12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Κρήτη: Αύξηση στην κίνηση των τουριστών, μικρότερα όμως τα έσοδα

Ημερομηνία:

Η Κρήτη δεν προσέλκυσε τουρίστες με «γερά» πορτοφόλια καθώς, ενώ η κίνηση αυξήθηκε τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, τα έσοδα έχουν αντίθετη πορεία. Υπάρχουν, μάλιστα, πεντάστερα ξενοδοχεία που έμειναν με κενές κλίνες την περίοδο που ο τουρισμός είναι στο φουλ…

Θετικά είναι τα μηνύματα για την τουριστική κίνηση στην Κρήτη τους φθινοπωρινούς μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.

O κ. Νίκος Χαλκιαδάκης
O κ. Νίκος Χαλκιαδάκης

«Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν πήγαν όπως τους περιμέναμε, είχαν μικρή ποσοτική αύξηση της τάξης του 2% με 3 % αλλά σε εισπράξεις ήταν μειωμένοι, περίπου στα ίδια ποσοστά. Ο κόσμος βλέπουμε ότι είναι χαμηλότερης ποιότητας»  αναφέρει στην «Π» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου, κ. Νίκος Χαλκιαδάκης.

Για το ερχόμενο φθινόπωρο, εκτιμά ότι ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, που ήταν αρκετά καλοί για τον τουρισμό στο Ηράκλειο.

«Περιμένουμε να βάλουμε την τελική γραμμή στις 30 Οκτωβρίου,  αν τελειώσει έτσι η σεζόν θα έχουμε αύξηση της τάξης του 7% με 8% σε κόσμο και 3% με 4% σε εισπράξεις» αναφέρει.

Ουσιαστικά, η άνοιξη και το φθινόπωρο είναι, δηλαδή, οι εποχές που… σώζουν την παρτίδα για τις εισπράξεις από τον τουρισμό.

Σημειώνεται ότι φέτος είχαμε περισσότερους Γερμανούς τουρίστες και, γενικά, επισκέπτες από τη Β. Ευρώπη ενώ χάσαμε ένα ποσοστό των Ρώσων τουριστών.

Ο πρόεδρος των ταξιδιωτικών και τουριστικών πρακτόρων Κρήτης, κ. Μιχάλης Βλατάκης
Ο κ. Μιχάλης Βλατάκης

Ο πρόεδρος των Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, κ. Μιχάλης Βλατάκης, αναφέρει πως ιδιαίτερα το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου θα κινηθεί πολύ καλά ενώ, γενικότερα, οι μήνες Σεπτέμβριος και Οκτώβριος αναμένονται όπως και οι περσινοί, που ήταν αρκετά καλοί.

Ο κ. Βλατάκης τονίζει πως φέτος το καλοκαίρι μπορεί να είχαμε αυξημένο αριθμό τουριστών, όμως η ποιότητα των επισκεπτών δεν ήταν η επιθυμητή. Είναι χαρακτηριστικό ότι υπήρχαν διαθέσιμες κλίνες σε ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν υψηλές τιμές, ακόμα και τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

Τονίζει πως όλοι οι φορείς του τουρισμού πρέπει να δώσουν βάση στην ποιότητα και τη διάρκεια.

Σε ερώτηση αν οι πλατφόρμες ενοικίασης έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στους επαγγελματίες, απαντά πως «δεν πρέπει να προχωρήσουμε σε κυνήγι μαγισσών και να δαιμονοποιήσουμε το Airbnb, αν κινηθούμε σωστά, η πίτα είναι αρκετή για όλους». Όπως λέει, οι τουρίστες που αναζητούν δωμάτια μέσω τέτοιων πλατφόρμων, αν δε βρουν κάτι στην Κρήτη, ψάχνουν σε Ρόδο, ακόμα και Σαρδηνία.

Δε δίνουν βάση στις υποδομές και άλλους παράγοντες που αναζητούν οι λεγόμενοι ποιοτικοί τουρίστες.

Ο κ. Βλατάκης επισημαίνει ότι πολλοί έχουν κατατάξει την Κρήτη στην κατηγορία των φθηνών προορισμών, όπως είναι η Τουρκία, η Αίγυπτος, η Τυνησία, και για να αλλάξει αυτή η εικόνα απαιτείται σκληρή δουλειά από όλους.

Σε ερώτηση ποια περιοχή της Κρήτης κινήθηκε πιο καλά, απαντά τα Χανιά.

Κατερίνα Μυλωνά-patris.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ