18.3 C
Chania
Saturday, November 23, 2024

«Ναι μεν αλλά» στο αίτημα της Golden Star Ferries για τα δρομολόγια προς Κρήτη

Ημερομηνία:

Το πράσινο φως για την έναρξη των δρομολογίων των πλοίων της Golden Star Ferries προς και από Κρήτη έδωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής κατά τη διάρκεια σύσκεψης που έγινε στο υπουργείο παρουσία του ιδιοκτήτη της εταιρείας Γιώργου Στεφάνου, του κ. Μάριου Ηλιόπουλου εκ μέρους της ανταγωνίστριας εταιρείας SeaJets και παραγόντων του υπουργείου.

Οι ίδιες πληροφορίες πως αναμένεται να σταλεί αίτημα από τον υπουργό προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους με το ερώτημα εάν προκαλείται πρόβλημα στο λιμάνι της Σαντορίνης από τις προσεγγίσεις πολλών πλοίων της ακτοπλοΐας και εφόσον το ΝΣΚ γνωμοδοτήσει πως δημιουργείται πρόβλημα τότε ο κ. Κουρουμπλής θα προχωρήσει σε ακύρωση της απόφασης για την έγκριση των δρομολογίων.

Για το θέμα αναμένεται ανακοίνωση από το υπουργείο Ναυτιλίας.

Σημειώνεται ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών έχει εγκρίνει για το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «ΣΟΥΠΕΡ ΦΕΡΡΥ» της Golden Star Ferries από 13/04/2018 έως 31/10/2018 την εκτέλεση της γραμμής Ηράκλειο-Θήρα-Ιο-Πάρο-Μύκονο-Τήνο-Ανδρο και Ραφήνα. Επίσης, για το επιβατηγό οχηματαγωγό Σούπερ Φέρρυ ΙΙ της ίδιας εταιρείας στη γραμμή Ηράκλειο-Θήρα-Ιο-Πάρο-Μύκονο-Τήνο-Ανδρο-Ραφήνα.

Από την πλευρά του ο κ. Ηλιόπουλος σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου την Τετάρτη είχε επισημάνει ότι: «Η Golden Star Ferries θέλει να εξυπηρετήσει και τη Σαντορίνη η οποία όμως εξυπηρετείται ήδη από 18 πλοία. Το λιμάνι της Σαντορίνης αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα αφού η προβλήτα του είναι μισογκρεμισμένη.»

Υπενθυμίζεται πως σε ανακοίνωση που είχε στείλει την Τετάρτη το απόγευμα το υπουργείο αναφέρονταν ότι: «Mε αφορμή τη δημοσιότητα που έδωσε η εταιρία Golden Star Ferries στο θέμα σχετικά με τα δρομολόγια των πλοίων της και μετά από ενημέρωση που είχε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, από το Δήμαρχο Σαντορίνης, για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το λιμάνι του νησιού, ο κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής ζήτησε από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου να στείλει τεχνικό κλιμάκιο στο νησί, ώστε να προσδιοριστεί το πρόβλημα και να βρεθεί λύση. Έτσι κι έγινε, ενώ παράλληλα ακολούθησαν συσκέψεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, υπηρεσιακούς παράγοντες, αλλά και με εκπροσώπους της εταιρίας. Στις συσκέψεις αποφασίστηκε να εκδοθεί πρώτα η τεχνική έκθεση για το λιμάνι της Σαντορίνης και στη συνέχεια να αναζητηθεί λύση για το θέμα των δρομολογίων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να διακοπεί η διαμαρτυρία του κ. Γιώργου Στεφάνου στο υπουργείο. Έχει οριστεί συνάντηση των εμπλεκομένων πλευρών προκειμένου να βρεθεί συμβιβαστική λύση μεταξύ των ενδιαφερομένων εταιριών.»

Σημειώνεται πως πριν την ανακοίνωση είχε προηγηθεί στο υπουργείο σύσκεψη στο υπουργείο Ναυτιλίας κατά την οποία σύμφωνα με πληροφορίες ο κ.Στεφάνου είχε αποδεχθεί την πρόταση που του έγινε για αλλαγή στις ώρες άφιξης του συμβατικού πλοίου του στη Σαντορίνη κατά 15 λεπτά μετά την αναχώρηση του πλοίου της Hellenic Seaways.

Εν τω μεταξύ στη Σαντορίνη εκφράζεται η ελπίδα ως το Πάσχα εφόσον το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες να έχει αποκατασταθεί η ζημιά στο λιμάνι ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί δυο πλοία. Κατά τη διάρκεια αυτοψίας που έγινε την Τετάρτη από κλιμάκιο του υπουργείου Ναυτιλίας με αντιπροσωπεία από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο συζητήθηκαν τρόποι άμεσης παρέμβασης και να εκπονηθεί μελέτη με γρήγορες διαδικασίες ώστε να προχωρήσει στη συνέχεια η απευθείας ανάθεση του έργου.

tovima.gr

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ρωσία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή των «ασταμάτητων» βαλλιστικών πυραύλων Oreshnik

Τρόμος στον πλανήτη επικρατεί μετά την κλιμάκωση στον ρωσοουκρανικό...

Η «επιστροφή» του ΠΑΣΟΚ

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Εδώ και λίγες ημέρες το ΠΑΣΟΚ αποτελεί...