“Το Δεύτερο Σπίτι”: Συγκινητικό το ντοκιμαντέρ για τους ηλικιωμένους του Γηροκομείου Ρεθύμνου | Bίντεο

Κανένα σχόλιο

Η σκηνοθέτιδα Βαλεντίνα Κιαγια συνεχίζει με το δεύτερο μικρού μηκους ντοκιμαντέρ της με την ίδια ευαισθησία. Στο ντοκιμαντέρ με τίτλο “Το Δεύτερο Σπίτι” η Βαλεντίνα Κιαγιά δείχνει εικόνες από τη ζωή στο Γηροκομείο Ρεθύμνου. Τον πρώτο λόγο έχουν οι ηλικιωμένοι που ζουν εντός τους, που μοιράζονται τις εμπειρίες τους, αναστοχάζονται όμως και επιχειρηματολογούν για την ανάγκη ύπαρξης τέτοιων δομών, που δίνουν λύση και στο μεγάλο πρόβλημα της μοναξιάς.

Το ντοκιμαντέρ προσφέρει μια εναλλακτική οπτική σε μία εποχή όπου έχει κυριαρχήσει ο λόγος περί αποϊδρυματοποίησης. Ειδικά στην Κρήτη όπου είναι πρόσφατη η ειδησεογραφία με όσα τραγικά αποκαλύφθηκαν για τη ζωή πολλών ηλικιωμένων σε Γηροκομείο στα Χανιά, η οπτική της Βαλεντίνας δημιουργεί έναν εύφορο προβληματισμό. Δεν είναι όλα τα Γηροκομεία κολαστήρια. Σε πολλά απο αυτά βρίσκουμε σε αφθονία ανθρωπιά και αγάπη.

Το ντοκιμαντερ θα είναι διαθέσιμο μέχρι την Δευτέρα 9/1, 12:00 μέσω της πλατφόρμας Vimeo.

"Sponsored links"

Η Βαλεντίνα Κιαγιά έχει σπουδές στο πεδίο του Θεάτρου και του Κινηματογράου στη Βιέννη, έχει πλέον επιστρέψει στην Κρήτη και τα τελευταία χρονια συνεχίζει να δημιουργεί από τον τόπο μας. Πέρα από τη σκηνοθεσία ντοκιμαντέρ έχει σκηνοθετήσει και θεατρικές παραστάσεις πάντα με βάση το νομό Ρεθύμνου.

Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο ντοκιμαντέρ που σκηνοθέτησε είχε ξανά στο επίκεντρό του τους ανθρώπους, αυτή τη φορά ενός μικρού χωριού (Πίκρης) στο νομό Ρεθύμνου.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live