Ενώ οι εργασίες συνεχίζονται και αναμένεται να δοθεί σύντομα στην κυκλοφορία η γέφυρα τύπου Μπέλεϊ στον Πλατανιά, σήμερα γνωστοποιήθηκε ότι λόγω της κατασκευής και του μήκου της, το φορτίο που θα μπορεί να ανταποκριθεί θα είναι τελικά πολύ μικρότερο από ότι είχε αρχικά υπολογισθεί, και επ’ ουδενί δε θα ξεπερνά τους 10 τόνους.
Όμως, πολλά λεωφορεία ζυγίζουν πάνω από 10 τόνους, όπως τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ τα οποία δίχως επιβάτες έχουν βάρος 12 τόνους.
Η λύση που προτείνεται είναι οι μετακινήσεις στην περιοχή να γίνονται με mini bus.
Άγνωστο όμως είναι πώς με μια τέτοια εξέλιξη θα εξυπηρετούνται αποτελεσματικά κυρίως οι μαθητές αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής και οπωσδήποτε χρειάζεται ένας νέος σχεδιασμός.
Και βεβαίως, με την τουριστική περίοδο να πλησιάζει, το μεγάλο ερώτημα είναι, με ποιο τρόπο θα μπορούν να διέλθουν τα τουριστικά λεωφορεία.
Λύση αναμένεται να δοθεί μέσω της διέλευσης δια της εθνικής οδού, για τους κατοίκους από το Γεράνι και μετά που ταξιδεύουν προς Χανιά.
Όμως, το ερώτημα που τίθεται είναι, τι θα γίνει με όλους αυτούς, μόνιμους κατοίκους και τουρίστες που θα επιθυμούν να μεταβούν από τον Ταυρωνίτη, ή το Γεράνι ή το Κολυμπάρι, προς τον Πλατανιά ή το Καλαμάκι, αφού δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή τρόπος για να περάσει το σημείο λεωφορείο του ΚΤΕΛ.