Μ. Συντυχάκης: Έμμεση μορφή επιδότησης των εφοπλιστών το μεταφορικό ισοζύγιο

Κανένα σχόλιο

«Αέρα κοπανιστό» για τους νησιώτες και έμμεση μορφή επιδότησης για τους εφοπλιστές χαρακτήρισε το Μεταφορικό Ισοζύγιο ο βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντυχάκης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας «νομοθεσία για την ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο και για τον μηχανισμό εφαρμογής, την κρατική εποπτεία και τους γενικούς όρους υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδυνάμου».

Ο Μ. Συντυχάκης σημείωσε ότι «απέναντι στην ανάγκη των νησιωτών και συνολικά του λαού για φτηνές, απρόσκοπτες, σύγχρονες ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, 365 μέρες το χρόνο, με πληρώματα με μόνιμη σταθερή εργασία, πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα και οργανικές συνθέσεις που θα καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πλοίων και την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, η κυβέρνηση “απαντά” με επιπλέον προκλητικά προνόμια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο. Το κερασάκι στην τούρτα, το “μεταφορικό ισοδύναμο”, για να γίνουν αποδεκτά από τις λαϊκές οικογένειες των νησιών τα νέα προνόμια στους εφοπλιστές».

Τόνισε ότι:

"Sponsored links"

  • Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν ανά πάσα στιγμή να αυξήσουν την τιμή των εισιτηρίων για τα ναύλα των εμπορευμάτων πάνω από το ποσό της επιστροφής, τη συχνότητα και τη διάρκεια των δρομολογίων των καραβιών στο δίκτυο των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.
  • Το μέτρο αφορά αποκλειστικά και μόνο το εισιτήριο της οικονομικής θέσης για τους επιβάτες. Οι «ευαίσθητες ομάδες» αν χρειαστεί να ταξιδέψουν σε καμπίνα, θα πρέπει να πληρώσουν κανονικά το εισιτήριο.  Δεν προβλέπεται επίσης καμία επιστροφή για το μεταφορικό μέσο της οικογένειας.
  • Αποκλείει όσους νησιώτες έχουν δηλώσει στην εφορία ότι η μόνιμη κατοικία τους βρίσκεται στην ηπειρωτική χώρα, αλλά από τη φύση της δουλειάς τους χρησιμοποιούν με αυξημένη πυκνότητα τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
  • Όσοι δηλώνουν μόνιμη κατοικία στα νησιά, απαιτούνται τα ανάλογα εισοδηματικά κριτήρια, αφού θα πρέπει οι «αιτούντες» να καταθέτουν ανάμεσα στα άλλα δικαιολογητικά και φορολογική δήλωση.
  • Για την εφαρμογή του νόμου, εκδίδεται ΚΥΑ των συναρμόδιων υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης, Οικονομικών και Ναυτιλίας που θα καθορίζει «το ποσό που καταβάλλεται για το μέτρο κάθε έτος», το πόσοι και πόσα εισιτήρια δικαιούνται το χρόνο και άλλες βασικές παραμέτρους του προγράμματος. Όλα αυτά παραμένουν αδιευκρίνιστα μέχρι τώρα.

Τέλος τόνισε ότι το ΚΚΕ καλεί τους εργατοϋπάλληλους, τους αυτοαπασχολούμενους και τη μικρομεσαία αγροτιά των νησιών του Αιγαίου, της Κρήτης να απαντήσουν στην αντιλαϊκή πολιτική και στον εμπαιγμό της κυβέρνησης για το «μεταφορικό ψευτο-ισοδύναμο» δυναμώνοντας την πάλη τους.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live