13.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Πρεμιέρα Sprint στο Κολένι: Νικητές οι Αλεξάκης – Ποθητός

Ημερομηνία:

Πλούσιο θέαμα, μάχες με τα χρονόμετρα και αφόρητη ζέστη, ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του πρώτου αγώνα της χρονιάς για το Κύπελλο οδηγών – συνοδηγών Rally Sprint Κρήτης, που διοργάνωσε η Α.Λ.Α. Χανίων στη διαδρομή Κολένι – Καλυδωνία.Ο αγώνας ήταν επιτυχημένος, παρόλο που οι οργανωτές, οι αγωνιζόμενοι, ακόμα και οι θεατές ήταν “μουδιασμένοι” λόγω του μεγάλου χρονικού διαστήματος χωρίς αγώνες.

Εκίνησαν δεκάξι πληρώματα από όλη την Κρήτη και κατάφεραν να τερματίσουν τα δεκατρία.

Μεγάλοι νικητές του αγώνα οι Μανόλης Αλεξάκης – Κώστας Ποθητός με Mitsubishi Lancer Evo6, όχι όμως εύκολα, αφού πάλεψαν στα κλάσματα του δευτερολέπτου στα δύο πρώτα σκέλη, με τους Μανόλη Κυριανιτάκη – Σήφη Φαραντάκη με VW Golf2 Gti που ήταν 2οι και νικητές στα δίλιτρα. Οι Αλεξάκης – Ποθητός πέτυχαν εντυπωσιακό χρόνο στο τρίτο σκέλος κάνοντας τη διαφορά, κάτι που προσπάθησαν και οι Κυριανιτάκης – Φαραντάκης, όμως η προσπάθεια τους διακόπηκε λίγο πριν το τέλος, μαζί με τη διακοπή της ειδικής λόγο ατυχήματος προπορευόμενου πληρώματος και έτσι τους δόθηκε από τους αγωνοδίκες ο χρόνος που είχαν πετύχει στο 2ο σκέλος.

Στην 3η θέση της κατάταξης και τη 2η της μεγάλης κατηγορίας τερμάτισαν οι Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης – Σταύρος Κλαριδόπουλος με Mitsubishi Carisma Evo6 και ακολούθησαν 4οι και νικητές στα 1600άρια οι Μανόλης Ξηράκης – Θοδωρής Βαφειάδης με Peugeot 106 Rallye. Λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω τους βρέθηκαν οι 3οι της μεγάλης κατηγορίας Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza και ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω οι νικητές της μικρής κατηγορίας, Λευτέρης Καρδαμάκης – Λευτέρης Σαρρής με Toyota Yaris.

Στα δίλιτρα, 2οι τερμάτισαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Δημήτρης Φραντζεσκάκης με Ford Escort Mk1, 3οι οι Γιάννης Δρίβας – Γιάννα Σφακιανάκη με Honda Civic και 4οι οι Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306 που είχαν τετακέ στο πρώτο σκέλος έσβησε ο κινητήρας και έχασαν πάνω από τρία λεπτά. Άτυχοι στάθηκαν οι Αρτέμης Σιταρένιος – Βασίλης Τσολάκης με Ford Escort Mk2 που εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος από μετάδοση.

Στα 1600άρια, 2οι τερμάτισαν οι Δάμων Τσικρικωνάκης – Θοδωρής Καραπαναγιώτης με Honda Civic και 3οι Αντώνης Τζιάκης – Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 Rallye. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Νικολιδάκης – Μάνος Πετούσης, που είχαν μια άσχημη έξοδο με πολλά χιλιόμετρα, τρακόσια μέτρα πριν τον τερματισμό του τρίτου σκέλους, ανώδυνη για αυτούς καταστροφική όμως για το Peugeot 106 Rallye.

Στη μικρή κατηγορία, οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift τερμάτισαν 2οι αφού χρεώθηκαν με 1 λεπτό και είκοσι δευτερόλεπτα ποινή και στην 3η θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Βρανάς – Λευτέρης Θεοδωράκης με Peugeot 106.

Στη μεγάλη κατηγορία στάθηκαν άτυχοι και οι Γιώργος Λίτινας – Γιώργος Δελήμπασης με Renault Megane, που είχαν έξοδο τρία χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό του τρίτου σκέλους.

Χορηγοί του αγώνα ήταν οι: “ΜΠΟΥΡΜΟΣ, Κρεοπωλείο – Αλλαντικά – Τυροκομικά” στα Χανιά, “MOTO EXTREME – Katsikandarakis” στο Καστέλι Κισσάμου και “Φανοβαφές, Body Car Shop By Themis” στο Καστέλι Κισσάμου.

Σημαντική βοήθεια στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα πρόσφεραν οι Χανιώτες ραδιοερασιτέχνες μέλη της Ένωσης Ραδιοερασιτεχνών Κρήτης, η Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ Χανίων.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ