Η Περιφέρεια Κρήτης για COVID και ηλεκτρονικές αγορές: Τι να προσέξουν οι καταναλωτές

Κανένα σχόλιο

Η επέλαση του COVID-19 προκαλεί βίαιο μετασχηματισμό της καταναλωτικής συμπεριφοράς, στρέφοντας  καταναλωτές σε ηλεκτρονικές αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) ιδίως προϊόντων τεχνολογίας (κινητά τηλέφωνα, tablets, smart εξοπλισμός κ.λπ.). Η  αύξηση των συναλλαγών μέσω διαδικτύου συνεπάγεται μια αυξημένη προσοχή από την πλευρά του καταναλωτή.

Ως Περιφέρεια Κρήτης, όπως επισημαίνει ο Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας-Εμπορίου-Καινοτομίας-Κοινωνικής Οικονομίας Αντώνης Παπαδεράκης, εφιστούμε την προσοχή του καταναλωτή στη διενέργεια των ηλεκτρονικών αγορών, ακολουθώντας τις οδηγίες που εξέδωσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Ειδικότερα, οι καταναλωτές για την προστασία τους οφείλουν:

  • Να επιλέγουν γνωστά και αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα. Μια αξιόπιστη βάση είναι η λίστα μελών του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (http://www.greekecommerce.gr/gr/members/lista-melwn/).
  • Να ελέγχουν τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα (επωνυμία εταιρείας και πλήρη στοιχεία επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής διεύθυνσης).
  • Να ελέγχουν αν ο ιστότοπος του ηλεκτρονικού καταστήματος παρέχει ασφαλή σύνδεση για τη μεταφορά ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων του καταναλωτή, όπως ο Κωδικός Αριθμός Ασφαλείας (CVV) που βρίσκεται στο πίσω μέρος της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.
  • Να αποφεύγουν την πραγματοποίηση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα που απαιτούν, αποκλειστικά, την προείσπραξη του τιμήματος των αγαθών μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, paypal ή τραπεζικού εμβάσματος και δεν προσφέρουν τη δυνατότητα αντικαταβολής ή την ηλεκτρονική πληρωμή τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος ως εναλλακτικό τρόπο πληρωμής.
  • Να εντοπίζουν στο διαδίκτυο κριτικές άλλων καταναλωτών για το ηλεκτρονικό κατάστημα με το οποίο σκοπεύουν να συναλλαχθούν.
  • Να γνωρίζουν ότι για παράδοση εντός μιας (1) ημέρας από την παραγγελία υπάρχουν συνήθως αυξημένα έξοδα μεταφοράς.
  • Να αμφισβητούν την ηλεκτρονική συναλλαγή, επικοινωνώντας άμεσα με τα τραπεζικά ιδρύματα, όταν θεωρούν πως αυτή είναι προβληματική.
  • Να λαμβάνουν επιβεβαίωση της παραγγελίας τους και να τη φυλάσσουν με κάθε άλλο έγγραφο που σχετίζεται με την παραγγελία τους.
  • Να επικοινωνούν γραπτώς με τον έμπορο (e-mail) ώστε να έχουν σε κάθε περίπτωση έγγραφες αποδείξεις της επικοινωνίας τους.

Σε κάθε περίπτωση οι  καταναλωτές  μπορούν να επικοινωνούν με το Συνήγορο του Καταναλωτή για οποιαδήποτε αναφορά τους μέσω ηλ. ταχυδρομείου (grammateia@synigoroskatanaloti.gr), fax (210-6460414) ή ταχυδρομικά (Λ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ. 11471, Αθήνα)

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις