11.8 C
Chania
Tuesday, December 24, 2024

Τέμπη: Μήνυση κατά Μητσοτάκη, Καραμανλή και 15 ακόμη προσώπων από συγγενείς θυμάτων

Ημερομηνία:

Μήνυση κατά πολιτικών, του πρωθυπουργού αλλά και στελεχών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου κατέθεσαν συγγενείς θυμάτων για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Οι συγγενείς των θυμάτων κατέθεσαν μήνυση κατά 17 προσώπων και κατά παντός υπευθύνου στον εισαγγελέα εφετών Λάρισας.

Η μήνυση στρέφεται κατά διοικήσεων του ΟΣΕ, της Hellenic Train, της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και κατά πολιτικών προσώπων (πρωθυπουργού, πρώην υπουργού Μεταφορών, νυν υπουργού Μεταφορών, υπουργού μεταφορών των δύο προηγούμενων κυβερνήσεων και κατά των πρώην και νυν προέδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων του ΟΣΕ).

Η μήνυση, έχει στόχο να αναζητηθούν ενδεχόμενες ευθύνες στην παρούσα αλλά και σε προηγούμενες κυβερνήσεις, αλλά και σε στελέχη των σιδηροδρόμων.

Συγκεκριμένα, η μήνυση στρέφεται κατά των:

Κυριάκου Μητσοτάκη (πρωθυπουργός), Κώστα Καραμανλή (τέως υπουργός Μεταφορών και Υποδομών), Χρήστου Σπίρτζη (τέως υπουργός Μεταφορών και Υποδομών), Μιχαήλ Χρυσοχοΐδη (τέως υπουργός Μεταφορών και Υποδομών), Μιχαήλ Παπαδόπουλου (αρμόδιος υφυπουργός για θέματα Μεταφορών), Γεωργίου Καραγιάννη (υφυπουργός για θέματα Υποδομών), Νικόλαου Μαυραγάνη (τέως υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών), Ιωάννη Ξιφαρά (Γ.Γ. Μεταφορών), Μαρίας – Έλλης Γεράρδη (Γ.Γ. Υποδομών), Γεώργιου Γεραπετρίτη (υπουργός Επικράτειας), Ιωάννας Τσιαπαρίκου (πρόεδρος ΡΑΣ), Σπύρου Πατέρα (πρόεδρος ΟΣΕ), Παναγιώτη Τερεζάκη (μεταβατικός πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ΟΣΕ), Χρήστου Βίνη (Δ/ντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ), Χρήστου Παληού (Μεταβατικός Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΕΡΓΟΣΕ), Maurizio Capotorto (Δ/ντος Συμβούλου της Hellenic Train), Dario Lo Bosco (πρόεδρος ΔΣ της Hellenic Train).

Έρευνα σε βάθος 15ετίας

Μάλιστα η μήνυση στρέφεται επίσης και κατά παντός συνυπευθύνου σε βάθος 15ετίας για τα αδικήματα στα οποία αναφέρουν, αλλά και κάθε υπευθύνου για την προσπάθεια συγκάλυψης στοιχείων που αφορούν τη διερεύνηση των αιτιών που οδήγησαν στην τραγωδία τουλάχιστον 57 θανάτων, ακαθόριστου έως σήμερα αριθμού αγνοούμενων και πολλαπλάσιων σοβαρών τραυματισμών στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Στην ίδια μήνυση αναφέρεται:

«Ιδίως δε των υπαλλήλων που επάνδρωναν τις θέσεις των Σταθμαρχών της κρίσιμης βάρδιας, του Επιθεωρητή του ΟΣΕ και όποιων άλλων υπαλλήλων και στελεχών ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ, δημοσίων υπηρεσιών και αρχών, υπουργών και εν γένει κυβερνητικών αξιωματούχων, σε βάθος 15ετίας τουλάχιστον, οι πράξεις οι παραλείψεις των οποίων συνδέονται αιτιωδώς με τις χρόνιες καθυστερήσεις σε έργα υποδομής και ασφάλειας, που προκάλεσαν εκτός από την σκόπιμη διόγκωση του κόστους των έργων (απιστία) διαρκή έκθεση του κοινού σε κίνδυνο απώλειας της ζωής και σε διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών με αποτέλεσμα το μαζικό έγκλημα της 28.2.2023 και πολλά άλλα μικρότερης διάστασης στο παρελθόν».

«Ακατάλληλος ο Κώστας Καραμανλής»

Μάλιστα χαρακτηρίζουν τον Κώστα Καραμανλή ως «απολύτως ακατάλληλο σε βαθμό ακραίας επικινδυνότητας για οποιοδήποτε δημόσιο αξίωμα και οπωσδήποτε για την ιδιότητα του βουλευτή», επισυνάπτοντας τη δήλωση του πρώην υπουργού 10 ημέρες πριν την τραγωδία:

«Είναι ντροπή και ντρέπομαι, που θέτετε θέματα ασφαλείας. Θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή», ενώ τον ρόλο του πρωταιτίου σύμφωνα με τον Σύλλογο, τον έχει ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με τους ίδιους, οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα.

tvxs.gr

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ