13.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Έως 12/6 η έκθεση φωτογραφίας «Παγίδα – Trap» του Σπύρου Ζερβουδάκη

Ημερομηνία:

Η Περιφέρεις Κρήτης, η Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, το Μουσείο Αλιείας Κολυμπαρίου και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Ελαιουργείον» παρουσιάζουν στην CollageGallery, την έκθεση φωτογραφίας του Σπύρου Ζερβουδάκη «Παγίδα – Trap»

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ιωάννης Ν. Αρχοντάκης & Γιάννης Στρατουδάκης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ: 5.5.2014 – 12.6.2014

ΑΝΟΙΚΤΑ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 10.00-22.00

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

COLLAGEGALLERY

ΚΑΠΝΙΚΑΡΕΑΣ 3 & ΕΡΜΟΥ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, ΑΘΗΝΑ

COLLAGEArtDirector: Κέλλυ Αθανασιάδου

Το πρόγραμμα «ΧΑΝΙaRT– Εικαστικές Διαδρομές στο Νομό Χανίων» με πνεύμα εξωστρέφειας θα διοργανώσει μια σειρά από εικαστικές δράσεις και εκθέσεις για την παρουσίαση και προβολή των Κρητών Καλλιτεχνών και του εικαστικού τους έργου έξω από τα περιορισμένα όρια του νησιού. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στο έργο όλων των δημιουργών που έχουν αφετηρία δράσεων το Νομό Χανίων και στις δυνατότητες παρουσίασής του σε κομβικά εικαστικά κέντρα και διεθνή φόρα της Ελλάδας και της Ευρώπης. Σε αυτό το πλαίσιο η Περιφέρεια Κρήτης, η Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, το Μουσείο Αλιείας Κολυμπαρίου Χανίων και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων «Ελαιουργείον» συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «ΧΑΝΙaRT– Εικαστικές Διαδρομές στο Νομό Χανίων» παρουσιάζουν την έκθεση φωτογραφίας «Παγίδα – Trap» του Σπύρου Ζερβουδάκη από τη Δευτέρα 5 Μαΐου έως την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2014 στην CollageGallery, Καπνικαρέας 3 & Ερμού, Μοναστηράκι, Αθήνα. Ανοικτά καθημερινά 10.00 έως 22.00. Είσοδος Ελεύθερη.

Επιμέλεια: Ιωάννης Ν. Αρχοντάκης & Γιάννης Στρατουδάκης.

Το Σάββατο 31 Μαΐου 2014 στις 22.00 θα γίνει από τους επιμελητές Ιωάννη Ν. Αρχοντάκη & Γιάννη Στρατουδάκη και τον καλλιτέχνη Σπύρο Ζερβουδάκη ξενάγηση στην έκθεση και παρουσίαση της έκδοσης του φωτογραφικού λευκώματος «Παγίδα-Trap». Η βραδιά θα κλείσει εορταστικά με DJ-Party.

«Τίποτα από τον κόσμο που φωτογραφικά περιγράφει ο Ζερβουδάκης δεν είναι “ψέμα”, κανένα ίχνος κολλάζ ή φωτομοντάζ δεν επιτρέπει την αμφισβήτηση του υπαρκτού υποθαλάσσιου κόσμου που ο φωτογράφος παρουσιάζει σχολαστικά και ασπρόμαυρα. Όλα είναι εκεί, απτά και ζωντανά μπροστά στο μάτι της φωτογραφικής του μηχανής. Κι όμως τίποτα από όσα τελικά αποτυπώνονται στο χαρτί δεν είναι εφικτά στον πεπερασμένο τρισδιάστατο χωροχρόνο του θεατή. Ο δημιουργός μελετάει με τόση αριστοτεχνική προσοχή τον επιλεγμένο χώρο του για να οργανώσει μια παγίδα στον παρατηρητή που το θύμα δεν έχει άλλη επιλογή από το να συμπράξει ολισθαίνοντας στο ανορθόδοξο τοπίο της εικόνας επιβεβαιώνοντας το ρόλο του φωτογράφου ως ικανότατου δολοπλόκου και θύτη».

Ο Σπύρος Ζερβουδάκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Σπούδασε Μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά στο Πολυτεχνείο Κρήτης. Ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τη Φωτογραφία παρακολουθώντας μαθήματα στον Φωτογραφικό Όμιλο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συνέχισε παρακολουθώντας διεθνή σεμινάρια και διαλέξεις. Από το 1995 είναι μέλος της Λέσχης Φωτογραφίας & Κινηματογράφου Χανίων και σήμερα συμμετέχει στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Έχει παρουσιάσει το φωτογραφικό του έργο σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει βραβευτεί η δουλειά του σε πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς. Έργα του βρίσκονται στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων «Ελαιουργείον», στο Μουσείο Μπενάκη, στο Μουσείο Αλιείας Κολυμπαρίου Χανίων, στο PhotometriaFestival και σε ιδιωτικές συλλογές εντός και εκτός Ελλάδας. Ζεί, εργάζεται και δημιουργεί στα Χανιά της Κρήτης.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ