Στην Κρήτη τα γυρίσματα για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της TUI Βρετανίας | Βίντεο

Κανένα σχόλιο

Η TUI Βρετανίας γιορτάζει την επικείμενη επιστροφή της στις ευρωπαϊκές διακοπές με νέα καμπάνια μάρκετινγκ με τίτλο «Welcome Back» και με μια τηλεοπτική διαφήμιση.

Η διαφήμιση αποτελεί συνέχεια άλλων στο παρελθόν και περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά σημεία μιας διαφήμισης της TUI με μεγάλη έμφαση στα συναισθήματα που προκαλούν οι διακοπές, με τη χρήση εμπνευσμένων πλάνων που τραβήχτηκαν στην Κρήτη.

Η διαφήμιση, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, περνά το μήνυμα ότι η TUI ανυπομονεί να στείλει τους πελάτες της σε διακοπές και πάλι από τις 11 Ιουλίου.

"Sponsored links"

Με το μότο «Καλωσήρθατε στο να κοιτάζετε μπροστά», η διαφήμιση στοχεύει να εμπνεύσει και να υπενθυμίσει στο κοινό τους υπέροχους προορισμούς και όλες τις αγαπημένες του εμπειρίες διακοπών, από την πρώτη βουτιά στην πισίνα και τις ξέγνοιαστες ημέρες μέχρι τις νέες περιπέτειες με την παρέα αγαπημένων προσώπων.

Η διαφήμισή μας συνοψίζει τη χαρά των καλοκαιρινών διακοπών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και μεταφέρει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Είμαστε έτοιμοι και ενθουσιασμένοι για να υποδεχθούμε πίσω τους πελάτες μας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η επικεφαλής μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlister.

Στοχεύουμε να κτίσουμε την εμπιστοσύνη και να υποκινήσουμε την αγορά έπειτα από δύσκολους μήνες, τόνισε.

Ανέφερε δε, ότι αναγνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές αντιλήψεις για τα ταξίδια και πρόκειται για μια πρόσκληση προς όλους όσους μπορεί να θέλουν να κάνουν κράτηση διακοπών, είτε τώρα είτε στο μέλλον.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις