22.8 C
Chania
Saturday, September 28, 2024

Χανιά: Σύλλογος θυμάτων τροχαίων ζητά άμεση τοποθέτηση στηθαίων στον ΒΟΑΚ

Ημερομηνία:

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων «Ο Άγιος Χριστόφορος» απευθύνει έκκληση για την τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ Χανίων.

Όπως επισημαίνει ο σύλλογος, ο αυξημένος αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων στον συγκεκριμένο δρόμο, με τραγικό απολογισμό σε ανθρώπινες ζωές, καταδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για άμεσα μέτρα. Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις, η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη, ενώ η σύγκριση με άλλες περιοχές, όπως η Πελοπόννησος, αποδεικνύει ότι είναι εφικτή η δημιουργία ενός ασφαλέστερου οδικού δικτύου.

Ο σύλλογος προτείνει την τοποθέτηση τσιμεντένιων στηθαίων σε συγκεκριμένα σημεία, μια λύση που σύμφωνα με ειδικούς είναι οικονομικά εφικτή και μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα. Επιπλέον, ζητά την αξιοποίηση της μελέτης για τον νέο ΒΟΑΚ, καθώς και την ενίσχυση της τροχαίας αστυνόμευσης στην περιοχή.

Ο πρόεδρος του συλλόγου, Σταύρος Πολέντας, καλεί τον πρωθυπουργό, τον περιφερειάρχη και τους αρμόδιους φορείς να λάβουν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος και να αποτρέψουν νέα τραγικά συμβάντα.

Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:

Κύριε Πρωθυπουργέ, Κύριε  Περιφερειάρχη,

Όπως καλά γνωρίζετε  την 19/08/2024 κηδέψαμε ΑΚΟΜΑ άλλα τρία θύματα  τροχαίου δυστυχήματος  και μια ακόμα νέα κοπέλα δίνει μάχη για να ζήσει,  μετά από πλαγιομετωπική σύγκρουση  δυο αντιθέτως κινουμένων οχημάτων  στο τμήμα του ΒΟΑΚ ΧΑΝΙΩΝ(ΚΟΜΒΟΣ ΓΑΛΑΤΑ).

Στο τμήμα του Β.Ο.ΑΚ. Χανίων  έχουν χάσει μέχρι τώρα την ζωή τους 8 συνάνθρωποι και αρκετοί έχουν σοβαρά  τραύματα και αναπηρίες.

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο Β.Ο.Α.Κ σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε όταν κυκλοφορούσαν λιγότερα από 100.000 αυτοκίνητα ενώ τώρα και ειδικά τους θερινούς μήνες υπερβαίνουν το ένα εκατομμύριο .

Κατά την γνώμη αρκετών η Πελοπόννησος είναι ένας τόπος αναπτυγμένος με ασφαλές και σύγχρονο οδικό δίκτυο  ενώ η Κρήτη μας με Χανιώτες πρωθυπουργούς για 8 χρόνια είναι ένας τόπος ΥΠΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ  με επικίνδυνο και προβληματικό οδικό δίκτυο . Πως να μη λάβουμε υπόψη μας ότι στην παλαιά εθνική οδό Κορίνθου Πάτρας  μήκους 147 χιλιομέτρων ενώ θρηνούσαμε κάθε χρόνο 28 τροχαία θύματα  περίπου , όταν κατασκευάστηκε  το νέο οδικό δίκτυο έχουμε ΜΟΝΟ 6 ΝΕΚΡΟΥΣ  ΣΕ ΕΠΤΑ ΧΡΟΝΙΑ;

Κατά την ταπεινή μας γνώμη και εκτίμηση ο νέος ΒΟΑΚ που έχει εξαγγείλει η Κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη θα εξυπηρετήσει στο μακρινό μέλλον τους οδηγούς χρήστες του οδικού δικτύου που και αυτοί έχουν δικαίωμα στη ζωή και απαιτούν ασφαλές οδικό δίκτυο.

Με δεδομένη την παραπάνω διαπίστωση εδώ και χρόνια προτείνουμε ότι είναι αναγκαία και επιβεβλημένη η τοποθέτηση, όπου απαιτείται, στο κέντρο του ΒΟΑΚ τσιμεντένιου στηθαίου πλάτους 0,60 cm και κόστους 60 ευρώ/μ  (εκτός ΦΠΑ) με τιμές Δημοσίου ,έργο το οποίο σύμφωνα με το μέλος του Συλλόγου μας καθηγητή οδοποιίας Κύριο Νικόλαο Ηλιού ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΌ και επιστημονικά δυνατό, ώστε να έχουμε με την υπάρχουσα απαλλοτρίωση λωρίδες κυκλοφορίας 3,75 μ.

Τα Χανιά  μας έχουν διπλάσια τροχαία θύματα από όσα έχει το Ηράκλειο και τούτο διότι κατά την εκτίμησή μας στο Ηράκλειο γίνονται συνεχώς σημαντικά έργα για την οδική ασφάλεια .

Για παράδειγμα ας δούμε πόσους ανισόπεδους κόμβους έχουν στο Ηράκλειο και πόσους τα Χανιά (ΚΑΝΈΝΑ),τι οδικό δίκτυο έχουν στον Νομό Ηρακλείου και τι έχουμε στον Νομό Χανίων;

Η μελέτη  ΕΓΝΑΤΙΑΣ  που έχει παραλάβει η Περιφέρεια Κρήτης  γιατί άραγε δεν έχει ουδεμιά εφαρμογή και αξία για τα Χανιά;

Τα Χανιά έχουν ικανότατο και έμπειρο Αντιπεριφερειάρχη με τεράστια τεχνογνωσία στα έργα  ,ικανό και δραστήριο  και έμπειρο Αστυνομικό Διευθυντή Χανίων και μια ικανότατη  και υπερκινητική  Διοικήτρια του ΒΟΑΚ ,όμως πως να πας στον πόλεμο χωρίς πυρομαχικά, τι να σου κάνουν όταν δεν τους στηρίζουμε ,όταν για 0,60  πόντους στηθαίο  και άθλιο οδικό δίκτυο έχουμε την πρωτιά στα τροχαία, όταν για τα Χανιά δεν υπάρχουν ούτε πιστώσεις και εγκρίσεις για μεγάλα έργα ,ούτε Αστυνομικοί  για ενίσχυση για την τροχαία Αστυνόμευση.

Κύριε Πρωθυπουργέ, Κύριε Περιφερειάρχη, το μέλος το Συλλόγου μας καθηγητής Οδοποιίας  και Οδικής Ασφάλειας, Νίκος Ηλιού που είναι και διορισμένος με ΦΕΚ, ως υπεύθυνος για την εκπαίδευση και πιστοποίηση των ελεγκτών οδικών δικτύων ,ευθύς ως πληροφορήθηκε το τραγικό συμβάν, μας δήλωσε ότι προτίθεται να έρθει  με δικά του  έξοδα, για να μας ενημερώσει σχετικά με το  πως είναι δυνατόν να τοποθετηθεί στηθαίο σε σημεία που έχουμε θρηνήσει τροχαία θύματα .

Ο Σύλλογός μας, επιθυμώντας να συμβάλλει ουσιαστικά στην μείωση θανατηφόρων τροχαίων ΣΤΟΝ ΤΌΠΟ ΜΑΣ ,σας υποβάλλει την παράκληση να δεχθείτε τον καθηγητή κύριο Νίκο Ηλιού, προκειμένου με τις επιστημονικές του γνώσεις να οδηγηθούμε ει δυνατόν και από αύριο στην τοποθέτηση στηθαίου ασφαλείας ,όπου είναι αναγκαίο  και επιβεβλημένο.

Αρκετά τροχαία θύματα   έχουμε θρηνήσει και είναι πλέον ΤΩΡΑ η κατάλληλη στιγμή για δράσεις

Με Σεβασμό  και εκτίμηση

Πρόεδρος 

Σταύρος  Πολέντας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ   ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΩΓΗΣ ΚΑΙ  ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ  ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΩΝ “”Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ””

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημοσκόπηση: Οι εκπλήξεις στις μετακινήσεις των ψηφοφόρων

Αξιοσημείωτα είναι τα ευρήματα της δημοσκόπησης της Metron Analysis για το...

Καθηγήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, ξεπέρασε τις 10.000 αναφορές στο ερευνητικό της έργο σύμφωνα με το Google Scholar

Η Καθηγήτρια Διονυσία Κολοκοτσά της Σχολής Χημικών Μηχανικών και Μηχανικών Περιβάλλοντος...