10.8 C
Chania
Friday, December 27, 2024

Δημήτρης Φραγκάκης: “Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική”

Ημερομηνία:

Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε συνέντευξη του στο Κανάλι της Βουλής και στη δημοσιογράφο Αλεξία Κουλούρη.

Όπως τόνισε, το υφιστάμενο πρότυπο του ελληνικού τουρισμού, που παραδοσιακά βασιζόταν κυρίως στο μοντέλο «Ήλιος και Θάλασσα», παραμένει ο πυρήνας αλλά εμπλουτίζεται με νέες μορφές τουρισμού εμπειρίας. Προτεραιότητες φέτος για τον ΕΟΤ, είναι η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας, του θαλάσσιου τουρισμού, των υπαίθριων δραστηριοτήτων και του τουρισμού ευεξίας.

Ο κ. Φραγκάκης επεσήμανε ότι στόχος παραμένει η περαιτέρω ενδυνάμωση, σε διεθνές επίπεδο, του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, καθώς και η επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ αναφέρθηκε στις πρωτοφανείς συνθήκες του τελευταίου χρόνου, με την πανδημία να έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά στον τουρισμό διεθνώς, με απώλειες της τάξεως του 86% για τον διεθνή τουριστικό κλάδο και περίπου 80% για την Ελλάδα το 2020. Παρ’όλες τις δυσκολίες όμως, ο τουρισμός πέρυσι κατάφερε να διασώσει το 20% των εσόδων του 2019 και να φέρει στη χώρα έσοδα 4,2 δισ..

Όπως υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης: «Η μετά πανδημία εποχή θα είναι πολύ διαφορετική. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύει κάποιος. Θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιλογή ενός προορισμού και εμείς προετοιμαζόμαστε για αυτή τη νέα συνθήκη. Εδώ και μήνες είμαστε σε μία διαπραγμάτευση με αεροπορικές εταιρείες και tour operators του εξωτερικού για συμφωνίες συνδιαφήμισης, προώθησης δηλαδή της χώρας, σε συνεργασία με μεγάλους παίκτες του τουρισμού.

Έχουμε έναν προϋπολογισμό που μπορεί να ξεπεράσει φέτος τα 9 εκατ. ευρώ για συνδιαφήμιση και όλα τα μηνύματα σε διεθνές επίπεδο μας κάνουν να αισιοδοξούμε, καθώς διαφαίνεται υψηλή ζήτηση για τη χώρα μας. Η Ελλάδα βρίσκεται στις τρεις πρώτες χώρες της Ευρώπης σε ζήτηση για διακοπές το καλοκαίρι. Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, η αγορά θα ανταποκρίνεται ακόμα περισσότερο. Ο Ελληνικός τουρισμός και φέτος μπορεί να πρωταγωνιστήσει».

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η επιμονή των εταιρειών να περιορίζουν την ικανότητα των καταναλωτών να επισκευάζουν τα προϊόντα τους | Βίντεο

Η εταιρεία John Deere, κορυφαίος κατασκευαστής γεωργικών μηχανημάτων, εφαρμόζει...

Χρονιά αποφάσεων για τις εξορύξεις στην Κρήτη το 2025

Εντός του 2025, πιθανόν κατά τους πρώτους μήνες του...

Αθωωτική η απόφαση του τουρκικού δικαστηρίου για την 56χρονη από το Ρέθυμνο

Εκδικάστηκε η υπόθεση της ρεθυμνιώτισας, Αγαθής Μαρκοπούλου, η οποία κατηγορούνταν για...