Του Γιάννη Αγγελάκη
Αλλά ήρωες εν μέσω της πανδημίας δεν ήταν μόνο οι εργαζόμενοι.
Στον κόσμο της θετικής ενέργειας, της διαφήμισης και των influencer, ο καθένας μπορεί να είναι ένας ήρωας, αρκεί να αναγνωρίζει τις θετικές πτυχές αυτού που συμβαίνει.
Έτσι, ήρωας είναι αυτός που μέσα στο σπίτι του ανακαλύπτει το νόημα της οικογένειας, ή η γυναίκα που κόβει μόνη της τα μαλλιά της και γελά με την εικόνα της, ένας άνθρωπος που ανακαλύπτει το νόημα στην μοναξιά του βρίσκοντας δημιουργικούς τρόπους για να περνά τον χρόνο του.
Στον κόσμο της διαφήμισης όλοι είναι αισιόδοξοι, θετικοί, όλοι είναι δυνατοί και ανταπεξέρχονται. Δεν γκρινιάζουν, δεν έχουν κακές στιγμές, ξεπερνούν πάντα με επιτυχία τους φόβους τους.
Είναι όλοι ήρωες και είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι.
Και είναι λογικό, σε αυτό τον κόσμο όπου οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι είναι ήρωες, οι διαφημιστικές εταιρείες να αναζητήσουν τους πρωταγωνιστές τους σε απλούς καθημερινούς ανθρώπους.
Οι εταιρείες συνειδητοποίησαν πιο πολύ παρά ποτέ άλλοτε εν...
Αυτό το άρθρο είναι μόνο για συνδρομητές
Για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο, γίνετε συνδρομητής και στηρίξτε την ανεξάρτητη δημοσιογραφία.



