12.8 C
Chania
Monday, November 25, 2024

Τι τελικά ισχύει για τους ταξιδιώτες; Αυτά που λέει το Υπουργείο Εξωτερικών, αυτά που λέει η Πολιτική Προστασία ή αυτά που λέει η Πρεσβεία της Γερμανίας;

Ημερομηνία:

Η πολυγλωσσία και οι αντιφατικές πληροφορίες, τα πολλά κέντρα από όπου πηγάζει η ενημέρωση δημιουργεί σύγχυση στους πολίτες και οδηγεί στη μη τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας. Όμως όταν αυτό συμβαίνει με τους ταξιδιώτες τα προβλήματα που δημιουργούνται μπορεί να είναι ακόμη πιο σύνθετα.

Τρεις διαφορετικές αρχές, τρεις διαφορετικές πληροφορίες για το ίδιο ζήτημα.

Σε κείμενο που είναι αναρτημμένο στην ιστοσελίδα της Πρεσβείας της Γερμανίας αναφέρεται ότι όλα τα άτομα που εισέρχονται στην Ελλάδα από τη Γερμανία πρέπει να κάνουν το τεστ και τα αποτελέσματα θα είναι διαθέσιμα σε αυτούς μεταξύ 24 και 72 ωρών από τις αρχές στο ξενοδοχείο.

Αν κι εφόσον το τεστ είναι αρνητικά, τότε είναι αναγκαστική η καραντίνα για μία βδομάδα σε σπίτι. Για όσους το τεστ είναι θετικό, τότε καραντίνα σε σπίτι φτάνει τις 14 μέρες.

Σύμφωνα όμως με το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας η διαδικασία είναι κάπως διαφορετικά. Όλοι οι επισκέπτες μόλις φθάνουν πρέπει να περάσουν τεστ και γι’ αυτό θα πρέπει να μείνουν για ένα βράδυ σε ξενοδοχείο. Δίχως να διευκρινίζεται το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να βγει το τεστ αναφέρεται ότι αν το τεστ είναι θετικό, ο επιβάτης μπαίνει σε καραντίνα στο σπίτι του για 7 ημέρες. Αν είναι θετικό, τότε ο επιβάτες μπαίνει σε καραντίνα με επιτήρηση για 14 μέρες. Τι ακριβώς σημαίνει αυτή η καραντίνα με επιτήρηση, δεν διευκρινίζεται.

Και μετά, υπάρχει το χαρτί που πήρε ένας από τους τρεις επιβάτες που προχώρησαν σε δημόσιες καταγγελίες χθες.

Σύμφωνα με αυτό το χαρτί το οποίο δόθηκε σε επιβάτες μετά την έξοδό τους από το αεροπλάνο, οι επιβάτες μπαίνουν σε μία προσωρινή καραντίνα μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα του τεστ (που η χρονική τους διάρκεια υπολογίζεται σε 20 – 24 ώρες). Τώρα, για όποιον από τους επιβάτες το τεστ βγει θετικό, αυτοί, σύμφωνα με την πολιτική προστασία, απαγορεύονται να φύγουν από το ξενοδοχείο για 14 μέρες ενώ εφόσον βγει αρνητικό μπορούν να κατευθυνθούν σε διεύθυνση που έχουν αυτοί ορίσει για να περάσουν την καραντίνα των 7 ημερών.

Είναι τρεις διαφορετικές ενημερώσεις με σημαντικές διαφορές για την ίδια ακριβώς διαδικασία. Ποια ακριβώς θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες; Και ποια πηγή είναι η αξιόπιστη; Τι ακριβώς ισχύει;

Την σύγχυση από την έλλειψη πληροφόρησης ή την κακή ποιότητα πληροφόρησης κατέγραψε και άλλος επισκέπτης με καταγγελία που έκανε στην “Καθημερινή“.

  • Σύμφωνα με αυτή την καταγγελία τόσο ξένοι επιβάτες όπως και Eλληνες άρχισαν να ρωτούν ο ένας τον άλλον αν ξέρουν τι διαδικασία θα ακολουθηθεί με την άφιξη στην Ελλάδα, μιας και κανείς δεν ήταν σίγουρος.
  • Υπήρχε πολύς κόσμος που άρχισε να ρωτάει τις αεροσυνοδούς σχετικά με τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί, όμως ούτε αυτές  ήξεραν και δεν μπορούσαν να βοηθήσουν.
  • Πολλοί επιβάτες άρχισαν να δυσανασχετούν διότι με δικό τους κόστος είχαν προβεί σε τεστ για COVID-19 τις τελευταίες 72 ώρες πριν από την πτήση και δεν καταλάβαιναν γιατί έπρεπε να υποβληθούν ξανά, όπως και δεν καταλάβαιναν τον λόγο για τον οποίο έπρεπε να περάσουν μια μέρα σε ξενοδοχείο.
  • Μέχρι και την άφιξη δεν υπήρχε καμία ενημέρωση για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
  • Η φόρμα της Πολιτικής Προστασίας δεν ήταν ξεκάθαρη δημιουργώντας σύγχυση στους επιβάτες για το ποια ακριβώς είναι η διαδικασία με την διεύθυνση που πρέπει να βάλουν με την καραντίνα
  • Όταν φτάσανε στο ξενοδοχείο ήταν η πρώτη φορά που δόθηκε ενημερωτικό υλικό με επαρκείς πληροφορίες για τη διαδικασία από την Πολιτική Προστασία. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι όλα τα έγγραφα ήταν μόνο… στα ελληνικά.
  • Αν και αρχικά δόθηκε η εντύπωση όσο σε όποιον δεν άρεσε το φαγητό του ξενοδοχείου μπορούσε να παραγγείλει φαγητό, τελικώς, με απόφαση του ξενοδοχείου δεν επιτράπηκε
  • Υπήρξε μεγάλη αναστάτωση και αρκετός κόσμος που δεν του άρεσε το φαγητό έμεινε αναγκαστικά νηστικός. Το φαγητό ήταν πολύ κακό.

Δεν θα ήταν πολύ πιο απλό και λειτουργικό η ενημέρωση να γίνεται πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους οι ταξιδιώτες; Δε θα ήταν πιο πρακτικό να τους μοιράζεται η γραπτή ενημέρωση για όλη τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί στην Ελλάδα πριν εισέλθουν στα αεροπλάνα;

Θέτουμε ξανά λοιπόν το ερώτημα, αν αυτή η πολυγλωσσία, η ανοργανωσιά και η έλλειψη σωστής πληροφόρησης δημιούργησε τόσα προβλήματα για τον λίγο κόσμο που βρίσκεται τώρα στα αεροδρόμια, τι θα γίνει όταν θα επιτρέπονται κανονικά τα ταξίδια;

 

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εμπορικά κέντρα και σε Ηράκλειο και Χανιά σχεδιάζει η Trade Estates

Σε πόλεις με κρίσιμη μάζα καταναλωτών, κάτι που μεταφράζεται...

Βιβλίο για τη δολοφονία της Καρολάιν έγραψε η ψυχολόγος της

Ένα βιβλίο εμπνευσμένο από τη δολοφονία της Καρολάιν έγραψε...

Ανατροπή «έκπληξη» στη Ρουμανία: Πρώτος ο φιλορώσος ακροδεξιός Γκεοργκέσκου

Απροσδόκητη άνοδο κατέγραψε ο ακροδεξιός Καλίν Γκεοργκέσκου στον πρώτο γύρο των...