Επιστολή προς την Περιφέρεια Κρήτης και τον ΟΑΚ απέστειλε η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων ν. Χανίων σχετικά με την κατάσταση στον Βόρειο Οδικό Άξονα.
Αναλυτικά στην επιστολή αναφέρεται:
«Το τελευταίο χρονικό διάστημα επανήλθε στο προσκήνιο με αφορμή τον φόρο αίματος που πληρώνει η Κρήτη τα τελευταία χρόνια στον σύγχρονο Μινώταυρο, τον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού, που συνέχεια τρώει τα παιδιά της.
Ούτε ο τουρισμός ούτε οι ανάγκες των κατοίκων της Κρήτης μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον δρόμο που έφτιαξε η Χούντα πριν 45 χρόνια.
Ξανά οι συζητήσεις για νέα χάραξη, για διόδια , για πηγές χρηματοδότησης κλπ.
Οι ανταγωνιστές μας η Μαγιόρκα, η Τενερίφη, η Γκραν Κανάρια, η Μαδέρα παρότι ανήκουν σε χώρες όπως η Ισπανία και Πορτογαλία που μπήκαν μετά από εμάς στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπόρεσαν και κατασκεύασαν ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων μέσω των οποίων διακινείται με άνεση ο πολλαπλάσιος τουρισμός τους (πάνω από 14 εκατομμύρια σε ορισμένα από αυτά τα νησιά που έχουν έκταση μικρότερη της Κρήτης).
Βέβαια όταν οι χώρες αυτές επιδίωκαν τις χρηματοδοτήσεις για έργα υποδομής εμείς στοχεύαμε άλλες επιδοτήσεις μέσω ενδεχόμενων πανωγραψιμάτων περισσότερο ελκυστικές στους ψηφοφόρους.
Εν μέσω λοιπών ατέρμονων συζητήσεων και οραματισμών όλο και απαξιώνεται ο υπάρχων δρόμος . α) Ο φωτισμός ελλιπέστατος με τις λάμπες να καίγονται και να μην αντικαθίσταται στους λιγοστούς κόμβους που υποφωτίζονται, β) Το πρανές στην άκρη της ασφάλτου ακαθάριστο και μπαζωμένο, γ) Η βλάστηση να έχει καλύψει την λεγόμενη βοηθητική λωρίδα χωρίς να κουρεύεται εγκυμονώντας κινδύνους για μοτοσικλετιστές που κινούνται στην δεξιά πλευρά του δρόμου, δ) Τα σκασίματα της ασφάλτου μετά από 45 χρόνια χρήσης αποτελούν κανόνα, ε) Όσο για τα πάρκιγκ και την καθαριότητα τους ας μην συζητήσει κανείς , όσοι τουρίστες είχαν την ατυχία να σταματήσουν σ΄ένα από αυτά, με τριτοκοσμική χώρα μας συνέκριναν, άλλωστε και η υπερυψωμένη θέα από ένα λεωφορείο αν κάποιος κάθεται στο δεξιό παράθυρο προς αυτά είναι «υπέροχη» με κάθε λογής σκουπίδι συγκεντρωμένο εκεί.
Μήπως με βάσει τα παραπάνω πέρα από τις συζητήσεις για τον νέο οδικό άξονα θα πρέπει να κοιτάξουμε και την υπάρχουσα σήμερα κατ΄ ευφημισμό Εθνική Οδό και τις απαραίτητες βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν άμεσα.
Ο πρόεδρος: Ι. Κουκουράκης
Η γεν. γραμματέας: Γ. Ατσαλάκη