15.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Ο επιχειρηματίας που έβγαλε τα πρώτα του λεφτά στα Χανιά σε ηλικία 4 ετών, “κατακτά” τους Σκανδιναβούς

Ημερομηνία:

Το όνομά του είναι Κωνσταντίνος και είναι ο ιδιοκτήτης της μόνης εταιρείας στη Σκανδιναβία που εμπορεύεται αποκλειστικά κρητικά προϊόντα με μεγάλη επιτυχία.
Ξεκίνησε την επιχειρηματική του σχέση με τη Κρήτη σε ηλικία μόλις 4 ετών, μαζεύοντας τα πρώτα του χρήματα σε δραχμές στο λιμάνι των Χανίων.
Πώς; Όπως μας αφηγείται ο Κωνσταντίνος με νοσταλγία τα καλοκαίρια του είχαν συνδυαστεί με διακοπές στο νησί.
Η πρώτη του ανάμνηση από αυτές τις ξέγνοιαστες στιγμές είναι στα Χανιά, σε μια ηλιόλουστη ημέρα στο Παλιό Λιμάνι όπου μαζί με τους γονείς του, έκανε βόλτα στο πλακόστρωτο κοιτάζοντας το Φάρο.
“Κάποια στιγμή”, όπως θυμάται, “βαρέθηκα και άρχισα να τραγουδώ το αγαπημένο μου σουηδικό τραγούδι μπροστά σε ανθρώπους που κάθονταν στα παγκάκια. Όταν τέλειωσα έβγαλα το καπέλο μου και άρχισα να μαζεύω δραχμές. Έτσι ξεκίνησε η επιχειρηματική μου σχέση με την Κρήτη”.
Αυτή η σχέση ωρίμασε και βγήκε εκτός συνόρων με τον Κωνσταντίνο να κάνει καριέρα όχι ως τραγουδιστής αλλά ως ιδιοκτήτης της εταιρείας “Konstantine’s”, που εμπορεύεται κρητικά προϊόντα, κυρίως βιολογικά.
Η ιδέα για την πώληση Κρητικών προϊόντων ήρθε με πολύ φυσικό τρόπο λέει ο Κωνσταντίνος.
“Από μικρός ένιωθα πολύ υπερήφανος για την Ελληνική μου καταγωγή. Μέσα από τα πολλά ταξίδια μου στην Κρήτη είχα την ευλογία να ανακαλύψω την όλη ομορφιά του νησιού, όχι μόνο αυτή που ξεπροβάλει από τις τουριστικές περιοχές. Η Κρήτη έχει τα πάντα, από την άποψη του φυσικού περιβάλλοντος, ένα υπέροχο κλίμα που ευνοεί την ανάπτυξη της φύσης. Αυτή η ομορφιά προσελκύει πολλούς Σκανδιναβούς και για αυτό η Κρήτη αποτελεί τον πιο δημοφιλή προορισμό της Ελλάδας. Πρόσθεστε σε όλα αυτά την ιστορία, την κουλτούρα και την επαγγελματική υπερηφάνεια που δείχνουν οι παραγωγοί της Κρήτης, και η απόφαση ήρθε εύκολα”.
Όπως αναφέρει, πριν ξεκινήσει να υλοποιεί την ιδέα του, είχε μια καλή και σταθερή θέση εργασίας, όμως η στροφή του σε αυτό το εγχείρημα είναι κάτι για το οποίο δεν μετάνιωσε ποτέ. “Αγαπώ κάθε στιγμή από αυτή ασχολία και είμαι υπερήφανος για τα επιτεύγματά μας, μέσα σε λίγο καιρό”, καθώς όπως σημειώνει.
“Τα κρητικά προϊόντα έχουν μπει σε περίπου 15 καταστήματα, στα καλύτερα , στα καλύτερα για την ακρίβεια delicatessen της Στοκχόλμης, με μακρά παράδοση και ιστορία αλλά και διάσημα για την προσφορά σε ποιοτικά, βιολογικά προϊόντα. Επίσης έχει ξεκινήσει ένα κατάστημα e-shop και η διάθεση των κρητικών προϊόντων γίνεται πλέον και διαδικτυακά”
Ο Κωνσταντίνος ξέρει βέβαια ότι δεν “πουλάει” απλά προϊόντα, διηγείται ταυτόχρονα στιγμές της παράδοσής μας στο εξωτερικό.
“Για εμάς το πιο σπουδαίο είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα προϊόν μέσα από το οποίο λέμε την ιστορία της καταγωγής του από την Κρητη, και το γεγονός ότι αυτό το προϊόν είναι βιολογικό και αυθεντικό, μας δίνει ταυτόχρονα την ευκαιρία να προσφέρουμε κάτι μοναδικό στην αγορά”.
Ως προς το πόσο γνωστή είναι η Κρήτη και τα προϊόντα της στη Σουηδία, ο Κωνσταντίνος λέει:
“Πολλοί τουρίστες που έχουν επισκεφτεί το νησί θυμούνται προϊόντα όπως ελαιόλαδο, φρούτα και λαχανικά. Το πρόβλημα είναι ότι ξεχνούν την γεύση που αυτά έχουν όταν επιστρέφουν. Συμμετέχουμε με τα Κρητικά προϊόντα σε αλυσίδες και προωθούμε τα κρητικά προϊόντα στα καταστήματα. Είναι υπέροχο όταν βλέπει κανείς Σκανδιναβούς που έχουν επισκεφτεί την Κρήτη, να λάμπουν από έκπληξη και χαρά όταν ανακαλύπτουν ότι ξαναβρήκαν αυτή τη γεύση εδώ, και έτσι ξυπνούν και πάλι οι αναμνήσεις από την Κρήτη”.
ενώ όπως σημειώνει τα κρητικά προϊόντα θα πρέπει να ανταγωνιστούν άλλα που προέρχονται από χώρες όπως η Ιταλία και πολλοί δημοφιλή στη Σκανδιναβία.
“Το εγχείρημα είναι μεγάλο για άλλους που χρησιμοποιούν δοκιμασμένες γεύσεις από άλλες χώρες, όπως η Ιταλία, αφού δυστυχώς έχουν την λανθασμένη εντύπωση ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να προσφέρει εκλεκτές γεύσεις και προϊόντα. Αυτή η εντύπωσή τους αλλάζει ότι δοκιμάζουν προϊόντα που τους δίνουμε από την Κρήτη”.
Όσον αφορά τα προϊόντα που αγαπούν περισσότερο όπως μας λέει
“Οι Σκανδιναβοί δείχνουν ιδιαίτερη αγάπη για κρητικά προϊόντα που δοκιμάζουν, όπως το οργανικό λάδι, το πετιμέζι, το μέλι. Έχω λάβει emails από αποκλειστικούς πελάτες μας, οι οποίοι επισκέφτηκαν την Κρήτη, ύστερα από τη πρώτη “γευστική γνωριμία” που είχαν με την Κρήτη”
Γενικά λέει ο Κωνσταντίνος, υπάρχουν κάποιοι Σκανδιναβοί που βλέπουν τους Έλληνες με σκεπτικισμό εξαιτίας όσων διαβάζουν στις εφημερίδες ή βλέπουν στην τηλεόραση, αλλά όταν τους λέμε ότι η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και υπέροχος προορισμός, και ειδικά όταν μεταφέρουμε και εμπειρίες άλλων, εύκολα αλλάζουν γνώμη.
Πριν από μια εβδομάδα ο Κωνσταντίνος ήρθε και πάλι στη Κρήτη και επισκέφτηκε τα Χανιά, το Ρέθυμνο, το Ηράκλειο και τις Αρχάνες, συνδυάζοντας διακοπές και δουλειά, όπως φαίνεται και στην παρακάτω φωτογραφία που μας έστειλε.
Ο μικρός “τραγουδιστής” των 4 ετών που έβγαλε τα πρώτα του χρήματα στο Λιμανι των Χανίων, δεν ξεχνά τον τόπο του και φροντίζει, έστω και μέσα από τα καλύτερα προϊόντα που μπορεί να βρει στη Κρήτη, να τον διαφημίζει στο εξωτερικό.
Καλή συνέχεια

Ελένη Ζουμαδάκη / Flashnews.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τεχνητή νοημοσύνη: Λίγα λόγια με φιλοσοφικές σκέψεις και φυσιολογικό συναίσθημα

Του Καθηγητή Jeffrey Levett (Τζέφρεϋ Λέβετ). Στο πλαίσιο μιας διεθνούς...

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Γράφει ο Ιωάννης Ντουντουλάκης* Τα Χριστούγεννα συναντάμε παντού στολίδια. Μακάρι,...

Τα SYN.KA σκορπίζουν ξανά δώρα και χαρά, με τον μεγάλο διαγωνισμό Santa SYNKA

Η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ SYN.KA, μέσα στο πνεύμα...