26.8 C
Chania
Friday, October 11, 2024

Τελετή απονομής πιστοποιητικών επιμόρφωσης στους εκπαιδευόμενους του προγράμματος Βυζαντινή Ζωγραφική του ΚΕΔΙΒΜ του Πολυτεχνείου Κρήτης

Ημερομηνία:

Την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024, στο αμφιθέατρο Γ2.1. του Πολυτεχνείου Κρήτης και ώρα 19:00 – 21:00, θα πραγματοποιηθεί η τελετή απονομής πιστοποιητικών επιμόρφωσης και βεβαιώσεων παρακολούθησης στους εκπαιδευόμενους των προγραμμάτων «Βυζαντινή ζωγραφική. Θεωρία και τεχνικές Β` Τμήμα Προχωρημένων» και «Βυζαντινή ζωγραφική. Θεωρία και Τεχνικές Α` Τμήμα Αρχαρίων» (Επανάληψη Α` κύκλου).  Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διοργανώθηκαν από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης με επιστημονικά υπεύθυνη την δρ. Αλεξάνδρα Κουρουτάκη, Ιστορικό της τέχνης, μέλος ΕΔΙΠ, της Σχολής ΗΜΜΥ του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Στόχος των προγραμμάτων είναι να εκπαιδεύσουν σύγχρονους αγιογράφους τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο ώστε να αποβούν δημιουργικοί συνεχιστές της βυζαντινής τέχνης. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης που εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Στο Πλαίσιο των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων σχεδιάστηκαν και λειτουργούν  ψηφιακές εκθέσεις με έργα Βυζαντινής ζωγραφικής (εικόνες και σχέδια αγιογραφίας) των εκπαιδευομένων του προγράμματος, στην πλατφόρμα ArtSteps, σε επιμέλεια της Δρ. Αλεξάνδρας Κουρουτάκη. Τις αρχές βυζαντινού σχεδίου δίδαξε η αγιογράφος Κωνσταντίνα Στεφανάκη, υπεύθυνη Εργαστηρίου Αγιογραφίας της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης (ΟΑΚ).

Μπορείτε να περιηγηθείτε στις ψηφιακές εκθέσεις στους παρακάτω συνδέσμους.

Τμήμα «Βυζαντινή ζωγραφική. Θεωρία και τεχνικές Β` Τμήμα Προχωρημένων»

Εικόνες Αγιογραφίας – Ψηφιακή έκθεση φορητών εικόνων

Τμήμα «Βυζαντινή ζωγραφική. Θεωρία και Τεχνικές Α` Τμήμα Αρχαρίων» (Επανάληψη Α` κύκλου) – Ψηφιακή έκθεση με σχέδια αγιογραφίας

Για την περιήγηση στην έκθεση με Η/Υ, δεν απαιτείται κάποια εφαρμογή. Η περιήγηση με κινητό τηλέφωνο, γίνεται καλύτερα με εφαρμογή της artsteps από το playstore.

Σχετικά με το ΚΕΔΙΒΙΜ Πολυτεχνείου Κρήτης

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) Πολυτεχνείου Κρήτης ιδρύθηκε το 2018 (ΦΕΚ 5319/27.11.2018 Τεύχος Β’). Το πλαίσιο στρατηγικής και δραστηριοτήτων για την διοργάνωση των εκπαιδευτικών και επιμορφωτικών προγραμμάτων του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διέπεται από ευθύνη στο κοινωνικό σύνολο και στις αρχές της ανοικτής πρόσβασης και της αριστείας, αλλά στηρίζεται και στην προσήλωση και στα οφέλη της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων του ιδρύματος. Τα προσφερόμενα προγράμματα απευθύνονται σε όλες τις ομάδες της κοινωνίας και οικονομίας, όπως απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, πτυχιούχους, επαγγελματίες (εργαζόμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, κ.ά.), ανέργους κ.λπ. Τα προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. έχουν κυρίως επαγγελματικό (εφαρμοσμένο) προσανατολισμό, που ανταποκρίνεται σε γνώσεις και δεξιότητες με αντίκρισμα στην αγορά εργασίας, και παρέχουν γενικότερες γνώσεις που αναβαθμίζουν το μορφωτικό επίπεδο και συμβάλλουν στην προσωπική ανάπτυξη των πολιτών.

Το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ έχει ως σκοπό την ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει διά βίου μάθησης, με άξονες:

  1. Την κατάρτιση και επανεκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού σε νευραλγικούς τομείς εργασίας, συμπεριλαμβανομένης της πιστοποίησης προϊόντων και υπηρεσιών. με σκοπό την ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει διά βίου μάθησης.
  2. Την ανάπτυξη προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και κατάρτισης.
  • Την τόνωση του χώρου εργασίας μέσω της δημιουργίας καινοτόμων κατευθύνσεων επαγγελματικού προσανατολισμού και της καλλιέργειας νέων δεξιοτήτων.
  1. Την προαγωγή καινοτομίας με προστιθέμενη αξία σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.
  2. Την τόνωση της εθνικής, περιφερειακής και τοπικής ανάπτυξης μέσω της συνεργασίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
  3. Την ανάδειξη των περιφερειακών και τοπικών αναπτυξιακών ιδιαιτεροτήτων και τη διασύνδεση με το διεθνές περιβάλλον.
  • Τη διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων, θερινών σχολείων, κ.λπ. που αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκων.
  • Τη διεθνοποίηση και ανάδειξη του Πολυτεχνείου Κρήτης στο διεθνές εκπαιδευτικό περιβάλλον, μέσω υλοποίησης διεθνών συνεργασιών και προγραμμάτων.

Για το σκοπό αυτό, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. μπορεί να συνεργάζεται και με άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής, αλλά και της αλλοδαπής. Μπορεί επίσης να συνάπτει συνεργασίες με τις Περιφέρειες και τους Δήμους, Εκπαιδευτικούς και Επαγγελματικούς φορείς, Κοινωφελή Ιδρύματα, καθώς και άλλους Δημόσιους και Κρατικούς φορείς με στόχο την επιμόρφωση, επαγγελματική κατάρτιση και εκπαίδευση ενηλίκων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο του ΚΕΔΙΒΙΜ ΠΚ.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πυρηνικές ασκήσεις στην Ευρώπη ανακοίνωσε το ΝΑΤΟ

Την διεξαγωγή του προγράμματος «Steadfast Noon» το οποίο θα...

Σχεδιασμός για δομές βραχυχρόνιας φιλοξενίας μεταναστών σε Ρέθυμνο και Χανιά

Μικρές δομές, βραχυχρόνιας φιλοξενίας, σε Χανιά, Ρέθυμνο και Ρόδο, προκειμένου να...

«Πόρτα» Πούτιν στον Σολτς – Καμία διάθεση για επικοινωνία με τον καγκελάριο της Γερμανίας

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δεν είναι διατεθειμένος να...