8.8 C
Chania
Wednesday, December 25, 2024

Διορία στη ΛΑΝΕ να βρει λύση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Πειραιά-Κύθηρα-Κίσσαμος έως την άλλη εβδομάδα

Ημερομηνία:

Μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να ληφθούν αποφάσεις για την ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμο καθώς το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος», όπως αναφέρεται στην τελευταία ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, «παραμένει στην περιοχή του λιμένα Πειραιά σε κατάσταση απαγόρευσης απόπλου λόγω μη αποκατάστασης τεχνικής βλάβης. Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου από 07/07/2017 έως 17/07/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.»

Σύμφωνα με πληροφορίες έχει δοθεί διορία στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ως τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας να έχει προτείνει εναλλακτική λύση, δηλαδή ένα άλλο πλοίο που θα εκτελεί το δρομολόγιο όσο το «Βιτσέντζος Κορνάρος» παραμένει ακινητοποιημένο.

Μια από τις προτάσεις που εξετάζονται είναι η δρομολόγηση άλλου πλοίου από το Γύθειο που να συνδέει Κύθηρα – Αντικύθηρα και Κίσσαμο ωστόσο στο υπουργείο αναζητείται τρόπος για την άμεση εξεύρεση πλοίου που να εκτελεί το δρομολόγιο του «Βιτσέντζος Κορνάρος» δηλαδή την σύνδεση του Πειραιά με τα Κύθηρα και την Κρήτη.

Τι υποστηρίζει η ΛΑΝΕ

Από την πλευρά της η Λασιθιώτικη Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία υποστήριξε την Πέμπτη ότι υπάρχει σοβαρή ζημιά στον στροφαλοφόρο άξονα και η ανεύρεση νέου, η μεταφορά του, η προσαρμογή και τοποθέτηση απαιτεί χρόνο τουλάχιστον δυο μηνών.

Επιπλέον υπογράμμισε ότι έκανε προσπάθεια για ανεύρεση άλλου πλοίου για το υπόλοιπο διάστημα ισχύς της σύμβασης (έως 31-10-2017) όμως οι προσπάθειες δεν καρποφόρησαν ωστόσο συνεχίζονται ακόμα και στο εξωτερικό.

Επιπροσθέτως σημειώνει ότι το γεγονός της βλάβης που προέκυψε δεν μπορούσε να προβλεφθεί και μάλιστα εν μέσω θερινής περιόδου και παράλληλα δεν διαθέτει άλλο πλοίο ενώ η οικονομική ζημιά τόσον από τα έξοδα της αποκατάστασης της βλάβης όσο και από την απώλεια εσόδων από μισθώματα και εισιτήρια της θερινής περιόδου είναι τεράστια.

Άμεση αντικατάσταση του πλοίου ζητά ο δήμαρχος Κυθήρων

Πριν από λίγες ημέρες ο δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης απέστειλε εκ νέου επιστολή προς τον Υφυπουργό Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό στην οποία ανέφερε ότι «το 1/3 της θερινής περιόδου έχει παρέλθει και το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» παραμένει ακινητοποιημένο στο Πέραμα λόγω βλάβης, χωρίς καμία ορατή προοπτική επισκευής της κύριας μηχανής του. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία που υποχρεούται βάσει δημοσίας συμβάσεως να εξυπηρετεί τα νησιά μας, με διαρκή δελτία Τύπου μεταθέτει την ακινησία του πλοίου από εβδομάδα σε εβδομάδα με αποτέλεσμα η αβεβαιότητα να έχει μετατραπεί σε απόλυτη οργή, καθώς οι ακυρώσεις κρατήσεων είναι εκατοντάδες, η οικονομική ζημία ανεπανόρθωτη και η δυσφήμιση του τόπου μας μεγάλη. Η ΛΑΝΕ δεν ενημερώνει για την ουσία του προβλήματος αλλά περιορίζεται στην ανακοίνωση του ανεκτέλεστου των δρομολογίων μεταθέτοντας διαρκώς την ημερομηνία δήθεν επαναφοράς του πλοίου στη γραμμή. Η συμπεριφορά αυτή συνιστά απόλυτο εμπαιγμό που ουδείς – Υπουργείο, Δήμος, φορείς και κάτοικοι – δύναται να ανεχθεί. Ο Μάιος χάθηκε. Ο Ιούνιος χάθηκε. Δεν είναι δυνατόν να χαθούν τουριστικά ο Ιούλιος και ο Αύγουστος. Η κατάσταση στην τοπική κοινωνία είναι πλέον εκρηκτική.»

Και συνεχίζει αναφέροντας ότι «τα Κύθηρα ζουν από τον τουρισμό. Η σύνδεση τους με την Κρήτη, τον Πειραιά, την Καλαμάτα και το Γύθειο δεν είναι πολυτέλεια ή πάρεργο, αλλά ζωτικότατης σημασίας και πρέπει να αποκατασταθεί ει δυνατόν αύριο το πρωί. Η ΛΑΝΕ οφείλει είτε να βρει άμεσα άλλο πλοίο είτε να εγκαταλείψει πάραυτα τη γραμμή, καθώς η συμπεριφορά αυτή είναι πέραν κάθε ανεκτής λογικής. Αντιλαμβανόμαστε ότι και η ίδια η εταιρεία έχει οικονομική απώλεια από την κατάσταση αυτή, όμως το μείζον είναι η επαναφορά της συγκοινωνιακής ομαλότητας στην περιοχή με κάθε δυνατό τρόπο και μέσο».

Για το θέμα κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή ο βουλευτής με Το Ποτάμι κ. Γιώργος Αμυράς ο οποίος επισημαίνει «Εδώ και ένα μήνα το μόνο ταξίδι στα Κύθηρα, που μπορεί να γίνει με καράβι από τον Πειραιά είναι μέσα από τη φαντασία του επίδοξου, αλλά ατυχήσαντα επισκέπτη. Το πλοίο Βιτσέντζος Κορνάρος της εταιρίας ANEK LINES έχει να φανεί στα Κύθηρα από τις 10 Ιουνίου και παραμένει μυστήριο, εάν και πότε θα ξεκινήσει» και καλεί τον υπουργό να απαντήσει, για ποιο λόγο επιτρέπει την ακτοπλοϊκή απομόνωση των Κυθήρων.

Ο κ. Αμυράς ζητά, επίσης, να μάθει αν ο κ. Κουρουμπλής έχει υπολογίσει τις οικονομικές συνέπειες από την αντικειμενική αδυναμία των τουριστών να επισκεφθούν το νησί και αν προτίθεται να κάνει κάτι, για να ξανακούσουν οι ντόπιοι «τους γνώριμους ήχους της άφιξης του καραβιού.»

tovima.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πώς τα social media γέννησαν μια γενιά εφήβων κοριτσιών με κρέμες αντιγύρανσης

Τα στοιχεία που παρουσιάζει το Sky News δείχνουν ότι μέσα σε...

Εκατό χρόνια φυλακή σε ομόφυλο ζευγάρι από τη Τζόρτζια για τον βιασμό των υιοθετημένων παιδιών του

«Αυτοί οι δύο κατηγορούμενοι δημιούργησαν πραγματικά ένα σπίτι φρίκης...

Η χώρα που σχεδόν μηδένισε τις συναλλαγές με χρήμα

Σε όλο τον κόσμο το πλαστικό χρήμα κερδίζει έδαφος. Οι...

“Θαύμα” στα ΤΕΠ του Νοσοκομείου Χανίων: Οι γιατροί έσωσαν νέο άνθρωπο στο “παρά πέντε”

Ελπίδα για το πολύπαθο Εθνικό Σύστημα Υγείας εξακολουθεί να...