Για τεμαχισμό του έργου του ΒΟΑΚ κάνει λόγο ο Βασίλης Κεγκέρογλου.
Για τεμαχισμό του ΒΟΑΚ κάνουν λόγο δημοσιεύματα του τύπου σύμφωνα με τα οποία «σπάει» σε τρία τμήματα το μεγάλο έργο για το νησί. Η αναζήτηση της βέλτιστης λύσης όπως υποστηρίζεται έχει οδηγήσει και στην καθυστέρηση του διαγωνισμού, την άμεση έναρξη του οποίου έχει ανακοινώσει πολλές φορές ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Αναφερόμενος στα δημοσιεύματα ο γραμματέας της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Βασίλης Κεγκέρογλου έκανε την παρακάτω δήλωση υποστηρίζοντας ο κ.Σπίρτζης το μόνο που κάνει είναι «να ροκανίζει χρόνο» :
«Είμαστε στον τέταρτο χρόνο Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και το Υπουργείο Υποδομών δεν έχει δημοπρατήσει ούτε χρηματοδοτήσει κανένα νέο τμήμα του ΒΟΑΚ ενώ αντίθετα έχει καθυστερήσει ή και ακυρώσει δημοπρατημένα τμήματα από το 2014, όπως το Πάνορμο-Έξαντη.
Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα αλλάζει πάλι πρόθεση η Κυβέρνηση για το βόρειο οδικό άξονα Κρήτης και αντί της ενιαίας μελέτης και του έργου του ΒΟΑΚ, τώρα φαίνεται ότι προτείνεται ο τεμαχισμός του έργου, ως προς τον τρόπο χρηματοδότησης και το σύστημα κατασκευής.
Συγκεκριμένα λέγεται ότι το τμήμα Χανιά-Χερσόνησος θα γίνει με παραχώρηση (διόδια κλπ) , ένα άλλο τμήμα (πιθανόν το Χερσόνησος-Αγ.Νικόλαος) με ΣΔΙΤ και το υπόλοιπο ως δημόσιο έργο.
Τα χρήματα που, μετά τη κατασκευή οδικών αξόνων στην Ηπειρωτική χώρα προορίζονταν για τον ΒΟΑΚ, δυστυχώς μεταφέρθηκαν από τον κ.Σπίρτζη για να καλύψουν τις αυξήσεις του προϋπολογισμού των έργων με παραχώρηση που ανήλθαν σε 700 εκ. επιπλέον των όσων είχαν συμβασιοποιηθεί.
Μετά από όλα αυτά, καταλαβαίνουν όλοι τη σκοπιμότητα του κ.Σπίρτζη να ροκανίσει το χρόνο, τέσσερα χρόνια τώρα, χωρίς να πράξει τίποτα και βέβαια να αρκείται σε υποσχέσεις».