13.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη των Χανίων: “Φωνή βοώντος εν τη ερήμω”

Ημερομηνία:

Θέμα ζωής έκανε το κυκλοφοριακό της πόλης των Χανίων ο πρώην διευθυντής της ΔΕΗ μηχανολόγος ηλεκτρολόγος μηχανικός του ΕΜΠ Γιώργος Εμμ. Σπυριδάκης. Με σειρά επιστολών του προς τον Δήμο Χανίων κάνει προτάσεις, προτείνει λύσεις και επισημαίνει λάθη. «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω». Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι βάζουν το θέμα στα προς επίλυση και στη συνέχεια το «ξεχνούν»… Αξίζουν την δημοσίευση οι επιστολές αυτές για να δούμε ανάγλυφα το μέγεθος της ασυνέπειας.

ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ Γεώργιος του Εμμ..
Μηχανολόγος – Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π..
π. Διευθυντής ΔΕΗ.

ΠΡΟΣ : Το Δήμο Χανίων
ΘΕΜΑ : Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη

Κύριε Δήμαρχε

Στο φύλλο της Πέμπτης, 12 Ιανουαρίου 2017, της εφημερίδας Χανιώτικα Νέα, δημοσιεύτηκε: «ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ Έργα και όχι λόγια»

Λυπάμαι που δεν ανταποκριθήκατε στις προτάσεις μου για την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης, ούτε εσείς, αλλά ούτε οι προκάτοχοί σας Δήμαρχοι, σχετικά με τις μονοδρομήσεις. ( Στη συνέχεια παραθέτω τις σχετικές προτάσεις μου).

Εάν είχατε ανταποκριθεί, δεν θα είχε καταντήσει το κυκλοφοριακό σε αυτήν την απαράδεχτη κατάσταση.
Αφήστε λοιπόν τα λόγια: «ότι η μελέτη του 2006 βρίσκεται υπό εξέταση», και «την πρόσληψη εξειδικευμένων επιστημόνων πάνω σε κυκλοφοριακά θέματα».

Αγνοήστε την πρόταση του επικεφαλής της παράταξης «100/5» Α. Παπαδογιάννη, για τη δημιουργία Δημοτικού Γραφείου Κυκλοφοριακών Θεμάτων, και ρωτήστε τον, για ποιο λόγο δεν εφάρμοσε αυτός την κυκλοφοριακή μελέτη επί Αντί Δημαρχίας του.

Επιτέλους διαθέστε τη χρηματοδότηση προς τον Δήμο Χανίων, των 105.000 ευρώ, από το πλαίσιο των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που χρηματοδοτεί το Πράσινο Ταμείο, και αρχίσατε άμεσα τις μονοδρομήσεις που προτείνονται από την κυκλοφοριακή μελέτη, με άμεση προτεραιότητα τη μονοδρόμηση των βασικών οδικών αρτηριών, και συγκεκριμένα, την Ελ. Βενιζέλου από την Ηρ. Πολυτεχνείου μέχρι την Αποκορώνου (μέσω Πλαστήρα), και την Μάρκου Μπότσαρη – Σολομού – Σφακιανάκη, από την Κισσάμου μέχρι τη Νομαρχία.

Ελπίζω ότι τελικά θα δούμε Έργα !!!

Με εκτίμηση
Γιώργος Σπυριδάκης

Ακολουθούν οι προγενέστερες επιστολές:

1η επιστολή 10/7/2003

ΘΕΜΑ: Μονοδρόμηση Βασικών Οδικών Αρτηριών του Δήμου Χανίων.

Κύριε Δήμαρχε

Με όλο το θάρρος θα μου επιτρέψετε να σας απασχολήσω πάλι, αυτή τη φορά με το μείζον θέμα του κυκλοφοριακού της Πόλης. Να είσαστε βέβαιος ότι πρόθεσή μου είναι να σας βοηθήσω στο μεγάλο και δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει στο Δήμο Χανίων.

Η μελέτη για το κυκλοφοριακό, προβλέπει δύο βασικές οδικές αρτηρίες. Η μία είναι από ανατολάς προς δυσμάς, που έχει μερικώς μονοδρομηθεί, και η άλλη είναι από δυσμάς προς ανατολάς, που είναι εξ ολοκλήρου διπλής κατευθύνσεως.

Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει άμεσα η μονοδρόμηση της οδού Ελ. Βενιζέλου, μέχρι την οδό Νικηφ. Φωκά, της πρώτης αρτηρίας, και οι μονοδρομήσεις των οδών Μπότσαρη – Σολομού – Σφακιανάκη, της δεύτερης αρτηρίας.

Έχω προτείνει από την αρχή του χρόνου στον κύριο Παπαδογιάννη να γίνουν αυτές οι μονοδρομήσεις, αλλά πέρασε ήδη ο μισός χρόνος χωρίς να γίνει τίποτα. Έχω την αίσθηση ότι μερικοί Υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου δεν συμμερίζονται την άποψη ότι είναι ανάγκη και ότι μπορεί να γίνουν άμεσα αυτές οι μονοδρομήσεις, παρόλο που ο κύριος Φραντζεσκάκης τόνισε ότι δεν χρειάζεται η παραλαβή της Μελέτης, για όσες από τις προβλεπόμενες μονοδρομήσεις θελήσει ο Δήμος να κάνει.

Εγώ πιστεύω ότι μπορούν και πρέπει να γίνουν άμεσα, επειδή θα βελτιωθεί σημαντικά το κυκλοφοριακό. Είναι πολλοί οι λόγοι που συνηγορούν σαυτό, αλλά θα περιοριστώ να αναφέρω δύο σημαντικούς : α) Μεγάλη βελτίωση του χρόνου διελεύσεως στους φωτεινούς σηματοδότες και β) Αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας από την Κυδωνίας και την Ελ. Βενιζέλου όπου πηγαίνουν όλοι οι οδηγοί, για να αποφύγουν το αδιέξοδο της Μπότσαρη, Σολομού και Σφακιανάκη. Σημειώνω ότι τα φορτηγά και όλα τα οχήματα που θέλουν να κινηθούν προς τις κεντρικές και νότιες περιοχές της πόλης, θα χρησιμοποιούν την οδό Γιαμπουδάκη, μέσω της οδού Ρενιέρη. Επισημαίνω επίσης ότι όλοι οι κάθετοι δρόμοι στις προτεινόμενες μονοδρομήσεις, εντάσσονται στο κυκλοφοριακό, χωρίς καμία αλλαγή στις κατευθύνσεις τους.

Κύριε Δήμαρχε, γνωρίζω την ευαισθησία σας σε θέματα κυκλοφορίας. Γιαυτό απευθύνομαι σε σας, με την βεβαιότητα ότι θα κατανοήσετε την αναγκαιότητα της πρότασής μου και θα θελήσετε να κάνετε μια εντυπωσιακή ενέργεια για το καλό της Πόλης μας.

Είμαι στη διάθεσή σας σε ότι χρειαστείτε.

Με εκτίμηση
Γ. ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ

2η επιστολή 9/7/2007

ΠΡΟΣ : Τον Δήμο Χανίων.

ΘΕΜΑ : Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη.

Κύριε Δήμαρχε.

Με μεγάλη μου λύπη, αναγκάζομαι να απευθυνθώ σε σας γραπτώς, αφού εσείς και ο Αντιδήμαρχός σας, με τον τρόπο που με αντιμετωπίσατε, με οδηγήσατε σε αυτή την επιλογή. Συγκεκριμένα, πάνω από 5 φορές ζήτησα εσάς και τον Αντιδήμαρχό σας στο τηλέφωνο για το κυκλοφοριακό πρόβλημα, και πάντα η γραμματέας μου ζητούσε όνομα και τηλέφωνο για να με πάρετε εσείς, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ, εκτός από την σημερινή επεισοδιακή επικοινωνία μου με τον κύριο Παπαδογιάννη.

Ασφαλώς σας είναι γνωστό το ενδιαφέρον μου για το πρόβλημα της κυκλοφορίας στην πόλη των Χανίων, επειδή από το 1995, ( ναι, καλά το βλέπετε, πριν 12 χρόνια! ), πρότεινα στον τότε Δήμαρχο να μονοδρομήσει τις βασικές οδικές αρτηρίες της πόλης των Χανίων, και συγκεκριμένα, την Ελ. Βενιζέλου από την Ηρ. Πολυτεχνείου μέχρι την Αποκορώνου ( μέσω Πλαστήρα ), και την Μάρκου Μπότσαρη – Σολομού – Σφακιανάκη, από την Κισσάμου μέχρι τη Νομαρχία. Χρειάστηκε να το προβλέψουν και οι Μελετητές του Κυκλοφοριακού, για να το προτείνω και σε σας, τηλεφωνικώς και με την από 10/7/2003 επιστολή μου. Τώρα που έχετε τη μελέτη Κυκλοφοριακού εγκεκριμένη, λέτε ότι θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί πρώτα, και μετά να εφαρμοστεί στο σύνολό της! Και μέχρι τότε, ας ταλαιπωρούνται καθημερινά οι εκατοντάδες πολίτες που μποτιλιάρονται στους δρόμους, και ας ξοδεύονται εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ, από την απώλεια χρόνου και καυσίμων στους δρόμους των Χανίων. Δυστυχώς, εσείς και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, δεν έχετε καταλάβει τη θεαματική βελτίωση της κυκλοφορίας από αυτές τις μονοδρομήσεις, και ότι χωρίς κανένα απολύτως έξοδο του Δήμου, αυτές οι μονοδρομήσεις των βασικών οδικών αρτηριών, επιβάλλεται να γίνουν άμεσα.

Κύριε Δήμαρχε, για τελευταία φορά, με την παρούσα επιστολή μου, και δημοσίως όπως θα δείτε διά του Τύπου, σας παρακαλώ, να επανεξετάσετε το θέμα αυτό, και να προχωρήσετε άμεσα στις αναφερόμενες μονοδρομήσεις.

Με εκτίμηση

Γιώργος Σπυριδάκης

3η επιστολή 7/12/2007

ΠΡΟΣ : Τον Δήμαρχο Χανίων.

ΘΕΜΑ : Μονοδρομήσεις στην πόλη.

Κύριε Δήμαρχε.

Με δεδομένο το ενδιαφέρον μου για το πρόβλημα της κυκλοφορίας στην πόλη των Χανίων, και τις καλές μου προθέσεις να σας βοηθήσω στο έργο σας, επανέρχομαι στο θέμα των μονοδρομήσεων, επειδή η πιο κατάλληλη περίοδος για να γίνουν οι σχετικές εργασίες είναι αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και μέχρι το Πάσχα.

Κυκλοφοριακή Μελέτη θα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα σε ότι αφορά στις μονοδρομήσεις, επειδή το κόστος είναι ελάχιστο, και απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή των υπόλοιπων θεμάτων.
Κύριε Δήμαρχε, σας παρακαλώ, να επανεξετάσετε το θέμα αυτό, και να προχωρήσετε άμεσα στις αναφερόμενες μονοδρομήσεις, προκειμένου να σταματήσει η απώλεια τόσο μεγάλου χρόνου και χρήματος στους δρόμους της Πόλης μας.

Σας παρακαλώ αν έχετε την καλοσύνη να με ενημερώσετε για τις αποφάσεις σας επί του θέματος.

Με εκτίμηση

Γιώργος Σπυριδάκης

4η επιστολή 28/4/2011

ΠΡΟΣ : Τον Δήμο Χανίων.

ΘΕΜΑ : Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη.

Κύριε Δήμαρχε.

Εάν θέλετε πράγματι να βελτιώσετε την κυκλοφορία στην πόλη των Χανίων, εφαρμόστε αμέσως την εγκεκριμένη Κυκλοφοριακή Μελέτη για τις μονοδρομήσεις των βασικών οδικών αρτηριών, και συγκεκριμένα, την Ελ. Βενιζέλου από την Ηρ. Πολυτεχνείου μέχρι την Αποκορώνου (μέσω Πλαστήρα), και την Μάρκου Μπότσαρη – Σολομού – Σφακιανάκη, από την Κισσάμου μέχρι τη Νομαρχία.

5η επιστολή 2/10/2015

ΠΡΟΣ : Το Δήμο Χανίων.

ΘΕΜΑ : Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη.

Κύριε Δήμαρχε.

Στο φύλλο της Δευτέρας, 28 9 2015, της εφημερίδας Χανιώτικα Νέα, δημοσιεύτηκε: «Στο επίκεντρο το κυκλοφοριακό».

Με λύπη μου διαπίστωσα ότι στο Δήμο, δεν γίνεται καμία κουβέντα για τις μονοδρομήσεις !!!
Λυπάμαι που από τότε που παραδόθηκε η Κυκλοφοριακή Μελέτη στο Δήμο, η Δημοτική Αρχή, δεν έκανε απολύτως τίποτα, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μου.

Λυπάμαι επίσης που η πρότασή μου για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πάρκο των Αγ. Αποστόλων, αγνοήθηκε από το Δήμο μέχρι σήμερα. ( Σχετική επιστολή μου από 4/12/14 ).

Να υποθέσω πως δεν θέλει η Δημοτική Αρχή, να ασχοληθεί με τις μονοδρομήσεις ;;;;;;;
Διότι, εάν θέλει πράγματι η Δημοτική Αρχή, να βελτιώσει θεαματικά την κυκλοφορία στην πόλη των Χανίων, θα πρέπει να εφαρμόσει αμέσως την εγκεκριμένη Κυκλοφοριακή Μελέτη, για τις μονοδρομήσεις που προτείνονται, με άμεση προτεραιότητα τη μονοδρόμηση των βασικών οδικών αρτηριών, και συγκεκριμένα, την Ελ. Βενιζέλου από την Ηρ. Πολυτεχνείου μέχρι την Αποκορώνου (μέσω Πλαστήρα), και την Μάρκου Μπότσαρη – Σολομού – Σφακιανάκη, από την Κισσάμου μέχρι τη Νομαρχία.

Δεν έχετε αντιληφθεί, κύριε Δήμαρχε, τη σπουδαιότητα και το όφελος από αυτές τις μονοδρομήσεις, και μάλιστα με ελάχιστα έξοδα ;;;;;;;;;

Για τελευταία φορά, σας παρακαλώ, κύριε Δήμαρχε, να εκμεταλλευτείτε την τρέχουσα νεκρή τουριστική περίοδο και να πραγματοποιήσετε, τουλάχιστον, αυτές τις δύο μονοδρομήσεις.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ