Συνηθισμένο φαινόμενο έχουν γίνει οι επιθέσεις πολιτών σε εργαζόμενους της ΔΕΔΔΗΕ. Τα τελευταία χρόνια της κρίσης, και με το κόστος του ρεύματος να έχει ανέβει περίπου 150%, πολλοί πολίτες που έχουν βρεθεί σε αδυναμία αλλά και άλλοι εκμεταλλευόμενοι τη συγκυρία προχωρούν σε ρευματοκλοπές. Υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ που σπεύδουν να εντοπίσουν αν πράγματι υπάρχει ρευματοκλοπή γίνονται στόχος επιθέσεων.
Τέτοια ήταν και η περίπτωση χθες όπου κλιμάκιο δύο τεχνικών του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) βρέθηκε αντιμέτωπο με εξαγριωμένο ιδιοκτήτη κατοικίας στη Λυγαριά Ηρακλείου
Την παραδειγματική τιμωρία των πολιτών που επιτέθηκαν στους εργαζόμενους, ζητά η ΔΕΔΔΗΕ με ανακοίνωσή της.
Στην ανακοίνωση αναφέρει αναλυτικά:
“Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη βαθύτατη λύπη αλλά και τον αποτροπιασμό του για την βάναυση επίθεση που δέχθηκαν δυο εργαζόμενοί του από καταναλωτή, την Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018, στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ θεωρεί επιβεβλημένη την παραδειγματική τιμωρία των ενόχων και δεσμεύεται ότι θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, εξαντλώντας τα περιθώρια αυστηρότητας που της παρέχει ο νόμος.
Η ανοχή σε οποιουδήποτε είδους φαινόμενα παρενόχλησης, εκφοβισμού και πόσο μάλλον άσκησης βίας είναι μηδενική και η Διοίκηση της Εταιρίας είναι αποφασισμένη να προστατέψει με κάθε τρόπο τους εργαζομένούς της από αντικοινωνικές συμπεριφορές που επιδεικνύει μερίδα των καταναλωτών.
Στους άτυχους εργαζόμενους και στις οικογένειές τους, εκφράζουμε την πλήρη συμπαράσταση και υποστήριξή μας.”