Τα δύο “άκυρα” δεν δείχνουν να πτοούν τον Ιταλικό κολοσσό που επανέρχεται τρίτη φορά, στο αίτημά του για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Σούδα – Πειραιάς, από 1η Νοεμβρίου του 2014, με φόντο… τη “μάχη” με την ΑΝΕΚ για τον έλεγχο της Αδριατικής, όπως πολλοί υποστηρίζουν.
Η σχετική αίτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, ενώ την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της εταιρείας και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, επιτέθηκε για μία ακόμη φορά κατά των ανταγωνιστών του στις γραμμές της Αδριατικής και περιέγραψε με μελανά χρώματα την εικόνα της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Αυτή τη φορά, όμως, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών ΜΙΝΟΑ+0,67% είναι αποφασισμένη να επιμείνει και να λάβει υπόψη της και το πνεύμα και το γράμμα του νόμου «αφαιρώντας» όλα τα επιχειρήματα κατά της δρομολόγησης των πλοίων της στη γραμμή των Χανίων που μπορεί να αντιτάξουν οι ανταγωνιστές της και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου.
Και για το Ρέθυμνο
Ενδιαφέρον έχει παρουσιαστεί και για τη γραμμή του Ρεθύμνου, από την εταιρεία Hellenic Seaways, η οποία έχει επίσης καταθέσει σχετικό αίτημα.
zarpa.gr