18.3 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

Θεσσαλονίκη – Κρήτη σε 33 ώρες!

Ημερομηνία:

Toυ Βασίλη Ιγνατιάδη
«Αγονη γραμμή» χαρακτήρισε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας τη Θεσσαλονίκη για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών και να συνδέσει ακτοπλοϊκά το δεύτερο λιμάνι της χώρας με τα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη.

Τα ηλικίας 37 ετών πλοία («Μιλένα» και «Νταλιάνα») που δρομολογήθηκαν τελικά από την GA Ferries, επιφυλάσσουν μια «Οδύσσεια» 33 ωρών σε όσους επιλέξουν να μεταφερθούν με αυτά στην Κρήτη (24 ώρες μέχρι πέρυσι). Την ίδια ώρα, η σύνδεση με τις κοντινές Β. Σποράδες, γίνεται μόνο τρεις φορές την εβδομάδα αντί για καθημερινά που γινόταν πέρυσι, και σε χρόνο υπερ-τριπλάσιο από τον περσινό (8 ώρες αντί για 2,5), αφού το καταμαράν «κατηφόρισε» στον Πειραιά και αντικαταστάθηκε από συμβατικό πλοίο.

Τον «ιδιότυπο ναυτικό αποκλεισμό» της Θεσσαλονίκης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κατήγγειλε χθες ο «γαλάζιος» πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, μέχρι πρότινος αντιδήμαρχος του Β. Παπαγεωργόπουλου, Μ. Ζορπίδης, εξαπολύοντας «κεραυνούς» στην κυβέρνηση και προσωπικά στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη.

«Φαντάζεστε την Εγνατία Οδό με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση; Και όμως, αυτές οι συνθήκες επικρατούν σήμερα στις «άγονες γραμμές» του Αιγαίου, και η Θεσσαλονίκη είναι «άγονη γραμμή»», είπε ο κ. Ζορπίδης, προσθέτοντας πως «στην Ελλάδα του 2007 δεν είναι δυνατό η χώρα να είναι χωρισμένη στα δύο». Ο ίδιος κάλεσε το σύνολο των τοπικών παραγόντων, βουλευτών και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, σε κοινή δράση και πίεση προς την κυβέρνηση για τη δρομολόγηση αξιόπλοων, σύγχρονων, γρήγορων και ασφαλών πλοίων, που θα ακολουθούν συγκεκριμένες, τις δυνατόν συντομότερες και γι αυτό τον λόγο επιχορηγούμενες διαδρομές.

Ο κ. Ζορπίδης κατηγόρησε τον Μ. Κεφαλογιάννη ως προσωπικά υπεύθυνο για το ότι στους σχετικούς διαγωνισμούς δεν υπήρχαν όροι για την ηλικία των πλοίων και για δρομολόγια σε συγκεκριμένους χρόνους. Παράλληλα, κατήγγειλε ως ανάρμοστη, απρόκλητη και αθέμιτη την επίθεση που δέχτηκε η δική του εταιρεία (όμιλος Ζορπίδη, από τους μεγαλύτερους στην Ελλάδα) από τον τοπικό ανταγωνισμό και τους ιδιοκτήτες των πλοίων, οι οποίοι τον απέκλεισαν από το on-line σύστημα έκδοσης εισιτηρίων για τη συγκεκριμένη γραμμή.

Αφησε αιχμές για «άνωθεν εντολή» και προανήγγειλε πως θα προβεί σε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές, υποστηρίζοντας πως η ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας του είναι άσχετη από τη δημόσια δραστηριότητά του ως προέδρου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και τις θέσεις που διατυπώνει σε δημόσια θέματα.

ethnos.gr

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ρωσία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των «ασταμάτητων» βαλλιστικών πυραύλων Oreshnik

Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό...

Η «επιστροφή» του ΠΑΣΟΚ

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί...