Δύο υποθέσεις εξαπάτησης καταγγέλθηκαν, χθες, στις διωκτικές Αρχές. Και οι δύο περιπτώσεις αφορούσαν απάτες μέσω τηλεφώνου και sms σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών.
Στη μία περίπτωση, μία 69χρονη γυναίκα κατήγγειλε χθες το απόγευμα ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο έλαβε ένα sms στο κινητό, δήθεν από την Τράπεζα, στο οποίο της ζητούνταν να συμπληρώσει email και password, δήθεν για να κάνει κάποια πληρωμή.Στην πραγματικότητα ήταν μήνυμα – κλώνος, που είχε ως αποτέλεσμα να της “ξαφρίσουν” 2.000 ευρώ.
Επίσης χθες καταγγέλθηκε από έναν 79χρονο άνδρα από τις Ασίτες ότι, προχθές (29.11.2023) έλαβε ένα τηλεφώνημα από κάποιον που του συστήθηκε ως … ο λογιστής του και του ζήτησε κάποια προσωπικά στοιχεία προκειμένου να του καταθέσει αίτηση για το market pass. Ο 79χρονος πείστηκε, παρείχε ευαίσθητα τραπεζικά στοιχεία στον άγνωστο άνδρα, με αποτέλεσμα 2.500 ευρώ να κάνουν “φτερά” από τον λογαριασμό του.