Στοχευμένο σποτ για την αντιπυρική περίοδο με τη συμμετοχή Πυροσβεστικής, εθελοντών και πολιτών – Έκκληση Αρναουτάκη για υπευθυνότητα και εγρήγορση
Με το ισχυρό μήνυμα «Ήρωας γίνεσαι όταν προλαμβάνεις», η Περιφέρεια Κρήτης εγκαινιάζει την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την αντιπυρική περίοδο του 2025, προβάλλοντας τη σημασία της πρόληψης και της συλλογικής ευθύνης στην αντιμετώπιση του κινδύνου των δασικών πυρκαγιών.
Το νέο κοινωνικό σποτ, το οποίο δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διοίκησης των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κρήτης, είναι ελεύθερο προς διάθεση και προβολή, στοχεύοντας στην ενεργοποίηση πολιτών, φορέων και εθελοντικών ομάδων.
Περιφερειάρχης Κρήτης: «Ήρωας είναι και αυτός που προλαμβάνει»
Σε δήλωσή του, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης αναγνωρίζει τη συνεισφορά όσων επιχειρούν στην πρώτη γραμμή, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει την ανάγκη πρόληψης ως συλλογική υποχρέωση:
«Στη μάχη κατά των πυρκαγιών, πυροσβέστες, εθελοντές, σώματα ασφαλείας και στρατιώτες, με θάρρος και αυταπάρνηση, προστατεύουν ζωές και περιουσίες. Είναι οι αφανείς ήρωες, στους οποίους οφείλουμε απεριόριστη ευγνωμοσύνη. Ήρωας, επίσης, γίνεσαι όταν προλαμβάνεις. Κάθε προσπάθεια για την αποφυγή εκδήλωσης πυρκαγιάς κατά τη θερινή περίοδο έχει τεράστια αξία».
Ο κ. Αρναουτάκης απηύθυνε έκκληση προς όλους τους πολίτες της Κρήτης να είναι σε εγρήγορση, υπεύθυνοι και προσεκτικοί, ώστε να μην ξεσπάσει καμία εστία φωτιάς που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε καταστροφή για το περιβάλλον, τον τουρισμό και την ανθρώπινη ζωή.
Συνεργασία και εγρήγορση: Το μήνυμα της Περιφέρειας
Το κοινωνικό μήνυμα εντάσσεται σε ευρύτερες δράσεις που σχεδιάζει η Περιφέρεια Κρήτης για το καλοκαίρι του 2025, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση:
-
στην προληπτική ενημέρωση των κατοίκων και επισκεπτών,
-
στην ανάδειξη του ρόλου των εθελοντικών οργανώσεων,
-
στην προώθηση καλών πρακτικών για την αποφυγή εμπρηστικών παραγόντων,
-
στην ενίσχυση του συντονισμού των εμπλεκόμενων υπηρεσιών.
Η πρωτοβουλία της Περιφέρειας αναμένεται να υποστηριχθεί με προβολή στα ΜΜΕ, κοινωνικά δίκτυα και τοπικές δράσεις ενημέρωσης, στέλνοντας σαφές μήνυμα ότι η προστασία από τις πυρκαγιές ξεκινά από την ατομική ευθύνη και την πρόληψη.



