Με μια κίνηση έμπρακτης στήριξης των εργαζομένων του τουρισμού που δοκιμάζονται από τις οικονομικές συνέπειες της πανδημίας του Covid 19, τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, προσφέρουν το ποσό των 150.000 ευρώ, μέσα από δωροεπιταγές, στους ανθρώπους του τουρισμού της Κρήτης.
Πρόκειται για μια μεγάλη δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, που αναλαμβάνει να διοργανώσει η εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. , ευαισθητοποιώντας και τους συνεργάτες της, με στόχο να ενισχύσει μια μεγάλη μερίδα πολιτών που εργάζονται στον τουριστικό κλάδο σε όλη την Κρήτη και έχει πληγεί οικονομικά. Ο τουρισμός, που έχει δεχθεί μεγάλο πλήγμα εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, αποτελεί τον κύριο πυλώνα ανάπτυξης του τόπου μας, με ουσιαστική συμβολή στην οικονομία της Κρήτης.
Η νέα αυτή πρωτοβουλία κοινωνικής αλληλεγγύης της Χαλκιαδάκης Α.Ε. υλοποιείται με τη συνεργασία εταιρειών – προμηθευτών των σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα. Παράλληλα όμως, για την Χαλκιαδάκης Α.Ε., αυτή η πράξη αποτελεί μια ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης και σεβασμού, ένα μικρό «ευχαριστώ» προς το καταναλωτικό κοινό της Κρήτης για την μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης εδώ και 40 χρόνια.
Αξίζει να τονιστεί ότι η επιλογή των ωφελούμενων γίνεται με τη συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης, των Σωματείων Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου, Λασιθίου, Χανίων και Ρεθύμνου και του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης «Ερμής» (σωματεία με τα οποία πρέπει να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας), λαμβάνοντας υπόψιν κοινωνικά κριτήρια, εξασφαλίζοντας τη διαφάνεια της ενέργειας αλλά και το μέγιστο δυνατό θετικό αποτέλεσμα.