Σύσκεψη με θέμα τη λειτουργία του Εθνικού Δρυμού Σαμαριάς θα πραγματοποιηθεί αύριο, Παρασκευή 26 Ιουνίου, στις 11 το πρωί στην Αντιπεριφέρεια Χανίων.
Η συνάντηση διοργανώνεται από τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων Νίκο Καλογερή, με στόχο να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση και τη λειτουργία του σημαντικού φυσικού μνημείου της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων.
Ο Εθνικός Δρυμός Σαμαριάς αποτελεί έναν από τους πλέον αναγνωρισμένους φυσικούς χώρους της Κρήτης, με ιδιαίτερη σημασία για την περιβαλλοντική και τουριστική ταυτότητα της περιοχής.



