Φορείς τουρισμού ν. Χανίων: Τι είδους συμφέροντα κρύβονται πίσω από την εξαίρεση της σύνδεσης αεροδρομίου Χανίων και αεροδρομίων Τουρκίας;

Κανένα σχόλιο

Σύσσωμοι οι φορείς του τουρισμού των Χανίων με επιστολή τους προς τον Υπουργό Οικονομίας κ. Γιώργο Σταθάκη ζητούν άμεσα τη λήψη αποφάσεων ώστε να αποκατασταθεί η  «προκλητική και υποβολιμαία αδικία» της εξαίρεσης σύνδεσης του αεροδρομίου Χανίων με τα αεροδρόμια της Τουρκίας.

Υπενθυμίζουν ότι αυτό ήταν ένα πάγιο αίτημα «όλων των τουριστικών, επιχειρηματικών και αυτοδιοικητικών φορέων της Δυτικής Κρήτης» και αναρωτιούνται αν υπάρχουν συγκεκριμένα «ειδικά επιχειρηματικά ή άλλα συμφεροντα τα οποία επιχείρησαν και εν τέλει υπονόμευσαν τη διαδικασία προκειμένου να μη συμπεριληφθούν τα Χανιά στη συγκεκριμένη συμφωνία».

Πιο αναλυτικά, στο κείμενό τους οι φορείς του τουρισμού των Χανίων σημειώνουν τα εξής:

"Sponsored links"

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Με λύπη μας διαπιστώσαμε, με βάση χθεσινό ότι:

Στο μνημόνιο συνεργασίας (ΜοU) που υπεγράφη στις 31-03-2014 μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας και συγκεκριμένα μεταξύ του διοικητού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Δημήτρη Κούκη και του υποδιοικητή της αντίστοιχης τούρκικης Υπηρεσίας κ. Bahri Keisici, για την ανάπτυξη των αερομεταφορών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, εξαιρέθηκε προκλητικά η σύνδεση μεταξύ αεροδρομίου Χανίων και αεροδρομίων Τουρκίας (Κωνσταντινούπολη, Σμύρνη).

Όπως γνωρίζετε, η σύνδεση Χανίων – Κωνσταντινούπολης ήταν πάγιο αίτημα όλων των τουριστικών, επιχειρηματικών και αυτοδιοικητικών φορέων της Δυτικής Κρήτης.

Με βάση όλα τα παραπάνω, τίθενται τα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Ήταν αντικείμενο διαπραγμάτευσης η διάθεση χρονοθυρίδων (slots) μεταξύ του αεροδρομίου Χανίων και των τούρκικων αεροδρομίων;
  2. Από πού προκύπτει ότι δεν υπήρχαν διαθέσιμες χρονοθυρίδες (slots) στα αεροδρόμια των Χανίων και της Τουρκίας;
  3. Εξακολουθεί να τελεί υπό την εμπιστοσύνη σας ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Δημήτρης Κούκης;
  4. Υπάρχουν συγκεκριμένα ειδικά επιχειρηματικά ή άλλα συμφέροντα, τα οποία επιχείρησαν και εν τέλει υπονόμευσαν τη διαδικασία προκειμένου να μη συμπεριληφθούν τα Χανιά στη συγκεκριμένη συμφωνία;

Σας θέτουμε υπόψιν, ότι χρειάζονται επιπλέον ενέργειες μιας και εκτελούνται σημαντικά έργα για την αναβάθμιση του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» των Χανίων, ώστε να διπλασιαστεί η χωρητικότητά του και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο και ασφαλές ευρωπαϊκό αεροδρόμιο.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Επειδή το συμφέρον της Δυτικής Κρήτης, η ανάπτυξη και ευημερία του τόπου είναι εθνικό καθήκον, πιστεύουμε ότι θα προβείτε άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να αποκατασταθεί η παραπάνω προκλητική και υποβολιμαία αδικία.

Οι φορείς

"Sponsored links"

Επιμελητήριο Χανίων

Ένωση Ξενοδόχων Χανίων

Ομοσπονδία Ενοικιαζομένων Δωματίων Χανίων «Άπτερα»

Τουριστικές Επιτροπές
Δήμου Χανίων, Δήμου Πλατανιά, Δήμου Καντάνου – Σελίνου, Δήμου Κισσάμου, Δήμου Σφακίων, Δήμου Αποκορώνου

Τι προβλέπει το νέο μνημόνιο συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας

Να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με το metaforespress.gr στις 31 Μαρτίου υπογράφηκε από τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Δημήτρη Κούκη και τον Υποδιοικητή της Τουρκικής Πολιτικής Αεροπορίας κ. Bahri Kesici, το νέο Μνημόνιο Συνεργασίας (ΜOU) μεταξύ των δύο χωρών, το οποίο αναφέρεται σε θέματα αερομεταφορών κοινού ενδιαφέροντος και αντικαθιστά το, από 12 Ιουνίου 2009, ισχύον ΜOU.

Η ραγδαία βελτίωση των οικονομικών σχέσεων και συναλλαγών των δύο χωρών, κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών (ιδίως στον τομέα του τουρισμού), είχε καταστήσει εντελώς ανεπίκαιρες τις προβλέψεις του προηγούμενου ΜOU και οδήγησε από τον Δεκέμβριο του 2013 τις Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας Ελλάδος και Τουρκίας, μετά από μία σειρά επαφών υψηλού επιπέδου και συναντήσεων εμπειρογνωμόνων, στην υπογραφή του νέου ΜOU, όπως αναφέρει η ΥΠΑ.

Τα σημαντικότερα καινούργια σημεία του νέου ΜOU είναι

α) Αυξάνονται τα εβδομαδιαία τακτικά δρομολόγια προς κάθε χώρα από 31 σε 52 (21 επιπλέον), με προορισμούς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη από πλευράς Ελλάδος και προορισμούς την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη από πλευράς Τουρκίας.

β) Προστίθενται τρία νέα σημεία αναχωρήσεων από κάθε χώρα. Για τις ελληνικές εταιρείες πτήσεις από Ρόδο, Μύκονο και Σαντορίνη  προς Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη και για τις τουρκικές εταιρείες πτήσεις από Αττάλεια, Τραπεζούντα και Νεβσεχίρ προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

γ) Ικανοποιείται το από πολλών ετών πάγιο αίτημα της ελληνικής πλευράς για βιώσιμα slots ( χρονοθυρίδες ), στο αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ της Κωνσταντινουπόλεωςμε την παραχώρηση δύο, προς χρήση από ελληνικές αεροπορικές εταιρείες.

 

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live