Κρήτη: Στις μπαλωθιες βάσιστηκε η απολογία του 28χρονου – Η λίστα των θυμάτων απο το “έθιμο”

Κανένα σχόλιο

Ενω η εντολή του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ είναι η αυστηρή εφαρμογή του νόμου για τις μπαλωθιές στην Κρήτη και η εφαρμογή της αυτόφωρης διαδικασίας ακόμη στους διοργανωτές των κοινωνικών και άλλων εκδηλώσεων, σε περίπτωση που διαπιστώνεται η ρίψη άσκοπων πυροβολισμών , αυτή ήταν η “δικαιολογία” που υποστήριξε ενωποιόν του ανακριτή χθες ο 28χρονός που πυροβόλησε 3 φορές εναν 27χρονο τα ξημερώματα του Σαββάτου στην Λ.Ικάρου έξω απο ψητοπωλείο .

Ο εισαγγελέας τον παρέπεμψε στον ανακριτή την Δευτέρα (5/12) με τις κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας , παράνομης οπλοκατοχής και οπλοχρησίας. Ο ανακριτής δεν πείστηκε από την απολογία του και οδηγήθηκε στην φυλακή . Σύμφωνα με τον συνήγορο του, Μίνωα Αποστολάκη, ο δράστης ήταν νωρίτερα σε γάμο συγγενικού του προσώπου και γι αυτό είχε μαζί του το όπλο. Να τηρήσει το “έθιμο” με τις μπαλωθιές. Υποστήριξε ακόμη ότι ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ , το οποίο είχε καταναλώσει στην κοινωνική εκδήλωση που είχε προηγηθεί .

Αργότερα βρέθηκε στο σημείο οδηγώντας ( υπό την επήρεια αλκοόλ , όπως υποστήριξε) , συνάντησε τον 27χρονο με τον οποίο έχουν προσωπικές διαφορές και καθώς η κουβέντα άναψε έριξε στον αέρα για εκφοβισμό , σύμφωνα με τον συνήγορο του . Το θύμα, που τραυματίστηκε στο πόδι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο , κατά την υπεράσπιση, τραυματίστηκε γιατί πήδηξε στον αέρα την ώρα που πυροβολούσε ο δράστης . Μετά τους πυροβολισμούς ο οδηγός τράπηκε σε φυγή και έγινε καπνός. Λίγη ώρα αργότερα εντοπίστηκε και συνελήφθη από τις αρχές .Μετά την απολογία του οδηγήθηκε στην φυλακή.

"Sponsored links"

Ενα “έθιμ﨔 με λίστα θυμάτων 

Το έθιμο είναι άγραφη πηγή δικαίου. Τα έθιμα περιέχουν κανόνες δικαίου που αποκτούν τη δεσμευτικότητά τους, λόγω της μακρόχρονης εφαρμογής τους στο πλαίσιο μιας κοινωνίας ή τάξης και της πεποιθήσεως των μελών της ότι είναι δεσμευτικοί”. Αυτός είναι ο ορισμός από τη Wikipedia της λέξης. Το έθιμο είναι, στην καθομιλουμένη, μία συνήθεια που χάνεται στα βάθη των αιώνων και ουσιαστικά είναι μία επανάληψη γιατί έτσι μεταφέρετε απο γενιά σε γενιά.

Τις μπαλωθιές, τις οποίες εν έτει 2022 εξακολουθούν να τις κατατάσσουν στα έθιμα. Χωρίς να χρειαστεί ο ορισμός από τη Wikipedia, το έθιμο της μπαλωθιάς χαρακτηρίζεται ως και εγκληματική παράδοση που διατηρείται στην κυρίωςστην  Κρήτη, μπορεί σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά σε τέτοιο που παραμένει το ίδιο επικίνδυνο. Οι μπαλωθιές δεν έχουν τίποτα το αστείο. Γάμος, βαφτίσια, γλέντια, πανηγύρια και μπαλωθιές.

Ο απολογισμος των θυμάτων απο τις μπαλωθιες

-Το 1993 σκοτώνεται Γερμανός τουρίστας στο γαμήλιο ταξίδι του από αδέσποτη σφαίρα που προήλθε από κάποια κοντινή γιορτή.

Τ-ο 1993 γαμπρός ρίχνει τις πατροπαράδοτες μπαλωθιές στον γάμο του και σκοτώνει έναν ηλικιωμένο κάποια χιλιόμετρα μακριά, που καθόταν αμέριμνος κάτω από μία ελιά.

-Το 2014 στη διάρκεια της Ανάστασης πέφτει νεκρός ένας 25χρονος από μπαλωθιές και τραυματίζεται σοβαρά ένας 23χρονος.

Στην Ασή Γιωνιά των Χανίων έχει απαγορευτεί δια ροπάλου το έθιμο μετά από κοινή απόφαση των κατοίκων.  Άνήμερα του Πάσχα, ένας 25χρονος ποδοσφαιριστής  έχασε τη ζωή του σε γλέντι, ενώ στα αιματηρά περιστατικά έρχεται να προστεθεί και η ιστορία δύο φίλων και κουμπάρων που παραλίγο να καταλήξει σε τραγωδία όταν ένας τραυμάτισε τον άλλον ρίχνοντας μπαλωθιές σε ένα γλέντι.

Η οπλοκατοχή στην Κρήτη είναι ένα μελανό της σημείο. Και δεν περιορίζεται γεωγραφικά μόνο στο νησί . Πριν απο 4 περίπου χρόνια στο Μενίδι έπεσε νεκρος στην αυλή του σχολείου του ,την ώρα της γιορτής για την λήξη της εκπαιδευτικής χρονιάς ο 11χρονος Μάριος. Τον πέτυχε μια αδέσποτη σφαίρα στο κεφάλι .

"Sponsored links"

ekriti.gr

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live