11.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Εκστρατεία Θεσσαλονικέων για τη διάδοση ελληνικών προϊόντων από τη Μακεδονία

Ημερομηνία:

«Macedonian products made in Greece» ονομάζεται η εκστρατεία για τη διάδοση των ελληνικών προϊόντων από τη Μακεδονία σε όλο τον κόσμο και ταυτόχρονα να θέσουν τέλος στη σύγχυση που υπάρχει με προϊόντα από τα Σκόπια, που κυκλοφορούν με ετικέτα στην οποία αναγράφονται ως «μακεδονικά προϊόντα».

Η καμπάνια είναι μια ιδέα Θεσσαλονικέων, με επικεφαλής την νομικό Αφροδίτη Λατινοπούλου.

«Τώρα που η Συμφωνία των Πρεσπών κυρώθηκε, πρέπει τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να σώσουμε ο,τι απομένει» δηλώνει στο makthes.gr η Αφροδίτη Λατινοπούλου. Σκοπός της καμπάνιας είναι να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ότι τα ελληνικά προϊόντα από τη Μακεδονία είναι όλα όσα αναγράφουν στην ετικέτα «made in Greece». Για την καμπάνια έχει δημιουργηθεί το site macedoniaproducts.gr , ενώ μαζεύουν και οι υπογραφές για την υποστήριξη των ελληνικών προϊόντων. «Ψηφίστε για να υποστηρίξετε τα προϊόντα της Μακεδονίας που παράγονται στην Ελλάδα, ώστε να διακρίνονται εύκολα από όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιούν παραπλανητικά όλα τα παράγωγα της λέξης “Μακεδονία” και δεν προέρχονται από την Ελλάδα» αναφέρουν στο κείμενο της σελίδας, όπου συλλέγονται υπογραφές. 

«Tα μακεδονικά προϊόντα πήραν το όνομά τους από τη Μακεδονία, την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας. Δεν υπάρχει χώρα που ονομάζεται Μακεδονία. Όταν βλέπετε ένα μακεδονικό προϊόν, πρέπει να κοιτάτε πάντα εάν είναι προϊόν της Ελλάδας (“παράγεται στην Ελλάδα”). Τερματίζουμε αυτή τη σύγχυση και ξεκαθαρίζουμε ότι: Προϊόντα που προέρχονται από τη Μακεδονία, περιοχή της Ελλάδας, έχουν πάντα ως χώρα προέλευσης την Ελλάδα (“κατασκευασμένα στην Ελλάδα” ή “προϊόν της Ελλάδας” ή “ελληνικό προϊόν”). Μόνο αν η Ελλάδα αναγράφεται ως χώρα προέλευσης το προϊόν είναι μακεδονικό ελληνικό προϊόν, που παράγεται με βεβαιότητα βάσει των ευρωπαϊκών προδιαγραφών» τονίζουν στο κείμενο για την υπογραφή της εκστρατείας. «Αγοράζοντας προϊόντα από άλλη χώρα που χρησιμοποιεί την ελληνική ιστορία και το όνομα της Μακεδονίας προκειμένου να διαφημίσει προϊόντα που δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα και τα προϊόντα της,αφήνετε αυτήν την πρακτική και τη συμπεριφορά να εξαπλωθεί και σε άλλες χώρες. Υποστηρίζοντας την Ελλάδα και τα μακεδονικά προϊόντα της, στηρίζετε την ελληνική οικονομία και τις ελληνικές παραδόσεις.Προσέχουμε τη χώρα προέλευσης και τερματίζουμε τη σύγχυση» συμπληρώνουν.

Το θέμα των προϊόντων με επωνυμία που περιέχει παράγωγες λέξεις της Μακεδονίας, έχει απασχολήσει πολλές εταιρείες από την αρχή που υπογράφτηκε η Συμφωνία των Πρεσπών, καθώς ζητούν μέτρα διασφάλισης για την επωνυμία τους και την ένδειξη της ελληνικότητας των προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

makthes.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εργαζόμενοι: Ωράρια «κολλημένα» στα ‘80s – Γιατί δε μειώνεται ο χρόνος εργασίας;

Γιατί οι εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης, δεν έχουν δει καμία...

Ενδοοικογενειακή βία: Περισσότερες από 15.000 γυναίκες αλλά και πάνω από 5.000 άνδρες έπεσαν θύματα το πρώτο 10μηνο του 2024

Ιδιαίτερη αύξηση στα περιστατικά για αδικήματα ενδοοικογενειακής βίας μέσα στο πρώτο...