Θετικές οι εντυπώσεις από την Βρετανική τουριστική αγορά για το 2014. Σ΄αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν οι εκπρόσωποι των περιπτέρων της Ελλάδας στην WTM του Λονδίνου που πραγματοποιήθηκε 4-7 Νοεμβρίου.Το ίδιο ισχύει και για το περίπτερο της Κρήτης στο οποίο υπήρχε ενδιαφέρον και αυξημένη επισκεψιμότητα.
Εκείνο που έχει να παρατηρήσει κάποιος είναι ότι σε μια παγκόσμια έκθεση που πλημμυρίζει από χρώματα, εκθέματα, εθνικές ενδυμασίες και παραδοσιακούς χορούς και από τις 5 ηπείρους του πλανήτη μας η παρουσία των Ελληνικών περιπτέρων δεν θύμιζε Ελλάδα.
Για παράδειγμα καλώς προσέλαβαν Βρετανίδα στο περίπτερο της Κρήτης (και λιγότερο κοστίζει και μεγαλύτερη ευχέρεια υπάρχει στην παροχή πληροφοριών στην μητρική της γλώσσα). Κάλλιστα θα μπορούσε να ντυθεί Κρητικοπούλα, τόσοι λαογραφικοί όμιλοι υπάρχουν στο νησί μας κάποιος θα πρόσφερε δανεική μια φορεσιά. Το ίδιο έπραξαν και τα περίπτερα της Ινδίας, χώρας με ιδιαίτερο τουριστικό ενδιαφέρον για την Αγγλική αγορά, μόνο που εκεί όπως φαίνεται στην φωτογραφία έντυσαν με σαρόγκ τις Βρετανίδες υπαλλήλους τους και ο διάκοσμος ανάλογος, τεχνητοί φοίνικες, ελεφαντάκια κλπ.