Η φυγή της Ryanair λόγω των υψηλών τελών που επέβαλλε η γερμανική εταιρεία Fraport στο Αεροδρόμιο Χανίων, είναι η αιτία που χρειάζεται η δρομολόγηση πλοίου των Μινωικών για να καλύψουν τις “έκτακτες ανάγκες”. Αυτό υποστήριξε ο εκπρόσωπος των Μινωικών Γραμμών.
Μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού δρομολογούν οι Μινωϊκές Γραμμές το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Mykonos Palace» με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το οποίο συνεδρίασε σήμερα το απόγευμα, Τετάρτης 4 Ιουλίου.
Στη γραμμή αυτή έως τώρα δραστηριοποιείτο η κοινοπραξία Attica-ANEK με δύο πλοία, το «Blue Galaxy» και το «Ελευθέριος Βενιζέλος», ενώ εκτελούν δρομολόγια και δύο πλοία Ro-Ro.
Μετά τη γνωμοδότηση του ΣΑΣ απομένει η υπογραφή του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή για να ξεκινήσει το πλοίο των Μινωϊκών τα δρομολόγια.
Στη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβούλιου η διαφωνία που υπήρχε μεταξύ των δύο ομίλων ήταν όχι αν θα δρομολογηθεί το πλοίο αλλά το πότε. Οι Μινωϊκές ζητούσαν άμεση δρομολόγηση ενώ οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας υποστήριξαν ότι το πλοίο έπρεπε να δρομολογηθεί από 1η Νοεμβρίου στο πλαίσιο της ετήσιας τακτικής δρομολόγησης αφού δεν υπάρχουν έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες οι οποίες θα έπρεπε να καλυφθούν το κατακαλόκαιρο.
Πιο συγκεκριμένα οι εκπρόσωποι των Μινωϊκών Γραμμών προέταξαν ως επιχείρημα για την αναγκαιότητα τα άμεσης δρομολόγησης του «Mykonos Palace» ότι είναι ένα σύγχρονο πλοίο το οποίο θα καλύψει έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν μετά την απόσυρση της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους, Ryanair από τα Χανιά. Επίσης τόνισαν την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς την Κρήτη και τα Χανιά.
Ο εμπορικός διευθυντής επιβατών των Μινωικών Γραμμών, Χρήστος Μπατσίδης έκλεισε την τοποθέτησή του με τη φράση: «Όλοι οι καλοί χωράνε» ενώ ο Νίκος Ταμιχάκης εντεταλμένος Ναυτικής Τεχνικής Λειτουργίας των Μινωϊκών Γραμμών δήλωσε στο ΣΑΣ: «Ήρθαμε για να μείνουμε».
Εκ μέρους της Κοινοπραξίας μίλησε ο εμπορικός διευθυντής, Διονύσης Θεοδωράτος ο οποίος αφού ξεκαθάρισε από την αρχή ότι τάσσεται υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου σε ετήσια βάση από την 1η Νοεμβρίου 2018, στη συνέχεια υποστήριξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά για την εξυπηρέτηση των επιβατών αυτή την περίοδο αφού η πληρότητα στα πλοία δεν ξεπερνά το 42%, ενώ το ποσοστό θα ανέβει μόλις στο 44% εξαιτίας της απόσυρσης της Ryanair.
Το «Mykonos Palace» έχει ελληνικό πλήρωμα αυξημένης σύνθεσης ενώ είναι εγγεγραμμένο στο νηολόγιο του Πειραιά. Πέρασε από τη θυγατρική των Μινωικών στη μητρική εταιρεία η οποία κατέβαλε 21 εκατομμύρια ευρώ για τις υποθήκες που υπήρχαν.
Η Διοίκηση των Μινωϊκών Γραμμών τονίζει ότι « η δρομολόγηση του Cruise Ferry MYKONOS PALACE, ενός από τα πλέον σύγχρονα και πολυτελή πλοία στην κατηγορία του, θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στη συγκεκριμένη γραμμή, θα ενισχύσει τον υγιή ανταγωνισμό, ενώ θα βελτιώσει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και τον εμπορικό κόσμο».
newmoney.gr