Η συνέλευση πραγματοποιήθηκε παρουσία του προέδρου της ΟΣΥΠΑ, Βασίλη Αλεβιζόπουλου, ο οποίος τάχθηκε κατά της παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι για την ΟΣΥΠΑ το μέτωπο της ιδιωτικοποίησης παραμένει ανοικτό.
«Το υπουργικό συμβούλιο εξουσιοδότησε τους υπουργούς Άμυνας, Μεταφορών-Υποδομών και Οικονομικών, όταν θα ετοιμαστεί να υπογράψουν τη σύμβαση. Το δεύτερο στάδιο της διαδικασίας προβλέπει να πάει η σύμβαση στην αντίστοιχη ευρωπαϊκή επιτροπή για έγκριση από την Κομισιόν και το τρίτο στάδιο είναι να έρθει το θέμα στο εθνικό Κοινοβούλιο για να γίνει η σύμβαση νόμος. Άρα, δεν πρόκειται για μία διαδικασία που έχει κλείσει», σημείωσε ο κ. Αλεβιζόπουλος.
Επίσης, επανέλαβε ότι η Ομοσπονδία προετοιμάζεται να προσφύγει, έως το τέλος Νοεμβρίου, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, ζητώντας την πλήρη ακύρωση της διαδικασίας, ενώ παράλληλα η ΟΣΥΠΑ ετοιμάζει έναν φάκελο, για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επικύρωσης της σύμβασης. Ο κ. Αλεβιζόπουλος αναφέρθηκε στις προσφυγές που έχουν καταθέσει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τόσο η Ομοσπονδία όσο και οι περιφερειακές και δημοτικές Αρχές, καθώς και φορείς περιοχών στα όρια των οποίων βρίσκονται τα υπό παραχώρηση αεροδρόμια.
Τέλος, κάλεσε όλους τους τοπικούς φορείς να συνυπογράψουν το κείμενο που θα σταλεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, ενώ έκανε γνωστό ότι οι εργαζόμενοι στις ΥΠΑ θα συμμετέχουν στην πανεργατική απεργία της Πέμπτης 12 Νοεμβρίου.
Β. Αλεβιζόπουλος: Στυγνοί εκβιαστές οι εταίροι
Νωρίτερα και με δηλώσεις του στην ΕΡΤ Χανίων, ο Βασίλης Αλεβιζόπουλος δήλωσε ότι η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας στυγνός εκβιασμός των εταίρων, με πρωταγωνιστή τη Γερμανία.
Από τα 14 αεροδρόμια που παραχωρούνται στη γερμανική κοινοπραξία, τα δέκα συνιστούν τη ραχοκοκαλιά του τουρισμού, τόνισε ο κ. Αρμουτάκης, ο οποίος έκανε γνωστό ότι ήδη, έχει γίνει προσφυγή και κατά της πρόσφατης υπουργικής απόφασης. Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας αναφέρθηκε ωστόσο και στο περιεχόμενο της συμφωνίας, αφού οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν ότι το ελληνικό δημόσιο θα επιβαρυνθεί 2 δις ευρώ.
Παράλληλα, άγνωστο είναι το ύψος της ζημιάς που θα προκληθεί από την προαπαιτούμενη από την κοινοπραξία έξωση όλων των επιχειρήσεων που ενεργοποιούνται στα συγκεκριμένα αεροδρόμια, με αίτημα το ελληνικού δημοσίου (!), το οποίο κατά συνέπεια θα κληθεί να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες.