρώτος είναι ο σταθμάρχης – στην οδό Καρόλου. Σήμερα δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην προλάβουμε λάθος σταθμάρχη, ελέγχαμε την κυκλοφορία των τρένων σε όλη την Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρετσινάς, προσθέτοντας ότι αν «δεν υπάρχει το κέντρο και πλέον πάμε στα τυφλά με βάση το λάθος ή το σωστό του όποιου σταθμάρχη», είχε υποστηρίξει ακόμη.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πέθανε ο σπουδαίος δικηγόρος Σπύρος Φυτράκης

Πέθανε ο γνωστός δικηγόρος και ποινικολόγος Σπύρος Φυτράκης, γνωστός για την...

Φωλιά θαλάσσιας χελώνας στην παραλία του Καλαθά

Το βράδυ της Πέμπτης 20 Ιουνίου, γύρω στις 11...

Σκόρπιες σκέψεις: Τι είναι η «κηδεμονία μιας χώρας;»

Μήπως λέγεται έτσι κατ’ ευφημισμό, δηλαδή κομψά, η κατοχή; Ποιο...