23.8 C
Chania
Sunday, September 29, 2024

Όλα όσα είπε ο Κ. Μητσοτάκης από το ΕΒΕΧ για υπερφορολόγηση, κόκκινα δάνεια, ΒΟΑΚ, Fraport, γερμανικές αποζημιώσεις και εκλογή Τραμπ στις ΗΠΑ | Φωτορεπορτάζ

Ημερομηνία:

Παρουσία των φορέων κυρίως από το νομό Χανίων αλλά και από το Ρέθυμνο πραγματοποιήθηκε συζήτηση στο ΕΒΕΧ με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο κ. Μητσοτάκης τόνισε ότι στο επίκεντρο όσων άκουσε από τους φορείς ήταν η λύση “εμπιστοσύνη”: “Η εμπιστοσύνη είναι κλειδί για να αποκατασταθεί και να αυξηθεί η δυναμική της ελληνικής οικονομίας”.

Ο κ. Μητσοτάκης απαντώντας στους φορείς μίλησε για τις πολλές ανεκμετάλλευτες οικονομικές δυνατότητες της Ελλάδας και της Κρήτης. Μίλησε για τις τρεις πτυχές που αποτελούν το απίκεντρο της οικονομικής πολιτικής που θα εξασκήσει η ΝΔ όταν αναλάβει την κυβέρνηση: Αποκλιμάκωση των φορολογικών συντελεστών, με ταυτόχρονη όμως περικοπή δαπανών που να δικαιολογουν μία αποκλιμάκωση. Η δεύτερη αφορά την αποκατάσταση της ρευστότητας από τις τράπεζες προς τις επιχειρήσεις με την αντιμετώπιση του ζητήματος των κόκκινων δανείων, ειδικά των επιχειρήσεων. Και η τρίτη πτυχή αφορά την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας με μία συνολική απλοποίηση γραφειοκρατικών διαδικασιών κυρίως σε θέματα που αφορούν χρήσεις γης.

Όπως είπε: “Δε μπορεί μονίμως να περιμένουμε ή όλα από το κράτος ή όλα από τους επιχειρηματίες. Μαζί πρέπει να δουλέψουμε.”

DSCF5998

Στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε σε μια σειρά ζητημάτων που αφορούν την Κρήτη. Για την έλλειψη υποδομών στο νησί έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον ΒΟΑΚ και στην αναγκαιότητα να προχωρήσει η δημιουργία ενός αξιόπιστου οδικού δικτύου. Όμως, όπως σημείωσε, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση του έργου και εκεί χρειάζεται πολύ συζήτηση.

Τάχθηκε υπέρ των συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και στη διαχείριση των απορριμμάτων και υπέρ των μακροχρόνιων συμβάσεων παραχώρησης υποδομών, όπως στις μαρίνες, για να υπάρξουν σοβαρές επενδύσεις. Τάχθηκε υπέρ της επένδυσης της Fraport σημειώνοντας πάντως ότι το αεροδρόμιο Χανίων αποτελούσε εξαίρεση σε σχέση με τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια αφού ήδη είχαν γίνει σημαντικές επενδύσεις που είχαν χρηματοδοτηθεί από τον δημόσιο κορβανά.

DSCF6007

Μίλησε επίσης για αναγκαιότητα φορολόγησης της airbnb αλλά και για την αναγκαιότητα να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι δεν υπάρχει επιστροφή και ότι πλέον υπάρχει ένα μεικτό τουριστικό προϊόν.

Είπε ότι το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων παραμένει ανοικτό ενώ για το αποτέλεσμα των αμερικάνικων εκλογών είπε ότι δεν επηρεάζει τις ελληνοαμερικάνικες σχέσεις που έχουν πολύ ισχυρές βάσεις.

Κατέληξε λέγοντας ότι:

“Η Ελλάδα με πρωτεργάτη την Κρήτη μπορεί να κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό άλμα και να μην εκπλαγούμε καθόλου όταν με το καλό έχουμε πολιτική αλλαγή ότι το κλίμα στην οικονομία θα γυρίσει πολύ γρήγορα και η εμπιστοσύνη θα αποκατασταθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα”

Διαβάστε αναλυτικά τι είπε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας:

Οι τρεις πτυχές του προγράμματος της ΝΔ

DSCF6030

Η Ελλάδα έχει πολλές ανεκμετάλλευτες οικονομικές δυνατότητες. Αυτές υπάρχουν στο πολλαπλάσιο στην Κρήτη σε σχέση με την υπολοιπη επικράτεια αλλά χρειάζεται μία άλλη οικονομική πολιτική προκειμένου αυτό το ανεκμετάλλευτο αναπτυξιακό απόθεμα να μπορέσουμε να το ξεκλειδώσουμε ώστε να το χρησιμοποιήσουμε υπέρ των πολιτών, και τις επιχειρήσεις για να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις απασχόλησης και περισσότερο πλούτο.

Τρία πράγματα συγκρατείστε που αποτελούν τις τρεις κορυφές του τριγώνου το οποίο συνοψίζει με τρεις κουβέντες την οικονομική μας πολιτική. Άλλο φορολογικό πλαίσιο. Δε θα κουραστούμε να το λέμε. Οι υπερβολικά υψηλοί φορολογικοί συντελεστές αποθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα και ενθαρρύνουν την φοροδιαφυγή. Είστε άνθρωποι της πραγματικής οικονομίας και το ξέρετε καλά. Φορολογικοί συντελεστές μπορούν να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται υπό την προϋπόθεση ότι θα εντοπίσουμε σε πρώτη φάση ισοδύναμες περικοπές δαπανών. Εγώ δε μασάω τα λόγια μου. Αν κόψουμε φόρους 2 δις θα πρέπει να βρούμε 2 δις δαπάνες να κόψουμε. Και έχουμε εντοπίσει συγκεκριμένα πεδία περικοπών δαπανών που μπορούν να δικαιολογήσουν αυτή την περικοπή των φορολογικών συντελεστών. Και αυτό θα το κάνουμε και θα το κάνουμε ξεκινώντας σε πρώτη φάση με το ΕΝΦΙΑ, με τη φορολογία εισοδήματος για τις επιχειρήσεις την οποία θέλουμε να κατεβάσουμε στο 20%. Αυτή είναι η μία πτυχή του τριγώνου.

DSCF6142

 

Η δεύτερη αφορά τη ρευστότητα. Χρειάζεται ένα τραπεζικό σύστημα να λειτουργεί και να χρηματοδοτεί επιχειρήσεις. Αυτό προϋποθέτει την αντιμετώπιση του προβλήματος των κόκκινων δανείων, ειδικά των επιχειρηματικών κόκκινων δανείων μεγάλων, μεσαίων και μικρών και μία βελτίωση του θεσμικού πλαισίου αλλά και μία πίεση προς τις τράπεζες να μπορέσουν αυτό το ζήτημα να το αντιμετωπίσουνε έτσι ώστε να μπορέσουν να απελευθερώσουν ρευστότητα προς τις επιχειρήσεις που την έχουν πραγματικά ανάγκη. Ταυτόχρονα η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης θα φέρει χρήματα πίσω στις τράπεζες. Όπως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε και την αυξημένη φοροδιαφυγή όχι μόνο μειώνοντας τους φορολογικούς συντελεστές αλλά και υιοθετώντας και ένα επιθετικό πλέγμα ηλεκτρονικών συναλλαγών σε συνδυασμό και με την αντιμετώπιση του προβλήματος του ακατάσχετου λογαριασμού. Αυτά τα δύο πρέπει να πάνε μαζί. Οπότε πρέπει να μειωθούν σημαντικά και οι προμήθειες για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές για τους μαγαζάτορες όπου αυτή τη στιγμή είναι αρκετά υψηλές σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

DSCF6074

Και το τρίτο πλέγμα αυτού του τριγώνου αφορά τη γραφειοκρατία, τις δανειοδοτήσεις – άκουσα πολλά πράγματα για αυτό τον τομέα. Χρειαζόμαστε μία συνολική απλοποίηση γραφειοκρατικών διαδικασιών κυρίως σε θέματα που αφορούν χρήσεις γης. Εδώ στην Κρήτη προχωράμε στη υλοποίηση επιτέλους του Χωροταξικού, ένα απολύτως απαραίτητο εργαλείο για να ξέρουμε τι κάνουμε, πού κάνουμε, και πώς αναπτύσσουμε τις οικονομικές μας δυνατότητες αλλά δεν είναι το μόνο αντικείμενο που αφορά στην απλοποίηση των διαδικασιών. Το 2014 είχαμε ψηφίσει ένα νόμο ομπρέλα για την απλοποίηση αδειοδότησης με βασική λογική ότι θα κάνουμε μελέτες εκ των υστέρων και όχι εκ των προτέρων. Θα βγούνε πιο πολλές δηλώσεις συμμόρφωσης προς τους επιχειρηματίες και όποιος πιάνεται εκ των υστέρων να παρανομεί θα πρέπει να ειμαστε πάρα πολύ αυστηροί. Πρέπει να πάμε πιο πολύ σε αυτή τη λογική, να επισκεφθούμε και εμείς οι ίδιοι την επιχειρηματική κοινότητα ότι αν εμείς τους αντιμετωπίσουμε με λιγότερη γραφειοκρατία και αυτοί θα είναι σύννομοι αναγνωρίζοντας αυτή τη μεγάλη κίνηση που κάνουμε από μέρους μας. Όσο μειώνουμε τους φορολογικούς συντελεστές τόσο θα πρέπει να αυξάνεται η φορολογική συμμόρφωση. Αυτά τα δύο πρέπει να πάνε μαζί. Δε μπορεί μονίμως να περιμένουμε ή όλα από το κράτος ή όλα από τους επιχειρηματίες. Μαζί πρέπει να δουλέψουμε.

ΒΟΑΚ και άλλες υποδομές στην Κρήτη

DSCF6087

Να έρθω τώρα λίγο στα πιο ειδικά ζητήματα που αφορούν την Κρήτη. Υποδομές. Η Κρήτη κινδυνεύει σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα να μείνει πίσω. Και αναφέρομαι και στον ΒΟΑΚ, και στην ολοκλήρωση του αεροδρομίου στο Καστέλι για να μπορέσει να συμπληρωθεί ένα μεγάλο αναπτυξιακό δυναμικό που αφορά την ανατολική Κρήτη, αναφέρομαι και στις υποδομές που αφορούν τα μεγάλα υδραυλικά έργα, υποδομές διαχείρισης υδάτων, περιβαλλοντικές, βιολογικοί καθαρισμοί ώστε να προστατεύσουμε το περιβαντολογικό απόθεμα του νησιού.

DSCF6245

Για τον ΒΟΑΚ αναμένω μία πιο οργανωμένη αλλά και πιο εμπεριστατωμένη προσέγγιση για το πώς μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε αυτό το μεγάλο εργό. Γιατί μη γελιόμαστε, εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα του ΒΟΑΚ. Θα πρέπει να συμφωνήσουμε, να συναποφασίσουμε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να τον χρηματοδοτήσουμε. Αυτό πρέπει να το συμφωνήσουμε. Ότι αυτή είναι η πραγματικότητα και μετά να δούμε ποιες είναι οι επιλογές. Και πρέπει να το κάνουμε όχι μόνο γιατί ο ΒΟΑΚ σε λίγο θα γίνει χειρότερος από το ποτάμι στην Αθήνα μέσω πρωινής κίνησης αλλά και διότι χάνονται ανθρώπινες ζωές κάθε μέρα. Αυτό είναι κάτι που δε μπορώ να το δεχτώ. Όπως δε μπορώ να δεχτώ ότι η Κρήτη έχει στατιστικά έχει τους χειρότερους δείκτες οδικής ασφάλειας σε σχέση με όλη την Ελλάδα. Αυτό πρέπει να μας απασχολήσει. Δεν αφορά μόνο τους δρόμους, αφορά – τα λέω λίγο έξω από τα δόντια – και τον τόπο και την οδηγική μας συμπεριφορά. Είναι ένα κομμάτι που πρέπει να το βάλουμε περισσότερο στην ατζέντα του δημόσιου διαλόγου.

Συμπράξεις δημόσιου – ιδιωτικού τομέα και στη διαχείριση των απορριμμάτων

DSCF6103

Για το ζήτημα των απορριμμάτων έχω προσωπική ευαισθησία. Είναι μια καλή πρωτοβουλία από τον σχετικό φορέα στα Χανιά, τη ΔΕΔΙΣΑ. Ήταν στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για μια ορθολογική διαχείριση των απορριμμάτων. Δε μπορεί η προσπάθεια να μένει ημιτελής, αλλά θα πρέπει και στο ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων να συμφωνήσουμε ότι απαιτείται σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε επίπεδο μεγαλύτερης κλίμακας για να μπορούμε κάποια από αυτά να είναι οικονομικά βιώσιμη. Αναφέρομαι συχνά στις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα επειδή για μένα αποτελούν τον πιλότο των οποίων μπορούμε να κάνουμε, κάποια βασικά κυρίως μεσαία και μεγάλα έργα υποδομής.

Υπέρ των μακροχρόνιων συμβάσεων παραχώρησης υποδομών – Σωστή η επένδυση της Fraport, ξεχωριστή περίπτωση το αεροδρόμιο Χανίων

DSCF6120

Μια κουβέντα με ενδιαφέρον για το ζήτημα των τελών, γενικά και ειδικώς των αεροπορικών μεταφορών. Τα πράγματα είναι απλά. Όσο παρατείνονται οι συμβάσεις παραχώρησης τόσο μικρότερο είναι το κόστος χρήσης. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφθούμε και πρέπει να το σκεφθούμε και για το Ελευθέριος Βενιζέλος. Θυμίζω για όσους έχουνε ιστορική μνήμη ότι η αρχική σύμβαση για το Ελευθέριος Βενιζέλος ήταν για 50 χρόνια. Και όταν το ΠΑΣΟΚ ήρθε στην κυβέρνηση το 1994 έκανε τα 50 χρόνια 30. Αυτό είχε ως αποτελεσμα το Ελευθέριος Βενιζέλος να γίνει το πιο ακριβό αεροδρόμιο της Ευρώπης. Έχουμε μία δυνατότητα τώρα μέσα από την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης να δούμε και τα ζητήματα των τελών. Θεωρώ ότι η επένδυση της Fraport είναι μία κατά βάση σωστή επένδυση που αναβαθμίζει τα περιφερειακά αεροδρόμια, τα Χανιά είχαν την ιδιαιτερότητα να είναι το μόνο αεροδρόμιο στο οποίο είχαν ήδη γίνει σημαντικές επενδύσεις αναβάθμισης από τον δημόσιο κορβανά αλλά συνολικά είναι επενδύσεις που πρέπει να γίνουν, πρέπει να αναβαθμιστούν τα περιφερειακά αεροδρόμια αφού είναι η πρώτη πύλη εισόδου για τον τουρισμό.

Φορολόγηση των εσόδων από airbnb, το προϊόν όμως αλλάζει

DSCF6196

Είναι αδιανόητο το ζήτημα της ενοικίασης σπιτιών να παραμένει έξω από την κανονιστική παρέμβαση του κράτους. Βεβαίως και πρέπει να βρούμε μία συμφωνία με την airbnb όπως κάνουνε και άλλες χώρες για μία φορολόγηση στην πηγή και προφανώς στη συνέχεια θα πρέπει να εμφανίζονται και να φορολογούνται ως εισόδημα. Αυτό είναι κάτι που ήρθε για να μείνει, μόνο να ενισχυθεί πρόκειται, μην έχουμε καμία αυταπάτη. Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο πώς θα το αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πώς δε θα έχουμε ζητήματα φοροδιαφυγής.

Το ζήτημα της αύξησης των συντελεστών το ακούω με ενδιαφέρον αλλά και με μία σχετική καχυποψία σχετικά με το ζήτημα της περιβαλλοντικής επιβάρρυνσης. Δε θα ήθελα αύξηση σε ύψος σε καμία περίπτωση. Είναι κάτι όμως που είμαι διαθετειμένος να το συζητήσω επί της αρχής και να το αξιολογήσω. Επιμένω ότι το προϊόν μας θα είναι μεικτό. Ναι, θα έχουμε ένα μεγάλο κομμάτι το οποίο θα είναι το κλασσικό προϊόν που θα πρέπει να αναβαθμιστεί αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να το συμπληρώσουμε με νέες μορφές τουρισμού, με δυνατότητα επέκτασης της τουριστικής σαιζόν. Χάρηκα που είδα σήμερα, Νοέμβρης μήνας, δύο κρουαζιερόπλοια στα Χανια.

DSCF6280

Είναι σημαντικό τα Χανιά να μπαίνουν στο χάρτη της κρουαζιέρας. Αυτό απαιτεί τη συνεργασία όλων των τοπικών φορέων και ένα καλό πνεύμα συνεννόησης όπως και είναι σημαντικό – και βλέπω κατανόηση για το θέμα – και οι προσπάθειες που πρέπει να δώσουμε για τις υπόλοιπες υποδομές, κυρίως μαρίνες, ναι, με συμβάσεις παραχώρησης μακροχρόνιας διάρκειας – μην κοροϊδευόμαστε εδώ πέρα – χρειαζόμαστε επενδύσεις σήμερα. Το να δίνουμε μικρές περιόδους στις συμβάσεις παραχώρησης το μόνο που κάνουμε είναι να προσελκύουμε τους λάθους ανθρώπους και αυτοί που έρχονται τελικά να μη μπορούν να επενδύσουν στην αναβάθμιση του προϊόντος.

Υπέρ των ανανεώσιμων πηγών ενέργειων – Πρέπει να προχωρήσουν οι διαδικασίες για φωτοβολταϊκά στις στέγες

DSCF6232

Δε μίλησα καθόλου για τα ενεργειακά ζητήματα. Είναι περίπλοκα. Θα γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, ειδικά τα φωτοβολταϊκά αλλά και τα αιολικά. Η Κρήτη, απόλυτη προτεραιότητα είναι η διασύνδεσή της με την ηπειρωτική Ελλάδα, αυτό είναι ένα έργο αιχμής και για τον ΑΔΜΗΕ το οποίο έχουμε κάθε λόγο να το ενισχύσουμε. Αλλά υπάρχει ακόμα ανεκμετάλλευτο δυναμικό ανανεώσιμων πηγών ενέργειας υπό προϋπόθεση και στις χρήσεις γης να είμαστε προσεκτικοί. Να μην καννιβαλίζουμε γη υψηλής παραγωγικότητας, σε κάθε περίπτωση, και να φροντίσουμε και να πηγαίνουμε και σε πιο αποκεντρωμένα συστήματα που αφορούν κυρίως φωτοβολταϊκά σε στέγες. Είναι πράγματα που γίνονται σε άλλες χώρες, πρέπει να γίνουν και εδώ.

Ανοικτό το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων

DSCF6255

Θα πω δύο κουβέντες και για το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων. Έχει δημιουργηθεί μια επιτροπή στη Βουλή από κυβέρνηση της ΝΔ. Υπάρχουνε πορίσματα. Το ζήτημα αυτό εξακολουθεί να είναι ένα ζήτημα ατομικά και πολιτικά ανοικτό ειδικό με το κατοχικό δάνειο που αποτελεί μία ιδιαιτερότητα της τραγωδίας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και αφορά μόνο την Ελλάδα.

Σεβαστό το αποτέλεσμα των αμερικάνικων εκλογών – Δεν επηρεάζονται οι ελληνοαμερικάνικες σχέσεις

Τώρα, από εκεί και πέρα, θα κάνω ένα σχόλιο για το ζήτημα των αμερικάνικων εκλογών. Πάρα πολύ σύντομο. Οι αμερικάνοι πολίτες αποφάσισαν. Το αποτέλεσμα, σε κάθε περίπτωση, είναι ένα αποτέλεσμα σεβαστό. Θεωρώ όμως ότι οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι σχέσεις πολύ ισχυρές, γεωπολιτικά σημαντικές και σε κάθε περίπτωση δε θα επηρεαστούν από το εκλογικό αποτέλεσμα.

Η Ελλάδα με πρωτεργάτη την Κρήτη πρέπει να κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό άλμα

DSCF6297

Κλείνοντας θέλω και πάλι να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας. Θέλω να ξέρετε ότι ως Νέα Δημοκρατία προχωράμε στην κατάθεση εξειδικευμένων προτάσεων για την αντιμετώπιση ενός μεγάλο φάσματος πολιτικών πολλές από τις οποίες παρουσιάστηκαν και εδώ. Το βασικό πλαίσιο των πολιτικών προτεραιοτήτων είχα την ευκαιρία να το παρουσιάσω στη Θεσσαλονική και να εξακολουθούμε και όσο προχωράει ο χρόνος να το εξειδικεύουμε. Μην έχετε όμως καμία αμφιβολία, και θα κλείσω με αυτό, ότι η ΝΔ θα είναι το κόμμα που θα στηρίξει την επιχειρηματικότητα. Είναι το κόμμα που αναγνωρίζει ότι ο πλούτος προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα, ότι το κράτος πρέπει να υποστηρίζει την επιχειρηματικότητα, να περιορίζεται στο ρυθμιστικό του ρόλο εκεί που είναι απολύτως απαραίτητο ώστε να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες σε πολίτες και επιχειρήσεις. Αυτή είναι η βασική μας φιλοσοφία. Αυτό μας διαφοροποιεί ουσιαστικά.

DSCF6325

Η σημερινή κυβέρνηση ακόμα και σήμερα αντιμετωπίζει την επιχειρηματικότητα με καχυποψία. Η Ελλάδα με πρωτεργάτη την Κρήτη μπορεί να κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό άλμα και να μην εκπλαγούμε καθόλου όταν με το καλό έχουμε πολιτική αλλαγή ότι το κλίμα στην οικονομία θα γυρίσει πολύ γρήγορα και η εμπιστοσύνη θα αποκατασταθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα. Ξέρουμε τη δουλειά ως ΝΔ, ξέρουμε να φέρνουμε επενδύσεις, ξέρουμε να μιλάμε τη γλώσσα των επενδυτών και όχι των συνιστωσών. Αυτό χρειάζεται σήμερα η χώρα. Και όταν μιλάμε για επενδυτές δε μιλάμε μόνο για τους μεγάλους επενδυτές που έρχονται από το εξωτερικό. Και ένας οδηγιστής που θέλει να αλλάξει το λεωφορείο του επενδυτής είναι και αυτός ή ένα ξενοδοχείο που θέλει να κάνει μία επιδιόρθωση, επενδυτής είναι και αυτός. Εμείς αναγνωρίζουμε τη δύναμη της ιδιωτικής οικονομίας ως μοχλός ανάπτυξης για τη χώρα και ελπίζω για το καλό της χώρας να μας δοθεί συντομότερα η ευκαιρία να υλοποιήσουμε το σχέδιό μας για το καλό όχι μόνο της Κρήτης αλλά ολόκληρης της Ελλάδας.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απατεώνες προσπάθησαν να εξαπατήσουν 80χρονη υποδυόμενοι γιατρούς – Ζήτησαν 80.000 ευρώ

Σε νέο περιστατικό τηλεφωνικής απάτης προχώρησαν απατεώνες στα Χανιά,...

Σε ύφεση η φωτιά που ξέσπασε στην Ασή Γωνιά Χανίων

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική Υπηρεσία το μεσημέρι του Σαββάτου,...