Τον τελευταίο καιρό πυκνώνουν τα περιστατικά απίστευτης ταλαιπωρίας για επιβάτες της Ryan Air.
Τελευταίο περιστατικό αυτό με τις πτήσεις της εταιρείας προς Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με αναγνώστρια της Cyprus Times, η πτήση της Ryanair 5082, από Πάφο για Θεσσαλονίκη ήταν προγραμματισμένη για τις 18:40 χθες. Τελικά το αεροσκάφος αναχώρησε μία ώρα αργότερα. Όταν έφθασε τελικά το αεροπλάνο έκανε κύκλους πάνω από το αεροδρόμιο Μακεδονίας και αφού ήταν αδύνατη η προσγείωση λόγω της χαμηλής ορατότητας και των ανέμων, έκανε εκτροπή στο Διεθνές Αερολιμένα Αθηνών. Όπως ανέφερε η κοπέλα στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο πιλότος ενημέρωσε τους επιβαίνοντες ότι θα επιχειρούσε μερικές ώρες αργότερα να φθάσει στο τελικό προορισμό όπου και θα προσγειωνόταν αυτή τη φορά αφού οι καιρικές συνθήκες θα το επέτρεπαν, ωστόσο ορισμένοι επιβάτες υπό το καθεστώς του φόβου αντέδρασαν και προτίμησαν να μην κάνουν το ταξίδι.
Ανάμεσα σε αυτούς που έμειναν στο αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν και τρία της συγγενικά πρόσωπα. Όπως είπε η κοπέλα, αναγκάστηκαν με δικά τους έξοδα να διαμείνουν στο πλησιέστερο ξενοδοχείο. Η άλλη επιλογή που τους πρότειναν στο αεροδρόμιο ήταν να μεταβούν στην Θεσσαλονίκη από την Αθήνα με λεωφορείο των ΚΤΕΛ ταξιδεύοντας 7 ώρες, κάτι που απέρριψαν από την πρώτη στιγμή λόγω της άσχημης κατάσταση στο οδικό δίκτυο λόγω του χιονιά.
Τελικά έκλεισαν άλλα αεροπορικά εισιτήρια επέστρεψαν στην Κύπρο από την Αθήνα. Το αεροσκάφος της Ryanair έφθασε τελικά στο προορισμό του στις 2:25 τα ξημερώματα.
Παρόμοια ταλαιπωρία βίωσαν επιβάτες και των πτήσεων από Χανιά προς Θεσσαλονίκη.
Να υπενθυμίσουμε ότι την Κυριακή 8 Ιανουαρίου είχε ακυρωθεί η πτήση από Χανιά προς Αθήνα λόγω των χιονοπτώσεων με την εταιρεία να προσφέρει δωρεάν διανομή σε ξενοδοχείο ενώ στους επιβάτες δόθηκαν οι παρακάτω επιλογές: πλήρης επιστροφή χρημάτων, δωρεάν μεταφορά της κράτησης στην επόμενη διαθέσιμη πτήση, δωρεάν μεταφορά της κράτησής τους σε εναλλακτικό δρομολόγιο. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που υπέστησαν από αυτήν την ακύρωση λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, η οποία ήταν πέρα από τον έλεγχο της».
Η εταιρεία δεν είχε φερθεί με τον ίδιο τρόπο στην πτήση της Πρωτοχρονιάς Από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα.
Η πτήση ακυρώθηκε λόγω μηχανικής βλάβης και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν ανήμερα Πρωτοχρονιάς στο αεροδρόμιο μέχρι και τις 00.45 τα μεσάνυχτα με την εταιρεία να δίνει για την ταλαιπωρία τους μόνο ένα voucher των 10 ευρώ…