12.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Μνήμη Λήθη: Δύο υπαρξιακοί, διαδραστικοί μονόλογοι του Δημήτρη Δημητριάδη στο Theatre 73100

Ημερομηνία:

Δύο φωνές, σώματα, στόματα μιλούν. Δύο φορές αρχίζουν και δύο φορές τελειώνουν. Και κάθε φορά είναι η πρώτη και κάθε φορά είναι η τελευταία. Αρχίζουν για να μιλήσουν και τελειώνουν για να μην ξαναμιλήσουν. Η κάθε λέξη λέγεται με τρόπο τελεσίδικο σαν να δίνεται για να μην ξαναδοθεί, σαν τελειωτική. Δύο φορές η φωνή, το σώμα, το στόμα ξαναρχίζουν σαν να μην έχουν αρχίσει άλλη φορά για να πουν κάτι που δεν έχουν ξαναπεί. Είναι η ίδια φωνή κάθε φορά; Είναι το ίδιο σώμα; Το ίδιο στόμα; Αυτός που μιλάει, είναι αυτός που μιλάει κάθε φορά. Κάθε φορά ο ίδιος, κάθε φορά ένας άλλος. Όποιος κι αν είναι, όποιος κι αν μιλάει, ποτέ άλλοτε δεν έχει μιλήσει έτσι, ποτέ άλλοτε δεν ήταν αυτός που είναι τώρα που μιλάει. Τώρα μιλάει για να ζήσει, τώρα μιλάει για να πεθάνει. Αυτός που μιλάει εδώ στέκεται στο ύψος της ζωής του και του θανάτου του. Γι’ αυτό μιλάει. Για να ζήσει και για να πεθάνει. Μία φορά. Δύο φορές.

Σκηνοθεσία, ερμηνεία :
Ιώ Ασηθιανάκη
Έλια Βεργανελάκη

Σκηνικά-Κουστούμια:
Ελίζα Κιοσέ-Λαγουβάρδου

Πρωτότυπη Μουσική:
Έλια Βεργανελάκη

Φωτογραφίες προγράμματος και αφίσας:
Γιώργος Αναστασάκης _South Space of Photography

Σχεδιασμός αφίσας και προγράμματος:
Βασίλης Πιτσώνης_Scripta

Make up artist αφίσας και προγράμματος:
Τόνια Μπακούση

Ηχογράφηση και Ηχοληψία:
Δημήτρης Μπαρνιάς_Studio Diapason

11, 12, 13 ιουλίου στις 22:00
γενική είσοδος: 10 ευρώ
τηλ. κρατήσεων: 6979733357

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ