Τα διόδια στον ΒΟΑΚ

Κανένα σχόλιο

Του Ανδρέα Σπανουδάκη

Το κόστος για τα διόδια στο νέο ΒΟΑΚ με σημερινές τιμές για το ταξίδι Χανιά – Ηράκλειο θα κοστίζει περίπου 10 ευρώ ενώ το Χανιά – Άγιος Νικόλαος περίπου 13 ευρώ.

Αυτό που δεν μας λένε είναι ότι όποιο αυτοκίνητο πάει στο Ηράκλειο θα πρέπει και να ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ!!! και έτσι το κόστος για τα διόδια θα ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΘΕΙ!

"Sponsored links"

Επίσης το κόστος των διοδίων για τα φορτηγά που μεταφέρουν εμπορεύματα θα είναι μεγαλύτερο.

Αν τώρα υπολογίσουμε ότι θα πληρώνουμε διόδια στη διαδρομή Χανιά – Καστέλλι (ή Κίσαμος), με επιστροφή 72 χιλιόμετρα, εύλογα αναρωτιόμαστε: Τα διόδια θα στοιχίζουν στον οδηγό περισσότερα χρήματα απ’ ότι η βενζίνα του αυτοκινήτου;

Επειδή ζούμε «σε μια μακρινή χώρα που συνορεύει στα δυτικά με το Αβγατηγανιστάν, στα ανατολικά με το Πιπερού και στα βορειοδυτικά με τη Χώρα του Χασμουρητού»  αν το 2021 ήταν η χρονιά στην οποία το έργο ωρίμασε (δεν νομίζω να εννοούν ότι το έργο το ωρίμασε, μέσα σ’ ένα χρόνο  ο ήλιος όπως π.χ. τα αγγουράκια), το 2022 θα είναι η χρονιά που αναμένεται να αναδειχθούν οι ανάδοχοι και τα πρώτα έργα να ξεκινήσουν  σ’ αυτό το φαραωνικών διαστάσεων έργο που υπολογίζουν ότι θα ολοκληρωθεί σε…..36 μήνες (εδώ έχουν ξεπεράσει τα όρια του κωμικού)  που μόνο συλλογιστικά και…. μαγικά μπορεί να γίνει (ο ΒΟΑΚ θα διαθέτει 46 ανισόπεδους κόμβους, 15 σήραγγες με 14,5 χιλιόμετρα μήκος και 40 γέφυρες με 8,67 χιλιόμετρα μήκος) ο Β.Ο.Α.Κ. θα στοιχίσει 2 δις.

Λεπτομέρεια που δεν αναφέρεται πουθενά στα δημοσιεύματα: Υπάρχει το προηγούμενο των άλλων εθνικών οδών που διατρέχουν την επικράτεια (Ολυμπία οδός, Ιόνια οδός, Αττική οδός) τα διόδια μπήκαν με την έναρξη και όχι με την ολοκλήρωση των έργων.

Το καλύτερο, όμως είναι άλλο που οι παρασιτικές προσωπικότητες  επιδιώκουν την επιβολή της μέτριας και στο κάτω-κάτω  περιττής παρουσίας τους, αυτοί που διαγκωνίζονται και κορυβαντιούν ποιος θα σφετεριστεί  μεγαλύτερο μερίδιο από τον εθνικό πλούτο δεν ενημερώνουν τον κόσμο, είναι ότι σε περιόδους (χειμώνας) που τα έσοδα από τα διόδια  για τα έργα ΣΔΙΤ  δεν είναι τα  αναμενόμενα, ο κρατικός προ’υ’πολογισμός θα επιβαρύνεται με τα διαφυγόντα κέρδη των κατασκευαστών. Ακόμα και όταν λόγω φυσικών φαινομένων κλείνουν οι οδοί.

Το χυδαίο και «σπαραξικάρδιο» δίλημμα που προβάλλεται ως ρεαλιστικό στοιχείο «χωρίς διόδια  ΒΟΑΚ δεν θα γίνει», «συμβαδίζει» με την υπολογιστική σκέψη ότι τα διόδια είναι η…. ειμαρμένη για να σταματήσει το αιματοκύλισμα στην άσφαλτο.

Η Κρήτη χρειάζεται ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο χωρίς διόδια. Αν το επιχείρημά τους για την δημιουργία του στηρίζεται στη θυσία….στο Μωλόχ της ασφάλτου (έχει και η άσφαλτος θεότητα;)  ας  δημοσιεύσουν στοιχεία ΠΟΣΑ ατυχήματα οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα και ΠΟΣΑ στο δρόμο.

Δεν πρόκειται να το κάνουν ποτέ γιατί τους χαλά….το αφήγημα ή μήπως κάτι άλλο πιο χειροπιαστό;

 

"Sponsored links"

Στα : Θεσεις

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live