18.8 C
Chania
Wednesday, April 17, 2024

Ξεκινώντας μια επιχείρηση καλλυντικών περιποίησης μαλλιών

Ημερομηνία:

Το 2022, το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών μόνο στις ΗΠΑ αποτιμήθηκε σε 91,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Αναμένεται να αυξηθεί σε 147,49 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030. Τα προϊόντα έχουν ζήτηση επειδή βοηθούν τόσο τις γυναίκες όσο και τους άνδρες να διατηρούν τα μαλλιά τους καθαρά, να τα προστατεύουν από εξωτερικές φθορές, να τα ενυδατώνουν και να τους δίνουν υγιή λάμψη. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο σαμπουάν, μαλακτικά, μάσκες και βάλσαμα, αλλά και διάφορα προϊόντα στυλ. Σε αυτή την ανασκόπηση, ας μιλήσουμε για τη βιομηχανία προϊόντων περιποίησης μαλλιών και τους τρόπους και τα οφέλη της έναρξης μιας επιχείρησης σε αυτό το είδος καλλυντικών.

Κατανόηση των αναγκών και των τάσεων περιποίησης μαλλιών

Υπάρχει μια τεράστια γκάμα προϊόντων φροντίδας στην αγορά καλλυντικών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικούς τύπους τριχωτού της κεφαλής για τους οποίους είναι απαραίτητο να επιλέξετε τη σωστή φροντίδα. Υπάρχουν 4 τύποι μαλλιών: λιπαρά, ξηρά, μικτά και κανονικά. Ανάλογα με τον τύπο των μαλλιών, η συχνότητα λούσης των μαλλιών και η ανάγκη για πρόσθετη φροντίδα ποικίλλουν. 

Η αγορά προϊόντων για τα μαλλιά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς λόγω της επέκτασης των προϊόντων καθώς και της καινοτομίας στον τομέα. Για παράδειγμα, για τον μήνα Μάιο του 2019, σύμφωνα με μια εταιρεία, οι άνθρωποι αναζητούσαν όλο και περισσότερο προϊόντα που δεν περιέχουν σκληρά χημικά συστατικά και όλο και περισσότερο συστατικά φυτικής προέλευσης. Ταυτόχρονα, υπάρχει μια τάση για έγχρωμα προϊόντα περιποίησης μαλλιών τόσο μεταξύ των νέων όσο και των ηλικιωμένων.

Μπορείτε να διατηρήσετε τη φυσική ομορφιά και τη δύναμη των μαλλιών σας, αν επιλέξετε τη σωστή φροντίδα τους. Η ξηρότητα και η φθορά των μαλλιών είναι συνηθισμένα προβλήματα αν δεν τα φροντίζετε σωστά. Μόλις προσδιορίσετε τον τύπο του τριχωτού της κεφαλής σας, πρέπει να επιλέξετε τα κατάλληλα προϊόντα.

— Ξηρά μαλλιά. Είναι σημαντικό να ενυδατώνουν και να σταθεροποιούν το υδρολιπιδικό στρώμα. Αυτός ο τύπος μαλλιών χρειάζεται ένα ενυδατικό σαμπουάν με βάση φυτικά εκχυλίσματα. Εάν το προϊόν είναι υψηλής ποιότητας, μετά από λίγες χρήσεις του σαμπουάν, το αποτέλεσμα θα είναι αισθητό — μειώνει το ξεφλούδισμα του δέρματος και αυξάνει τον όγκο στη ζώνη της ρίζας.

— Λιπαρά μαλλιά. Εδώ είναι σημαντικό όχι μόνο να στεγνώσουν τα μαλλιά, αλλά και να σταθεροποιηθεί η παραγωγή σμήγματος. Τα προϊόντα φροντίδας που ρυθμίζουν το σμήγμα είναι κατάλληλα για αυτόν τον τύπο τριχωτού της κεφαλής, τα οποία επιβραδύνουν τη μόλυνση της ρίζας με σταθερή εφαρμογή. Τα ενυδατικά προϊόντα δεν είναι κατάλληλα για λιπαρά μαλλιά, διότι αντίθετα, προκαλούν εντατική παραγωγή σμήγματος.

— Κανονικά μαλλιά. Χρειάζονται μια ισορροπία μεταξύ ενυδάτωσης και θρέψης. Αν χρησιμοποιείτε μόνο ενυδατικές κρέμες, οι μπούκλες σας θα λερωθούν γρήγορα. Ενώ η συχνή χρήση θρεπτικών προϊόντων θα ξηράνει τις τούφες.

Σήμερα καλλυντικά περιποίησης μαλλιών  δεσμεύεται για την επιστημονική ανάπτυξη. Οι φόρμουλες και τα συστατικά επιλέγονται για να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη για έναν συγκεκριμένο τύπο μαλλιών. Και οι πελάτες κοιτάζουν πρώτα την ετικέτα για να διασφαλίσουν την ποιότητα και την ασφάλεια της σύνθεσης. Επιπλέον, για να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό, οι μάρκες χρησιμοποιούν διάφορους μηχανισμούς για να δημιουργήσουν προϊόντα με διαφορετικά χρήσιμα στοιχεία στη σύνθεση. Για παράδειγμα, υπάρχει μια μέθοδος απολέπισης της επιδερμίδας των μαλλιών. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη φροντίδα των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής που περιλαμβάνει τη χρήση βιταμινών, αντιοξειδωτικών, μετάλλων και φυτικών εκχυλισμάτων. Όπως καταλαβαίνετε, υπάρχει ανάγκη για καινοτόμες και κυρίως αποτελεσματικές λύσεις για την περιποίηση των μαλλιών. Και οι μάρκες εκμεταλλεύονται ενεργά αυτό το γεγονός για να προσελκύσουν νέα κοινά-στόχους.

Μελέτη της διαδικασίας παραγωγής καλλυντικών προϊόντων περιποίησης μαλλιών

Παραγωγή καλλυντικών περιποίησης μαλλιών  είναι αδύνατη χωρίς τρία στοιχεία: προμήθεια συστατικών, τεχνολογία παραγωγής και ποιοτικός έλεγχος.

1. Αποφασίστε για το σκοπό του προϊόντος μαλλιών. Μπορεί να είναι ένα μεμονωμένο προϊόν ή ένα ολοκληρωμένο σετ περιποίησης μαλλιών — σαμπουάν, κοντίσιονερ, μάσκα, θερμικό σπρέι και τα παρόμοια.

2. Δημιουργήστε πρωτότυπα και μη φοβάστε τα λάθη. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να έχετε την επιθυμητή έκδοση.

3. Βελτιστοποιήστε τον τύπο του προϊόντος σας με τα σωστά συστατικά. Αν χρειάζεστε βοήθεια, μη φοβηθείτε να επικοινωνήσετε με τους ειδικούς.

"google ad"

4. Επιλέξτε την κατάλληλη τεχνολογία παραγωγής. Τα εργαστήρια και οι συμβεβλημένοι κατασκευαστές μπορούν επίσης να βοηθήσουν σε αυτό. Το ζητούμενο είναι να καταλήξετε στο προϊόν που επιθυμεί το κοινό σας.

5. Συμμετέχετε στον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες λαμβάνουν αποτελεσματικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

Δημιουργία προϊόντων μαλλιών υψηλής ποιότητας — είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που απαιτεί συμμόρφωση με όλα τα στάδια μιας διαδικασίας πολλαπλών συνιστωσών. Επιπλέον, μια ομάδα ειδικών, με χημικούς και εμπόρους, πρέπει να συμμετέχει στη δημιουργία, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης των προτύπων κατασκευής καλλυντικών προϊόντων για τα μαλλιά. Και για να προσεγγιστεί ένα μεγαλύτερο τμήμα του κοινού, η παραγωγή προϊόντων περιποίησης μαλλιών ευνοεί την κατασκευή όχι μόνο σαμπουάν αλλά και άλλων προϊόντων περιποίησης: μαλακτικές κρέμες, μάσκες, βάλσαμα, έλαια για την ανάπτυξη των μαλλιών, θερμικά προϊόντα και ακόμη και μους για το στυλ. 

Διαμόρφωση αποτελεσματικών καλλυντικών προϊόντων για την περιποίηση των μαλλιών

Παραγωγή καλλυντικών περιποίησης μαλλιών κατά τη δημιουργία μιας φόρμουλας θα πρέπει να εστιάζει στον τύπο των μαλλιών προκειμένου να επιλέξει τα κατάλληλα συστατικά. Κάθε συστατικό της φόρμουλας παίζει σημαντικό ρόλο στην ασφάλεια και την υγεία των μαλλιών, καθώς και στη ρύθμιση του σμήγματος του δέρματος. Εξίσου σημαντική είναι η ισορροπία μεταξύ λειτουργικότητας, ασφάλειας και αισθητηριακής εμπειρίας. Και εδώ είναι μερικά από τα συστατικά που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία αποτελεσματικών καλλυντικών για τα μαλλιά:

Έλαια είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση, την απαλότητα και τη θρέψη των μαλλιών. Τα λιπαρά συστατικά όπως το έλαιο αργκάν, το έλαιο jojoba, το έλαιο καρύδας καταπολεμούν την ξηρότητα και το σπάσιμο. Τα έλαια προστίθενται σε σαμπουάν, μάσκες και μαλακτικά. Επιπλέον, ορισμένοι κατασκευαστές προσθέτουν ένα ξεχωριστό προϊόν στη σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών τους — ένα έλαιο κορυφής που βοηθά στην ενυδάτωση των ξηρών άκρων των μαλλιών και τους δίνει λάμψη.

Πρωτεΐνες οι πρωτεΐνες παίζουν ρόλο στην ενίσχυση της δομής της τρίχας, βοηθώντας στην αποκατάσταση των κατεστραμμένων τούφες και στη διατήρηση της ελαστικότητάς τους στο μέλλον. Οι πρωτεΐνες αντιπροσωπεύονται με τη μορφή κολλαγόνου και κερατίνης. Αποτελούν επίσης συστατικό των σαμπουάν, των κοντίσιονερ, των μασκών και των μαλακτικών. 

Βιταμίνες και αντιοξειδωτικά για την τόνωση της ανάπτυξης των μαλλιών και τη μείωση της έντασης της ψαλίδας. Οι βιταμίνες στα καλλυντικά προϊόντα βοηθούν στην προστασία των μαλλιών από τις βλαβερές επιδράσεις του περιβάλλοντος — ξηρός αέρας ή υπερβολική υγρασία, άμεσο ηλιακό φως. Τις περισσότερες φορές προστίθεται στη σύνθεση βιταμίνη Ε, C, πανθενόλη.

Υαλουρονικό οξύ χρησιμοποιείται σχεδόν σε κάθε προϊόν λόγω των ευεργετικών ιδιοτήτων του. Αυτό το συστατικό βοηθά στη διατήρηση της υγρασίας στους ιστούς, παρέχοντας ενυδάτωση στα μαλλιά. Όταν συσσωρεύεται επαρκώς στα μαλλιά, το υαλουρονικό οξύ παραμένει στην επιφάνεια, δημιουργώντας ένα προστατευτικό φιλμ, εμποδίζοντας την εντατική εξάτμιση της υγρασίας από τα μαλλιά.

Φυτικά εκχυλίσματα πρόληψη της τριχόπτωσης και ενίσχυση των μαλλιών. Για παράδειγμα, το εκχύλισμα τεϊόδεντρου διεγείρει την ανάπτυξη και η αλόη βέρα αποκαθιστά και προστατεύει. Φυτικά εκχυλίσματα όπως το φασκόμηλο, το χαμομήλι και το εκχύλισμα κώνου κισσού έχουν επίσης καταπραϋντικές και αντισηπτικές ιδιότητες.

Αιθέρια έλαια για την πρόληψη της τριχόπτωσης. Αυτά είναι τα έλαια δεντρολίβανου, τεϊόδεντρου, λεβάντας και κέδρου. Έχουν επίσης αρωματικές ιδιότητες, προσδίδοντας στο προϊόν μαλλιών ένα λεπτό άρωμα πλουμίου. Μπορείτε να συνδυάσετε ορισμένα αιθέρια έλαια για μια σύνθετη επίδραση στο πρόβλημα. 

Στρατηγικές συσκευασίας και επισήμανσης για καλλυντικά προϊόντα

Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη μάρκα καλλυντικών μαλλιών, πρέπει να φτιάξετε και να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες. Η βιομηχανία ομορφιάς ξεχειλίζει από διαφορετικές μάρκες και προϊόντα. Κάθε κατασκευαστής θέλει το προϊόν του να ξεχωρίζει και να έχει ζήτηση από τους πελάτες. «Όχι απλώς να γνωρίζετε τη θέση σας, αλλά να φτάσετε σε ένα επίπεδο όπου σας γνωρίζουν» — αυτό είναι που πρέπει να επιδιώξετε.

Πρώτον, αναπτύξτε έναν μοναδικό σχεδιασμό προϊόντος. Σκεφτείτε τα χρώματα, τις γραμματοσειρές, τα υλικά, το κείμενο και τα στοιχεία που θα εφαρμοστούν στη συσκευασία. Είναι σημαντικό η ταυτότητα να συνάδει με τους στόχους της σειράς προϊόντων σας και να είναι εμφανής σε κάθε προϊόν, καθώς και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου σας. Για παράδειγμα, τα ανδρικά σαμπουάν και λοσιόν μπορούν να γίνουν με πιο «ανδρικά» χρώματα και στοιχεία, ενώ οι γυναίκες επιλέγουν παστέλ χρώματα. Η συσκευασία θα πρέπει να προσελκύει τον πελάτη από τα ράφια του καταστήματος, ενώ παράλληλα να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές που στέκονται δίπλα της.

Να θυμάστε ότι η μάρκα πρέπει να έχει παρουσία τόσο εκτός όσο και στο διαδίκτυο. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο, μια σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αρχίστε να συνεργάζεστε με influencers και bloggers. Το προϊόν σας θα πρέπει να εμφανίζεται στις οθόνες των πελατών πιο συχνά από τους ανταγωνιστές σας. Ενημερώστε τον κόσμο για τα οφέλη της επιλογής της σειράς προϊόντων περιποίησης μαλλιών σας, την ποιότητα κάθε προϊόντος, εμπλέξτε περισσότερα κοινά με προσφορές ή νέα προϊόντα. Με τόσο πολύ ψηφιακό περιεχόμενο εκεί έξω, προσπαθήστε να δημοσιεύετε ποιοτικό περιεχόμενο μέσων ενημέρωσης σε τακτική βάση.

Συμπέρασμα

Ανοίξτε μια επιχείρηση καλλυντικών μαλλιών — δύσκολο αλλά ρεαλιστικό. Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τους κανόνες και τις στρατηγικές της παραγωγής ή να προσλάβετε έναν κατάλληλο φορέα υλοποίησης. Τα οφέλη των καταναλωτών μετατοπίζονται υπέρ των βιολογικών και φυτικών προϊόντων, οπότε η χρήση εκχυλισμάτων και φυτικών ελαίων θα γίνει χαρακτηριστικό της μάρκας και θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων πελατών. Το ίδιο ισχύει και για την ταυτότητα της μάρκας. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε αναγνωρίσιμα και ελκυστικά χρώματα και στοιχεία κατά την παραγωγή της συσκευασίας των προϊόντων, ώστε να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας.

Φωτογραφία: Jonathan BorbaUnsplash

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ