Ο Γ. Σταθάκης για την κατασκευή των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων

Κανένα σχόλιο

Δελτίο Τύπου αναφορικά με τις εξαγγελίες του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την επανεκκίνηση κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, εξέδωσε ο υπεύθυνος τομέα ανάπτυξης της κοινοβουλευτικής ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, και βουλευτής Χανίων Γιώργος Σταθάκης στο οποίο αναφέρει:

Η ανακοίνωση εκ μέρους του Υπουργού Ανάπτυξης κ. Χατζηδάκη σχετικά με την επανεκκίνηση της κατασκευής των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αποτελεί επικοινωνιακό τέχνασμα εγγεγραμμένο στην προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει ότι ανατρέπεται η εικόνα της καθηλωμένης σε βαθειά ύφεση ελληνικής οικονομίας.

Δυστυχώς όμως στερείται περιεχομένου καθώς αφορά στην κατ’ αρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους παραχωρησιούχους αναφορικά με τις υπέρογκες αποζημιώσεις που οι τελευταίοι ζητούν και την ανέξοδη πρόθεση τους, εάν βρεθεί χρηματοδότηση, να συνεχίσουν τα έργα.

"Sponsored links"

Μόνο που τα έργα σταμάτησαν με την ένταξη της Ελλάδας στο μνημόνιο ακριβώς εξαιτίας της αδυναμίας χρηματοδότησης τους. Οι ιδιωτικές τράπεζες πάγωσαν το δανεισμό, η ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων ανέστειλε τη χρηματοδότηση και τα διόδια άρχισαν να καταρρέουν εν μέσω της ύφεσης. Τώρα πλέον τίθεται θέμα βιωσιμότητας αυτού του μοντέλου κατασκευής και χρηματοδότησης των έργων καθώς οι βασικοί χρηματοδότες θεωρούν ότι μόνο οι άξονες Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Αθήνα-Πάτρα μπορούν εν δυνάμει να αποζημιώσουν τους «επενδυτές».

Η εικόνα της «μηχανής της ελληνικής οικονομίας που μπαίνει πάλι μπροστά» αποτελεί κενό γράμμα.

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.
Διαβάστε επίσης
ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live
διαφημίσεις