13.8 C
Chania
Sunday, November 24, 2024

Υπογραφή σύμβασης 6,4 εκ. ευρώ για την οριζόντια και κάθετη σήμανση-αντικατάσταση παλαιών και φθαρμένων πινακίδων σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο Κρήτης

Ημερομηνία:

Την σύμβαση για την εκτέλεση ενός ακόμα σημαντικού έργου για την οδική ασφάλεια στο επαρχιακό δίκτυο της Κρήτης, υπέγραψε σήμερα ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης. Το συμβασιοποιημένο έργο  που αφορά την «οριζόντια και κάθετη σήμανση» με προϋπολογισμό 6.400.000 ευρώ, υπογράφτηκε στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης παρουσία του Γενικού Διευθυντή Υποδομών της Περιφέρειας Κρήτης Γιώργου Παπαδάκη, και της διευθύντριας τεχνικών έργων Περιφέρειας Κρήτης Καίτης Ιερωνυμάκη, της μηχανικού Χρυσούλας Μελισουργάκη

και του εκπροσώπου της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρείας «ΛΑΜΔΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ» Βλάσση Τσακίτη.

Το  έργο που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ Κρήτης, προβλέπει την   διαγράμμιση ασφαλτικών οδοστρωμάτων συνολικής επιφάνειας 580.000 τ.μ. καθώς και την αντικατάσταση των παλαιών και φθαρμένων πινακίδων  σε όλη την Περιφέρεια Κρήτης (επαρχιακό δίκτυο όπου είναι αρμόδια η Περιφέρεια).

Η παρέμβαση αποτελεί τμήμα (υποέργο) του μεγάλου  έργου «Οδική Ασφάλεια Κρήτης» συνολικού προϋπολογισμού 30 εκ. ευρώ που εκτελείται από την Περιφέρεια  για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό δίκτυο .

Την ικανοποίηση του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης τονίζοντας ότι η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για την Περιφέρεια Κρήτης που μεριμνά για την εκτέλεση των αναγκαίων έργων αξιοποιώντας κάθε κονδύλι και αναζητώντας διαρκώς πρόσθετους πόρους.

«Ένα ακόμα σημαντικό έργο-παρέμβαση για την οδική ασφάλεια σε όλο το επαρχιακό δίκτυο της Κρήτης, ξεκινά άμεσα στο πλαίσιο του προγράμματος «Οδική ασφάλεια Κρήτης» ύψους 30 εκ. ευρώ, κονδύλι που καταφέραμε και διασφαλίσαμε. Όλες οι εργολαβίες του προγράμματος προχωρούν, και το έργο που υπογράψαμε σήμερα  είναι το τελευταίο με προϋπολογισμό 6,4 εκ. ευρώ και αφορά την οριζόντια και κάθετη σήμανση στο επαρχιακό δίκτυο, και την αντικατάσταση των φθαρμένων πινακίδων. Το χρονοδιάγραμμα αποπεράτωσης προβλέπει τους 18 μήνες, αλλά εκτιμώ ότι το έργο μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι το Καλοκαίρι του 2014» .

Παράλληλα-τόνισε ο Περιφερειάρχης Κρήτης- ετοιμάζονται και άλλες μελέτες για την οδική ασφάλεια στις 4 Περιφερειακές Ενότητες, και στην Εθνική οδό, προκειμένου να καταγραφούν οι ανάγκες του οδικού δικτύου ώστε να διασφαλιστούν τα απαραίτητα κονδύλια για την υλοποίηση των προτεινομένων παρεμβάσεων.

Υπενθυμίζεται ότι τα άλλα υποέργα του έργου βελτίωση Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Κρήτης (ΕΣΠΑ Κρήτης) είναι :

– «Βελτίωση πρόσφυσης (αντιολισθηρός τάπητας), αποκατάσταση- αντικατάσταση οδοστρωμάτων, τεχνικά», προϋπολογισμού 16.000.000€, που ήδη εκτελείται  (ποσοστό εκτέλεσης 50%). Με το έργο αυτό βελτιώνονται τα χαρακτηριστικά του ασφαλτοτάπητα (πρόσφυση-ομαλότητα) στους επαρχιακούς δρόμους όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων (Χανίων-Ρεθύμνου-Λασιθίου-Ηρακλείου)

-«Προστασία από πτώσεις βράχων και κατολισθήσεις», προϋπολογισμού 5.600.000€, που εντός των προσεχών ημερών υπογράφεται η σύμβαση. Αφορά παρεμβάσεις σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κρήτης,  ιδιαίτερα σε Χανιά και Ρέθυμνο.

-«Κατασκευή και βελτίωση κόμβων προϋπολογισμού 1.180.000€ που πρόσφατα δημοπρατήθηκε και ήδη έχει εγκριθεί το αποτέλεσμα της δημοπρασίας από την οικονομική επιτροπή. Το έργο θα  πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο στις 10 Νοεμβρίου του 2014, ενώ οι εργασίες διαγράμμισης πρόκειται να αρχίσουν άμεσα.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ