Και ναι, τα κινητά είναι ασφαλή για χρήση σε αεροπλάνα!

Κανένα σχόλιο

Εκεί που πιστεύαμε ότι το άγγιγμα και μόνο του power button τους μπορούσε να ρίξει το αεροπλάνο, η Ε.Ε. ανατρέπει τα δεδομένα. | Η ιστορία της χρήσης των κινητών τηλεφώνων και γενικότερα των ηλεκτρονικών συσκευών εν μέσω πτήσεων είναι μια συνολικά πονεμένη ιστορία. Παλαιότερα απαγορευόταν η χρήση τους άνευ όρων: έμπαινε κάποιος σε αεροπλάνο, έκλεινε το κινητό και τέλος. Με το αιτιολογικό ότι τα σήματα που λάμβανε και έστελνε η κάθε συσκευή μπορούσαν να επηρεάσουν την ασφάλεια της εκάστοτε πτήσης, τα κινητά τηλέφωνα ήταν πρακτικά άχρηστα μετά το check in. Στην πορεία αυτό άλλαξε καθώς οι συσκευές απέκτησαν airplane/flight mode στο οποίο απενεργοποιούνταν οι υπηρεσίες σύνδεσης σε δίκτυα, GSMκαι Wi-Fi, οπότε ως εκ τούτου και υπό αυτές τις συνθήκες, η χρήση τους ήταν δυνατή αλλά όχι κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.

 

Το αυτό άλλαξε και πάλι πριν μερικούς μήνες, όταν η Ε.Ε. απεφάνθη πως ήταν ασφαλής η χρήση κινητών καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης, ακόμα και κατά την απογείωση και την προσγείωση, φτάνει σε αυτά να ήταν ενεργοποιημένο το airplane mode. Την ίδια στιγμή βέβαια στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όχι μόνο δεν είχαν τέτοια κολλήματα αλλά εδώ και χρόνια προσέφεραν έναντι μικρού αντιτίμου τη δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσω των συστημάτων που είχαν πάνω τους τα αεροσκάφη των εταιρειών. Η εν λόγω υπηρεσία παραμένει σταθερά ιδιαίτερα δημοφιλής στις τάξεις των επιβατών, ιδίως εκείνων που μετακινούνται για επαγγελματικούς λόγους: μέχρι πρότινος, βλέπετε, οι ώρες στο αεροπλάνο, ήταν συνήθως χαμένες ώρες δουλειάς τις οποίες τις «έβρισκαν» μπροστά τους στην πορεία.

Τα τελευταία μαντάτα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία για την Ασφάλεια της Αεροπλοΐας (European Aviation Safety Agency ή EASA) έρχονται να επιβεβαιώσουν τα όσα ακούγονταν –και ίσχυαν στις ΗΠΑ– καιρό τώρα: οι επιβάτες είναι σε θέση να χρησιμοποιούν κανονικά τα κινητά τους τηλέφωνα, δίχως την ανάγκη ενεργοποίησης του airplane mode. Βέβαια τον τελευταίο λόγο τον έχουν οι ίδιες οι εταιρείες καθώς εκείνες θα αποφασίσουν σε ποιον βαθμό θα αποδεχθούν τα νέα μέτρα: ορισμένες π.χ. μπορεί να μην αισθάνονται άνετα με αυτή την πολιτική και έτσι να μην δώσουν στους επιβάτες τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν εκείνοι τα κινητά τους στις πτήσεις τους. Υπολογίζεται ότι οι πρώτες εταιρείες που θα είναι σε θέση να υλοποιήσουν πλήρως τα μέτρα θα προκύψουν σε περίπου ένα δίμηνο με τις «μεγάλες», British Airways και Lufthansaνα δίνουν αγώνα δρόμου –αμφότερες θεωρούνται πρωτοπόρες στο ζήτημα.

"Sponsored links"

Το θέμα είναι πως τα κινητά τηλέφωνα… απενοχοποιούνται επιτέλους, ρίχνοντας ένα ακόμα «φρούριο» που μερικά χρόνια πριν φάνταζε απόρθητο. Σιγά-σιγά οι εταιρείες προσφοράς υπηρεσιών διαδικτύου περνούν τον Ατλαντικό και προσεγγίζουν και τις ευρωπαϊκές εταιρείες, οπότε καλώς εχόντων των πραγμάτων, η επόμενη πενταετία θα είναι κομβική όσον αφορά στις εξελίξεις πάνω στο ζήτημα. Στην εποχή που τα πάντα έχουν γίνει «smart», ε, ήρθε η ώρα να το κάνουν και τα αεροπλάνα.

popaganda.gr

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live