Σε άλλο πλανήτη φαίνεται ότι ζει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, ο οποίος υποστηρίζει σε απάντησή του, ότι η αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε οδό ταχείας κυκλοφορίας, υλοποιείται στην πράξη με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου κατά τμήματα.
Στην αναφορά του βουλευτή Χανίων της ΝΔ Κυριάκου Βιρβιδάκη, στην οποία περιλαμβάνεται το έγγραφο του Συλλόγου Αρωγής & Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης ‘‘Ο Άγιος Χριστόφορος» θίγονται με σαφήνεια τα ζητήματα για την κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση των οδών, των διαγραμμίσεων και των παράλογων ορίων ταχύτητας που ελέγχονται από τις κάμερες.
Για το θέμα της κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης των οδών, απαντά ότι εκτελείται μόνο μετά από εγκεκριμένη σχετική μελέτη εφαρμογής. Επίσης μετά από την περαίωση του έργου παραλαμβάνεται από ειδική επιτροπή και παραδίδεται στην αρμόδια Δ/νση Συντήρησης.
Ως προς το θέμα των ορίων ταχύτητας, ο υπουργός αντί να βλέπει το θέμα επί της ουσίας, αρκείται σε μια ενημέρωση ότι τα όρια ταχύτητας ορίστηκαν το 2009 και δεν έχουν σχέση με τον χαρακτηρισμό του ΒΟΑΚ ως ταχείας κυκλοφορίας.