Με ένα νέο spot με την υπογραφή του Θ. Παπαδουλάκη, ξαναμπαίνει η ΒΙΟΧΥΜ στην αγορά του φυσικού χυμού, με προσδοκία να αναδείξει ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης αξίας, που όμως δεν είχε την σωστή προώθηση τα προηγούμενα χρόνια.
Η νέα διαφήμιση αλλά και η νέα συσκευασία, δείχνει την ανανέωση που έχει επέλθει στην εταιρία μετά την εξαγορά της από την Τράπεζα Χανίων, ενώ ακόμα και η συνεργασία με τον Θ. Παπαδουλάκη, δείχνει την βούληση της να επενδύσει σημαντικά στο προϊόν αυτό, επενδύοντας για την προώθηση του σε μία από τις καλύτερες εταιρίες παραγωγής στην Ελλάδα, την Indigo View.
Το spot χιουμοριστικό, με μηνύματα για τo Νησί, αφού στο φόντο είναι ένας πορτοκαλεώνας, όπου πρωταγωνιστούν οι νέες συσκευασίες του Creta Fresh “αλλά και όλα… τα φρούτα της Κρήτης”.
Οι συντελεστές για την παραγωγή:
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης
Σενάριο: Παναγιώτης Παπουτσάκης
Δ/νση Φωτογραφίας: Γιώργος Πανταζής
Μοντάζ: Allan Michael